Pablo&Lola Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Winkelwagen, check. ✔️ 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 @Pablo&Lola Waar te krijgen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 7 minuten geleden zei Pablo&Lola: Winkelwagen, check. ✔️ Die is leuk!!! Waar heb je hem gezien @Pablo&Lola? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Anul: @Pablo&Lola Waar te krijgen? Zojuist zei mammafelina: Die is leuk!!! Waar heb je hem gezien @Pablo&Lola? H&M! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Ooooh die is leuk, wilde hem ook meteen bestellen, maar ze zijn al uitverkocht 🙁 Waarschijnlijk aan BB 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Sorry @BaasjevanBrownie had de laatste, was al te laat voor twee stuks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Balen zeg! Was te verwachten, waarschijnlijk vindt half BB hem leuk 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Next stop: ome Ali! Als je daar zoekt op kussenhoes konijn kom je meteen leuke tegen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 @Anul was jij trouwens niet degene die ons om de t-shirts met konijneprint uitgelachte? 🤔😉 kussens met konijnenprint zijn dus wel goedgekeurd?😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 @BaasjevanBrownie oeps betrapt. Nee is een cadeautje voor iemand. Ze komen hier niet in huis te liggen. Net als dekbed met konijnenprint😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Konijnen T-shirt bij H&M besteld https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0922205005.html 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Opvouwbare konijnenmand, hij moet nog een beetje in vorm komen.😂 Van de Kwantum voor 8 euro. 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Wat een leuke dingen zie ik hier allemaal voorbij komen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 mei 2021 Delen Geplaatst: 8 mei 2021 (aangepast) Op 5-5-2021 at 19:27 zei pakyakker: Opvouwbare konijnenmand Ik zou daar toch echt geen konijn in vervoeren of huisvesten hoor is echt niet goed voor ze. Misschien zou je “hooi van de boer” er in kunnen opslaan. 8 mei 2021 aangepast door Gast Aanvulling Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 mei 2021 Delen Geplaatst: 8 mei 2021 27 minuten geleden zei Anul: Ik zou daar toch echt geen konijn in vervoeren of huisvesten hoor is echt niet goed voor ze. Misschien zou je “hooi van de boer” er in kunnen opslaan. Haha grapjas 😉 we plaatsen hier konijnen thema aankopen, denk niet dat @pakyakker haar konijnen in de wasmand stopt 😂 Was ook niet van plan ze dat T-shirt aan te trekken 🤪 En neem aan dat dat leuke kussentje wat jij besteld hebt ook niet in het konijnenhok belandt 😂 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 9 mei 2021 Delen Geplaatst: 9 mei 2021 Vlekje is wel wat getraumatiseerd door haar vervoersbox dus ja zo'n nieuwe mand was wel nodig.🤪 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Voor de kussens op de loveseat in de konijnenkamer 😊 12 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Och, wat leuk! Als ik moet kiezen vind ik de middelste het leukst. Alhoewel, die linkse is ook leuk. En die rechtse ook! Laten we het er op houden dat ze allemaal leuk zijn 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Hopelijk schrikken die koppies Gijs voldoende af om niet op de loveseat te plassen. 😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 8 minuten geleden zei Pablo&Lola: Hopelijk schrikken die koppies Gijs voldoende af om niet op de loveseat te plassen. 😜 Ze kunnen er niet meer op 😉. Of ja kunnen best, maar ze laten zich intimideren door het hekje. Prima 👍 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Heb wel meteen de doeken even gefatsoeneerd. Dit is natuurlijk geen porum zo. Wat zullen jullie wel niet van me denken wat een zwijnenstal dat huis😆 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Het middelste kussen is echt geweldig 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Zo leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 bij het middelste kussen dat plaatje heb ik gebruikt voor men konijnen collage. ik vind ze enorm leuk 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2021 Voor alle planten & konijnen liefhebbers. Hoewel, de prijs is wat minder voor zo een mini-potje 😅 https://plnts.com/product/bunny-pot-s-white/?lang=nl 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten