Ga naar inhoud

Het konijnencafe 2021 - slowchat konijnen algemeen

Evee

Aanbevolen berichten

Mijn konijntjes kregen vandaag een wilgen rol met hooi en zo'n konijnen spelletje. Had verwacht dat het even zou duren voordat ze het konden, maar in 1 minuut was alles op🤣 Clyde had het helemaal slim bekeken, Bunny haalde het dopje eraf, en Clyde griste snel het brokje weg, terwijl Bunny het dopje naast zich neer gooide😂😂

De rommel van de tunnel zie je mooi op de achtergrond trouwens😇😅

IMG_2021_10_04_164959459.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op alle lijstjes staan ze als giftig, en daar zou ik dus ook wel van uit gaan in de zin van voer het niet, en voorkom zo veel mogelijk dat ze er van eten.

Maar in het wild eten konijnen soms wel van paddenstoelen zonder problemen (bijv wat soorten verwant aan de truffel) Het ligt dus wel aan de soort. Maar dat is bij wilde soorten nou juist erg lastig en dus gelijk het risico. Beter dus niet geven.  En in dit geval de komende 24 uur goed opletten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Odin is niet goed te pas 😟 Hij wilde nauwelijks eten net, alleen een beetje hooi en brokjes en niet van harte. Hij ging ook steeds liggen, in elkaar zitten. Maar ik vind ook dat z'n hoofd een heel klein beetje scheef stond. Als hij dan weer ging lopen was het wel weer recht, maar in rust weer iets scheef. Toch maar naar de dierenarts en EC behandeling opgestart. Als het toch EC is dan wel flink op tijd erbij.

• Verdrietig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .