Jamesthebunnybutler Geplaatst: 9 december 2021 Delen Geplaatst: 9 december 2021 Balen zeg. Altijd vervelend gebitsproblemen. Een keer in een half jaar vakt relatief nog mee gelukkig, maar het is niet veel fijn. Succes, hopelijk is het een simpel haakje en eet hij daarna weer lekker! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 De kiezen van Apollo moesten inderdaad gedaan worden. Ben tot nu toe erg tevreden over deze dierenarts. Hij heeft al wel wat kruiden op, maar niet erg veel, dus nog even goed in de gaten houden vanavond/vannacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 45 minuten geleden, happy211 zei: De kiezen van Apollo moesten inderdaad gedaan worden. Ben tot nu toe erg tevreden over deze dierenarts. Hij heeft al wel wat kruiden op, maar niet erg veel, dus nog even goed in de gaten houden vanavond/vannacht. Beterschap voor Apollo! Waar ben je geweest met hem? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 @Marjoleink Bij de Roosberg in Bavel, die ook de konijnen van Knijn en Ko behandeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 Op 3-11-2021 om 21:08, Punky punk zei: Heyhey, het is inderdaad enorm lang geleden dat ik hier nog eens een keer heb genomen. Het was ook zo druk de laatste tijd, de start van de middelbare, mijn pony die ziek was, mijn opa waar het opeens enorm slecht mee ging,... Het was veel ineens, en ik ben een beetje gecrasht. Maar kijk, ik ben hier terug en hopelijk kan ik mijn dagelijkse kijkje op Bunnybunch weer in het leven roepen. Nounou, het lijkt wel alsof de problemen zich maar blijven opstapelen. Ik ben hier al even niet meer geweest. Gewoonweg omdat ik er niet toe kom. Ik ben dag in dag uit bezig. Ik sta op en begin aan de dag en ik val die avond uitgeput in slaap. Ik ben kapot, ik kan niet meer. Ik zit nu middenin de examens, wat natuurlijk ook niet helpt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 Fijn dat de oorzaak van Apollo’s eetprobleem nu verholpen is. Hoe gaat her vandaag met ‘m? Het lijkt me wel fijn om een dierenarts te hebben die zóveel konijnen per jaar behandeld (al ben ik ook erg tevreden over mijn dierenarts hoor). @Punky punk Succes met je examens. Nog 2 weken en dan kerstvakantie? Doe je ook nog wel iets leuks/ontspannends in de weekeinden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 48 minuten geleden, Lienappelsien zei: Fijn dat de oorzaak van Apollo’s eetprobleem nu verholpen is. Hoe gaat her vandaag met ‘m? Het lijkt me wel fijn om een dierenarts te hebben die zóveel konijnen per jaar behandeld (al ben ik ook erg tevreden over mijn dierenarts hoor). @Punky punk Succes met je examens. Nog 2 weken en dan kerstvakantie? Doe je ook nog wel iets leuks/ontspannends in de weekeinden? Nog 1 week, en dan kerstvakantie. Gelukkig! Amper, al ga ik wel af en toe, als ik eens tijd heb, een wandeling maken met mijn pony. En dan kan ik even al mijn zorgen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 2 uren geleden, Lienappelsien zei: Fijn dat de oorzaak van Apollo’s eetprobleem nu verholpen is. Hoe gaat her vandaag met ‘m? Het lijkt me wel fijn om een dierenarts te hebben die zóveel konijnen per jaar behandeld (al ben ik ook erg tevreden over mijn dierenarts hoor). Hij is nog erg kieskeurig dus ik ben net nog een nieuwe voorraad met andijvie, wortelloof en appels gaan halen. Als er maar iets in gaat, toch? Hooi heb ik hem nog niet zien eten helaas. En geweekte brokjes of een papje eet hij een paar happen van en dan houdt het weer op. Lastig, want Artemis eet zodra ze de kans krijgt de rest op. Dus ik zet hem 's avonds en 's ochtends even apart zodat ik zeker weet dat hij genoeg binnenkrijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 Jaaa, een 4e konijntje erbij! We hebben vandaag een wereldreis naar Kolham gemaakt om bij Iris te gaan speeddaten met Galaxy 😍 Beterschap met Apollo, @happy211! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 1 uur geleden, Deeskuh88 zei: Jaaa, een 4e konijntje erbij! We hebben vandaag een wereldreis naar Kolham gemaakt om bij Iris te gaan speeddaten met Galaxy 😍 Foto? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 Nou hè hè, meneer eet hooi. Kan ik weer rustig ademhalen en wat slaap gaan inhalen na alle stress. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 5 uren geleden, Marjoleink zei: Foto? De originele 3 aan de rechterkant en Galaxy is de luiwammes 😄 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GijsB Geplaatst: 12 december 2021 Delen Geplaatst: 12 december 2021 Ik heb zo'n groot driehoekig konijnentoilet. Als ze proppen passen ze er beide in, maar eigenlijk is er maar ruimte voor 1 konijn. Nu vinden ze het beide wel fijn op in de bak te chillen, maar daarmee houden ze hem wel bezet voor als de ander zn behoefte moet doen, wat resulteert in keutels naast de bak. Is het verstandig om voor een extra bak te gaan? Of voor 1 grotere bak? Lijkt me dat dit probleem zichzelf niet oplost. Ik merk ook dat ze nogal vaak keutels uit de bak schoppen als ze de bak uit springen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 12 december 2021 Delen Geplaatst: 12 december 2021 1 uur terug, GijsB zei: Ik heb zo'n groot driehoekig konijnentoilet. Als ze proppen passen ze er beide in, maar eigenlijk is er maar ruimte voor 1 konijn. Nu vinden ze het beide wel fijn op in de bak te chillen, maar daarmee houden ze hem wel bezet voor als de ander zn behoefte moet doen, wat resulteert in keutels naast de bak. Is het verstandig om voor een extra bak te gaan? Of voor 1 grotere bak? Lijkt me dat dit probleem zichzelf niet oplost. Ik merk ook dat ze nogal vaak keutels uit de bak schoppen als ze de bak uit springen. Ik zou dan zeker voor een groter toilet gaan. Hier vinden ze het geweldig om de hele dag samen in een toiletbak te liggen. Ik heb daarom liever een grote bak dan twee kleinere. Die hoektoiletjes vind ik meestal net niet, gaat toch een hoop naast. Ik heb vandaag toevallig een heel hoog toiletje meegenomen van de opvang om te proberen, omdat Siem met zijn dikke billen over de rand van een lage bak gaat zitten en dan over de bak heen piest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 12 december 2021 Delen Geplaatst: 12 december 2021 15 uren geleden, Deeskuh88 zei: De originele 3 aan de rechterkant en Galaxy is de luiwammes 😄 Dat ziet er al super ontspannen uit! Heerlijk zo'n viertal! De bruine is qua uiterlijk nu wel lonely 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GijsB Geplaatst: 12 december 2021 Delen Geplaatst: 12 december 2021 6 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Ik zou dan zeker voor een groter toilet gaan. Hier vinden ze het geweldig om de hele dag samen in een toiletbak te liggen. Ik heb daarom liever een grote bak dan twee kleinere. Die hoektoiletjes vind ik meestal net niet, gaat toch een hoop naast. Ik heb vandaag toevallig een heel hoog toiletje meegenomen van de opvang om te proberen, omdat Siem met zijn dikke billen over de rand van een lage bak gaat zitten en dan over de bak heen piest. Dan zal ik daar eens naar kijken. Zou een oude kattenbak goed zijn? Of zit daar teveel de geur van katten aan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 7 uren geleden, GijsB zei: Dan zal ik daar eens naar kijken. Zou een oude kattenbak goed zijn? Of zit daar teveel de geur van katten aan? Kan denk ik wel hoor. Even in de azijn laten weken, dan is die geur er zo uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 20 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Dat ziet er al super ontspannen uit! Heerlijk zo'n viertal! De bruine is qua uiterlijk nu wel lonely 😉 Klopt ja, Nala valt een beetje uit de toon 😄 Maar ze is wel het meest mensgerichte konijntje hier. Het koppelen gaat echt supermakkelijk, je zou niet eens verwachten dat ze bezig zijn aan een koppelproces. Iemand die niet beter weet, zou denken dat ze al met z'n viertjes samen zaten. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 NALAAAAA 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 zij is zo leuk 😍😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Wat heerlijk joh als het zo ontspannen is. Match made in heaven dus😍😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 1 uur terug, Jamesthebunnybutler zei: Match made in heaven dus😍😍 Dat is @Dollie’s specialiteit. 😁 6 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 14 december 2021 Delen Geplaatst: 14 december 2021 O wauw, dat ziet er goed uit! Wat leuk, weer een vierde konijntje! En hij/zij is qua uiterlijk echt iets voor jou 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 14 december 2021 Delen Geplaatst: 14 december 2021 Haha nee joh Daisy wil juist zwarte konijntjes 😆 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2021 Op 11-12-2021 om 23:39, Deeskuh88 zei: De originele 3 aan de rechterkant en Galaxy is de luiwammes 😄 Nala valt bijna niet op qua kleur tussen het stro, haha 🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 14 december 2021 Delen Geplaatst: 14 december 2021 Ik heb wel echt een zwak voor zwarte konijntjes ja 🤣 Maar naar de konijnenhistorie gekeken past wit en zwart allebei wel. Alleen Nala heeft qua looks nooit gepast, maar die maakt dat in karakter helemaal goed. En Nala heeft inderdaad hele handige schutkleuren ja. Het is dat ze meteen aan komt vliegen omdat ze gek is op mensen, maar anders zouden we haar regelmatig tussen het hooi en/of stro kwijt zijn.. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten