Ga naar inhoud

Het konijnencafe 2021 - slowchat konijnen algemeen

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Fijn dat Clarence weer thuis is.

17 uren geleden, Miekmoek zei:

Onze konijntjes zijn gisteren verhuisd! 

20211025_192921.jpg.537dabb959907daafee68f9acd524bd6.jpg

Door onze verbouwing zitten we tijdelijk in een ander huis, de kinderkamer daar omgetoverd tot konijnenkamer. Billy en Saar vinden het nog wat spannend maar zijn druk op ontdekking al in hun nieuwe verblijf 😄

Ze hebben lekker de ruimte en zelfs een groot bed! 

Jerry zit sinds het begin van het weekend binnen. Hij kwam niet eten, voelde zich niet lekker. Inmiddels gaat het eten weer goed en mag hij vanmiddag weer naar buiten naar Do. Ik hoop dat hij weer helemaal in orde is. Vanmorgen hoorde ik hem hoesten, dus hij blijft nog wel onder verscherpt toezicht. 

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2021 om 12:57, Lienappelsien zei:

Fijn dat Clarence weer thuis is.

Ze hebben lekker de ruimte en zelfs een groot bed! 

Jerry zit sinds het begin van het weekend binnen. Hij kwam niet eten, voelde zich niet lekker. Inmiddels gaat het eten weer goed en mag hij vanmiddag weer naar buiten naar Do. Ik hoop dat hij weer helemaal in orde is. Vanmorgen hoorde ik hem hoesten, dus hij blijft nog wel onder verscherpt toezicht. 

Hoe gaat het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, IreneM zei:

Vrijdag gaat Kyra daten! En ik mag van het werk 1 dag betaald vrij nemen om vrijwilligerswerk te doen, dus ik ga ook gelijk een halve dag helpen 😁 

Dat is leuk! En dan je ook met een schuin oog de koppeling nog een beetje in de gaten houden. 😉 

8 uren geleden, Evee zei:

Hoe gaat het nu?

Toen ik hem ‘s middags terugzette was hij helemaal blij, ging rondrennen en ik zag hem 2 keer een blije binky maken 😄 

Het gaat gelukkig nog steeds goed. Wel moet ik hem echt roepen als ik met eten kom. Het was al een aantal weken dat het even duurde voor hij enthousiast tevoorschijn kwam. Maar het is nu zo dat als ik met brokjes aan kom ik net als altijd met de brokjes rammel, de ren open doe, tegen Do praat en vervolgens moet ik echt harder zijn naam roepen en dan komt hij pas vanuit de bovenverdieping van het hok aangevlogen. En dan doet hij heel normaal. Een beetje apart wel. Het grappige is dat hij het enige konijn is dat ik heb gehad dat al jaren op zijn naam reageert (niet altijd natuurlijk).

Misschien slaapt hij diep? Ik heb niet het idee dat hij doof is. Of het is gewoon een eigenwijs konijnending. Het was al maanden dat hij samen met Do keihard de ren door racete als ik met eten aankwam, en op het moment dat ik met het eten in de ren was hij dan ergens plotseling bleef zitten, net of je ‘freeze’ had gezegd. Om dan een paar tellen later weer keihard aan te komen rennen. Misschien houdt hij van een big entrance 🙄

aangepast door Lienappelsien
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is niet heel moeilijk te vangen, maar echt fan van optillen is hij niet. Ik denk dat ik een paar renpaneeltjes gebruik er voor. 

Hij had zomaar af en toe een beetje een nat oogje, niet meer dan dat, maar zijn ooglid was ook een beetje rood, dus toch wel even wat aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2021 om 15:01, mammafelina zei:

Ik heb al een tijdje geen berichten van Punky gezien.

@Punky punk hoe gaat het met jou, Punky en Bess?

Heyhey, het is inderdaad enorm lang geleden dat ik hier nog eens een keer heb genomen. Het was ook zo druk de laatste tijd, de start van de middelbare, mijn pony die ziek was, mijn opa waar het opeens enorm slecht mee ging,...

Het was veel ineens, en ik ben een beetje gecrasht. Maar kijk, ik ben hier terug en hopelijk kan ik mijn dagelijkse kijkje op Bunnybunch weer in het leven roepen.

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2021 om 15:01, mammafelina zei:

Ik heb al een tijdje geen berichten van Punky gezien.

@Punky punk hoe gaat het met jou, Punky en Bess?

Met Punkyboy en Besje gaat alles super. Een paar dierenartsbezoekjes achter de rug de laatste tijd met Punky, maar nu weer helemaal gezond! Ze zijn helemaal dol op elkaar en zijn onafscheidelijk!? Mijn mooie koppeltje 🥰🥰

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, mammafelina zei:

Fijn dat je er weer bent @Punky punk!

Dat klinkt inderdaad als een heftige, drukke periode.

Zijn je opa en pony weer opgeknapt?

Hoe vind je het op de middelbare school? 
Fijn dat met Punky en Bess alles weer goed gaat en dat ze zo’n lekker klef koppel zijn geworden!

Mijn pony is gelukkig weer opgeknapt. Het probleem wat mijn opa heeft gekregen, daar zullen we mee moeten leren leven. Maar we zullen moeten genieten van de momentjes. 😪

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Punky punk zei:

Wat een schatje!

Ik heb wat gemist de laatste tijd. Wat is er allemaal gebeurt? Of waar kan ik er meer over lezen? Sorry voor de vraag.

Odin is een paar weken terug plotseling overleden, dus Kyra krijgt een nieuw vriendje.

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .