Evee Geplaatst: 1 januari 2021 Delen Geplaatst: 1 januari 2021 Een nieuw topic om alle leuke konijnen hebbedingen die je in (web)winkels tegen komt met andere bunnybunchers te delen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 januari 2021 Delen Geplaatst: 2 januari 2021 Mezelf een cadeautje gedaan: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 2 januari 2021 Delen Geplaatst: 2 januari 2021 Ik had leuke kerstkaarten dit jaar en ze heeft nog veel meer leuke kaarten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 januari 2021 Delen Geplaatst: 3 januari 2021 Wat een leuke kaarten! Waar heb je die vandaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 3 januari 2021 Delen Geplaatst: 3 januari 2021 (aangepast) Mijn nieuwe telefoonhoesje. Zulke leuke Nijntje designs hebben ze. Komt van Deindesign. Ookal zit ik niet meer in de leeftijd van Nijntje, ik vind het tijdloos en het is natuurlijk een konijn. 3 januari 2021 aangepast door pakyakker 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2021 De ideale thuiswerkplek 😉 Kabeltjes wel goed wegwerken! 3 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 6 januari 2021 Delen Geplaatst: 6 januari 2021 @Evee Ik dacht even dat je dit in het interieurtopic had gepost en dat dit dus jouw bureau was (voor de katten dan), maar helaas.😅 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2021 Haha nee helaas niet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 6 januari 2021 Delen Geplaatst: 6 januari 2021 (aangepast) Ik heb bij een late kerstsurprise ook de leuke konijnensloffen gekregen 😄 Ze zijn helaas niet meer op voorraad bij de Hema, dus ik weet niet of ze nog te krijgen zijn. 6 januari 2021 aangepast door happy211 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 6 januari 2021 Delen Geplaatst: 6 januari 2021 @happy211 Welkom bij de club! 😄 Ik draag ze echt non-stop, van uit bed tot naar bed, en ze zitten nog steeds goed. Ik wilde eigenlijk nog een paar bestellen voor als deze op zijn, maar ik ben dus misschien al te laat. 😬 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Op 3-1-2021 at 12:34 zei JacinthaBrehler: Wat een leuke kaarten! Waar heb je die vandaan? www.xiv.nl gewoon besteld via whatsapp bij haar. Ze is nu ook bezig met een prentenboek met konijnen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Hier te koop: https://www.succubus.nl/products/banned-bunny-hop-40s-blouse-wit?variant=32637061333040 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Of als je liever konijnen-rokken hebt 😉 https://www.succubus.nl/collections/nieuw-binnen/products/hell-bunny-miffy-polkadot-40s-rokje-zwart?variant=32654752809008 en https://www.succubus.nl/products/hell-bunny-hopper-gingham-50s-swing-rok-grijs?variant=32654756315184 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Als je op konijn zoekt bij succubus krijg je nog meer opties! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knienke84 Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Mocht er nog iemand op zoek zijn naar konijnensloffen: https://www.livera.nl/bunny-pantoffel.html Ik heb zelf al 3 verschillende soorten konijnensloffen en mag deze van mezelf niet bestellen 😞 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Ik heb er twee, dus dan mag ik nog wel een derde paar toch? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 37 minuten geleden zei Pablo&Lola: Ik heb er twee, dus dan mag ik nog wel een derde paar toch? Natuurlijk! Is voor iedere dag in de week een paar geen goed plan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 14 minuten geleden zei Marjoleink: Natuurlijk! Is voor iedere dag in de week een paar geen goed plan? Nog beter! Dan moet ik ook maar een konijnensloffenrekje aanschaffen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Ik heb de beste konijnenwc allertijden net besteld 🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Wauw! En die tralies, kun je Kiki daar achter zetten als ze erg stout is? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 25 minuten geleden zei Marjoleink: Wauw! En die tralies, kun je Kiki daar achter zetten als ze erg stout is? Niet mijn bedoelingen verraden 🤫🤫🤫 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 3 uur geleden zei Eefje: Ik heb de beste konijnenwc allertijden net besteld 🥰 Kijk dat is handig van metaal, vroeg me al af waarom ze overal die tralies van hout hebben, dat knagen ze toch zo door. Zit voor hun gevoel behoorlijk in de weg, dus kan me voorstellen dat ze dat wel even weg knagen 😂 Waar heb je deze vandaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 30 januari 2021 Delen Geplaatst: 30 januari 2021 8 uur geleden zei BaasjevanBrownie: Kijk dat is handig van metaal, vroeg me al af waarom ze overal die tralies van hout hebben, dat knagen ze toch zo door. Zit voor hun gevoel behoorlijk in de weg, dus kan me voorstellen dat ze dat wel even weg knagen 😂 Waar heb je deze vandaan? AA houtbouw heet het. Hij is wel net nu een weekje met vakantie dus ik moet er even op wachten, maar dat overleven we wel. Ben wel erg benieuwd, het lijkt me echt een uitkomst. Betsy en Gijs gingen altijd braaf naar de wc, maar Kiki poept waar ze hooi eet en Gijs heeft dat overgenomen. Ook gaat Gijs als er veel hooi op de vloer is gevallen daarin plassen. Ik hoop dat hierdoor overal minder keutels en ook minder hooi ligt. 🤞🤞 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 30 januari 2021 Delen Geplaatst: 30 januari 2021 Ja fijn is dat he, dat ze de dingen overnemen van elkaar die je juist graag andersom overgenomen ziet 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 30 januari 2021 Delen Geplaatst: 30 januari 2021 Geen konijn, maar deze telt ook wel toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten