Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
3 uur geleden zei Eefje:

Ik heb de beste konijnenwc allertijden net besteld 🥰

IMG_20210129_211444.thumb.jpg.284ca2599b848a508fbc1d4062df7fb0.jpg

Kijk dat is handig van metaal, vroeg me al af waarom ze overal die tralies van hout hebben, dat knagen ze toch zo door. Zit voor hun gevoel behoorlijk in de weg, dus kan me voorstellen dat ze dat wel even weg knagen 😂 Waar heb je deze vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei BaasjevanBrownie:

Kijk dat is handig van metaal, vroeg me al af waarom ze overal die tralies van hout hebben, dat knagen ze toch zo door. Zit voor hun gevoel behoorlijk in de weg, dus kan me voorstellen dat ze dat wel even weg knagen 😂 Waar heb je deze vandaan?

AA houtbouw heet het. Hij is wel net nu een weekje met vakantie dus ik moet er even op wachten, maar dat overleven we wel. Ben wel erg benieuwd, het lijkt me echt een uitkomst. Betsy en Gijs gingen altijd braaf naar de wc, maar Kiki poept waar ze hooi eet en Gijs heeft dat overgenomen. Ook gaat Gijs als er veel hooi op de vloer is gevallen daarin plassen. Ik hoop dat hierdoor overal minder keutels en ook minder hooi ligt. 🤞🤞

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .