pakyakker Geplaatst: 21 augustus 2021 Delen Geplaatst: 21 augustus 2021 Kan het zijn dat Vlekje een beetje moet wennen aan de ren? Heb het idee dat ze niet echt haar draai kan vinden. Ook heeft ze de hele dag nog niet gekeuteld. Heb haar wel keutels zien eten. Ik weer dat ze in de nacht wel meer keutelt als overdag maar toch.. Ze eet gewoon prima verder hoor. Maar ze gedraagt zich toch wat onwennig lijkt het. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Mooi geworden! ze moeten inderdaad vaak even wennen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Hooidrama hier. We hadden prachtig hooi, baal was op, dus op naar de boer. Vers hooi, maar het zag er niet mooi uit. Vonden de konijnen ook. Even een pak dat er fraai uitzag bij de dierenwinkel gehaald. Nog meer verontwaardiging bij de konijnen en algehele hooistaking. Gisteren naar @Deeskuh88gereden om die baal van de boer daar te brengen en hun hooi te proberen. Willen ze ook niet. Nu weer wat hooi van de baal van onze boer gegeven en wat van de dierenwinkel. Eten ze dat ineens wel. Helaas dus net die baal weggebracht. Maar misschien is dit een momentopname en stoppen ze er straks ineens weer mee. MOEILIJK 😵 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Vanmorgen op vakantie gegaan, beide vanavond mijn moeder dat Kyra ziek is 😩 slechte timing pff. Ze heeft pijnstillers gekregen en spul voor de darmen. Gelukkig at ze nog wel een beetje. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 11 hours ago zei IreneM: Gelukkig at ze nog wel een beetje. Dat geeft wel hoop dat het misschien snel over is, toch?? Maar alsnog wel echt balen zo op jullie vakantie... Hopelijk kan je alsnog wel ervan genieten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ja m'n moeder appte vanmorgen dat ze weer goed te pas was 😊 hopelijk blijft het zo. Sochtends was er nog niks aan de hand, dus denk wel op tijd erbij geweest. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Volgens mij heeft Bunny mij net voor de gek gehouden😂 Ze lopen erg veel los in de tuin, en zoeken dan alle gekke plekjes op. Bunny heeft zichzelf achter de ren geworsteld, en kwam uit in het hoekje van de tuin. Hier staat een tuinslang opstelling, en is wat moeilijker langs te komen. Ik zat ook in de tuin, en dacht dat hij niet meer wist hoe hij eruit moest komen. Bun deed heel zielig alsof hij vanalles probeerde. Ik zet de tuinslang opstelling aan de kant zodat hij er makkelijk uit kon lopen, en toen ging hij via zijn eerdere manier terug naar de tuin, achter de ren langs, en deed een binkie 😂 Heeft hij mij nu echt voor de gek gehouden?👀🤣🤣 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Bij Wannes lijkt de panacur aan te slaan, hij zit nu op 1750 gram i.p.v. 1650 gram! Hij eet wel alleen maar science selective, geen hooi. Hij lijkt ook minder te knarsetanden en hij voelt ook echt weer iets steviger. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 18 hours ago zei Okki: Bij Wannes lijkt de panacur aan te slaan, hij zit nu op 1750 gram i.p.v. 1650 gram! Hij eet wel alleen maar science selective, geen hooi. Hij lijkt ook minder te knarsetanden en hij voelt ook echt weer iets steviger. Fijn! Dan denk je toch dat hij wormen of EC had/heeft. Behandel je je voedster (ik kan even niet op haar naam komen) ook mee voor het geval het wormen zijn? Anders blijven ze zichzelf en elkaar besmetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 (aangepast) 3 minuten geleden zei Lienappelsien: Fijn! Dan denk je toch dat hij wormen of EC had/heeft. Behandel je je voedster (ik kan even niet op haar naam komen) ook mee voor het geval het wormen zijn? Anders blijven ze zichzelf en elkaar besmetten. Ze zitten momenteel apart, Zoetje buiten, Wannes binnen. Ik behandel haar niet mee. Ik heb het er eigenlijk ook nog niet over gehad met de dierenarts, maar Zoetje is echt heel moeilijk met medicijnen, zeker als ze zich helemaal goed voelt. Maar ik ga het even navragen, en evt keutels laten checken. Ik denk dat ik toch de dierenarts even moet bellen, want vandaag wou Wannes niet eten. Ben echt net thuis van mijn werk, even zitten en ga zo bij hem kijken of hij nog wat gegeten heeft. 25 augustus 2021 aangepast door Okki Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Hopelijk gaat Wannes weer uit zichzelf eten. Zoetje! Ik zou inderdaad even met de dierenarts overleggen of je haar meebehandelt. Áls het wormen zijn dan heeft hij het al langer dus dikke kans dat zij ze dan ook heeft, maar er gewoon geen last van heeft. Maar dan blijf je ze wel houden. Is ze niet te foppen als je het op groenten uitsmeert of eventueel door een plakje banaan prakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 18 minuten geleden zei Lienappelsien: Hopelijk gaat Wannes weer uit zichzelf eten. Zoetje! Ik zou inderdaad even met de dierenarts overleggen of je haar meebehandelt. Áls het wormen zijn dan heeft hij het al langer dus dikke kans dat zij ze dan ook heeft, maar er gewoon geen last van heeft. Maar dan blijf je ze wel houden. Is ze niet te foppen als je het op groenten uitsmeert of eventueel door een plakje banaan prakt? Geen idee of zij te foppen is! Wannes heeft wel wat gegeten, maar minder dan gisteren... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Ik heb net even de dierenarts gebeld en omdat de panacur aan lijkt te slaan bij Wannes moet Zoetje nu inderdaad ook meebehandeld worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Succes met de trucjes 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Tussen twee blaadjes basilicum? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Ik ga morgen basilicum halen inderdaad! Het is nu wel gelukt terwijl ze rechtop op haar achterpoten stond. Maar of dat nog een tweede keer lukt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Aaah, RIP Prinsje 😞 En toen hadden we er nog maar 3.. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Ahhh sterkte @Deeskuh88 Hoe oud is hij geworden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Dag lieve kleine knappe Prins ❤️❤️. Ik ben blij dat ik nog even van je kunsten heb mogen genieten zondag 😍. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 30 minuten geleden zei Lienappelsien: Ahhh sterkte @Deeskuh88 Hoe oud is hij geworden? Ik denk een jaar of 5. We hadden hem nu 5 jaar, maar ik weet niet precies hoe oud hij was toen we hem kregen, om en nabij het jaar vermoed ik. Dan zou hij ook 6 kunnen zijn geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Ik dacht eigenlijk dat je hem al langer had. Maar hij is er toen samen met Marlo bijgekomen hè. Nog 3. Het aantal is bij jullie dus ook aardig uitgedund... Hoe gaat het tussen de overgebleven 3? Al is dat nog vroeg om te zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Onze nieuwe aanwinst Buzz is echt een oud ventje zo te zien. Hij heeft allemaal kleine kwaaltjes, maar gelukkig is hij sinds hij hier woont super opgeknapt qua eetlust. Nu heeft hij alleen een vies oogje en snotterig neusje, dus hij wordt volgendr week wel even gecheckt Hij begint best klef te worden met Dunya, heel lief om te zien. Enige probleem is nu dat hij van Dunya niet uit zijn ren mag. Zodra hij op pad wil en de ren uit springt valt Dunya hem vreselijk aan. In de ren is er niks aan de hand. Echt een stoute dame die haar territorium wil verdedigen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Ahhh hij was dus echt heel eenzaam. Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet 🙂 Heb je een foto? O, o, die Dunya. En als zij er al uit is en hij daarna komt, mag dat ook niet van haar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Ik ben ook wel benieuwd naar een foto van Dunya’s nieuwe vriendje 😊 Hier zijn we sinds een paar weken van het kruidenhooi af. De konijnen eten nu gewoon weide hooi van Tijssen. Eerst gemengd met kruiden uit de webwinkel en nu gemengd met timothy hooi van hetzelfde merk. Er wordt nu echt heel goed hooi gegeten, ze zitten continu in de bak uit de ruif te eten 😀 Nu weet ik dat Timothy hooi een eenzijdige hooi soort is, maar gemengd met weide hooi kan het wel gewoon toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Hier is meneertje! Hij was idd super eenzaam. Oeh nee, als Dunya eruit komt en hij springt er daarna uit is het nog erger, dan begint ze al te piepen en legt ze haar oren in haar nek als hij in de buurt komt. Ze zijn vandaag een beetje gespannen allebei helaas en af en toe happen ze even. Ik hou ze de komende dagen maar even in de ren, hopelijk stopt het dan weer. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten