Lienappelsien Geplaatst: 26 juli 2021 Delen Geplaatst: 26 juli 2021 @Bammyflurry wat verdrietig dat Hubbel er niet meer is. Dat is snel gegaan zeg. Je zal hem missen, je sprak altijd zo liefdevol over hem. Sterkte. Fijn dat Kip nu gelukkig is met Lien. Het zal een raar gezicht zijn, zo'n kleintje. Ook wel bijzonder dat hij eerst bij jullie in de pleeg zat, en nu mag blijven. Je kent hem dus al. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Gisteren ben ik pleegmoeder geworden van deze twee konijnenkinders: Owen & Evy (hangoor). Ze logeren gezellig een poosje bij ons tot hun nieuwe, permanente baasjes zich melden. 😄 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Wat een schatjes, ze zien er erg zacht en Fluffy uit, zijn ze te aaien? En hoe oud zijn ze? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Gefeliciteerd @Pablo&Lola! Zulk leuk werk 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 19 minuten geleden zei Miekmoek: Wat een schatjes, ze zien er erg zacht en Fluffy uit, zijn ze te aaien? En hoe oud zijn ze? Ik heb geen idee hoe oud ze zijn, wel volwassen in ieder geval. Echt aaibaar zijn ze (nog) niet, maar wel heel nieuwsgierig! 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Wat een schatjes @Pablo&Lola 😍 Fijn dat je dit kan doen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Nog eentje dan, omdat het zo’n leuk stel is. 😍 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Wauw, wat lief dat je dit doet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 (aangepast) Ohh wat een leukerds zijn het! En leuk dat je pleeggezin bent geworden! Zijn ze van Konijnenparadijs? Hoe gaat dat als er belangstelling voor ze is, breng je ze dan naar de opvang? Het lijkt me leuk om konijnen zo een tijdje logeren te hebben en ze zo een goed tussenhuis te bieden voor ze hun definitieve stek hebben gevonden. Maar ook wel weer lastig om ze dan te laten gaan, al moet je ze natuurlijk als logees zien. 29 juli 2021 aangepast door Lienappelsien 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 8 hours ago zei Lienappelsien: Ohh wat een leukerds zijn het! En leuk dat je pleeggezin bent geworden! Zijn ze van Konijnenparadijs? Hoe gaat dat als er belangstelling voor ze is, breng je ze dan naar de opvang? Het lijkt me leuk om konijnen zo een tijdje logeren te hebben en ze zo een goed tussenhuis te bieden voor ze hun definitieve stek hebben gevonden. Maar ook wel weer lastig om ze dan te laten gaan, al moet je ze natuurlijk als logees zien. Ja, ik heb wel duidelijk in mijn hoofd geprent dat ze er maar tijdelijk zijn. Maar het is leuk en toch ook wel dankbaar werk om ze net dat beetje meer bewegingsvrijheid en aandacht te geven dan in de opvang. Ze zijn inderdaad van het KP. Bij belangstelling verloopt het contact via de opvang ja, maar ik kom er (bijna) wekelijks, dus even langsbrengen is dan natuurlijk geen probleem. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Voor Luz en Lewis heb je natuurlijk een voliére ren buiten, en voor deze twee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 (aangepast) 7 hours ago zei Punky punk: Voor Luz en Lewis heb je natuurlijk een voliére ren buiten, en voor deze twee? Rennen van de opvang. 🙂 30 juli 2021 aangepast door Pablo&Lola 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 (aangepast) Ik ga helemaal stuk om deze foto. Net gemaakt. Gewoon om hoe haar vacht bij haar kont eruit ziet.😂 Vlekje is trouwens dol op van die babycupjes. Daar speelt ze graag mee zeker als ik er brokjes in verstop. 30 juli 2021 aangepast door pakyakker 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Hier zijn ze ook al zo enorm in de rui!!! Ik kom net een advertentie tegen van Beaphar RabbitComfort Spray, dat is om konijnen te kalmeren... Zou het een verkooptrucje zijn of echt werken? Ik ben wel benieuwd of iemand het al kent 🤔 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Ik weet dat het bestaat, het is pas nieuw, maar ik heb de bach druppels en de pet remedy (doekjes en spray) al als vergelijkbare producten in het webwinkel assortiment. Ik heb het dus nog niet besteld voor de verkoop. Nog geen ervaring mee dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Het is zo te lezen wel iets heel anders dan de bachdruppels. Het is op basis van feromonen vergelijkbaar met de feromonen die een moederkonijnen uitscheidt. Bach druppels is op basis van kruiden, net als pet remedy. Grappig genoeg krijg ik toch een beter gevoel bij kruidenmengels... maar ik blijf benieuwd naar verhalen van mensen die het gebruikt hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Twee jarige konijntjes hier en daar hoort natuurlijk taart bij! Wannes is nu 8 en Zoetje is 7 jaar. 🥳🥳🥳 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Gefeliciflapsteers! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Gefeliciteerd! 🥳🥕 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Van harte! 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Op 30-7-2021 at 20:51 zei Kolino: Het is zo te lezen wel iets heel anders dan de bachdruppels. Het is op basis van feromonen vergelijkbaar met de feromonen die een moederkonijnen uitscheidt. Bach druppels is op basis van kruiden, net als pet remedy. Grappig genoeg krijg ik toch een beter gevoel bij kruidenmengels... maar ik blijf benieuwd naar verhalen van mensen die het gebruikt hebben. Klopt, dat las ik ook. Ik heb ook wel de "eerst zien dan geloven" mentaliteit voor dit product. Maar ik bedoelde de momenten dat je zo een product nodig hebt, zijn vergelijkbaar met de momenten waar je de bach bloesems of pet remedy producten ook voor in kan zetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 2 hours ago zei MichelleloveElmo: Gefeliciflapsteers! 1 hour ago zei IreneM: Gefeliciteerd! 🥳🥕 41 minuten geleden zei Pablo&Lola: Van harte! 🥳 Bedankt! Ik zal de felicitaties doorgeven aan mijn twee pluizenbollen! 😃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Op 26-7-2021 at 16:44 zei Lienappelsien: @Bammyflurry wat verdrietig dat Hubbel er niet meer is. Dat is snel gegaan zeg. Je zal hem missen, je sprak altijd zo liefdevol over hem. Sterkte. Fijn dat Kip nu gelukkig is met Lien. Het zal een raar gezicht zijn, zo'n kleintje. Ook wel bijzonder dat hij eerst bij jullie in de pleeg zat, en nu mag blijven. Je kent hem dus al. Dank je wel. Ja, is inderdaad een grappig gezicht, zo'n grote dame met zo'n mini ventje 😄. Inmiddels zie ik dat Lien haar kleine vriendje ook wast. Ook leuk om te zien, want het ventje verdwijnt haast helemaal onder dat grote lijf tijdens de wasbeurt. Ook dit stel is vanaf het eerste moment gelijk vrienden, net zoals Lien met Hubbel was. Geen gedoe geweest, gelijk dikke mik. Gefeliciteerd met Wannes en Zoetje @Okki! Wat een verwennerij zo'n mooie taart! Hebben ze hier nog nooit gehad hoor! Veel plezier met je pleegjes Owen en Evy @Pablo&Lola! Zo'n 'ploezenkont' heeft Lien ook @pakyakker! Eigenlijk al de hele zomer ziet ze er uit als een voddenbaal. Haar nieuwe vriendje zit strak in zijn zwarte pak, net als haar vorige vriend Hubbel die er ook altijd keurig bij liep 😆 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 (aangepast) 8 hours ago zei Okki: Twee jarige konijntjes hier en daar hoort natuurlijk taart bij! Wannes is nu 8 en Zoetje is 7 jaar. 🥳🥳🥳 Gefeliciteerd voor die twee lieverds! 7 en 8, dat zijn al mooie leeftijden. Hopelijk kunnen ze nog het dubbele mee! 1 augustus 2021 aangepast door Punky punk 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 10 minuten geleden zei Punky punk: Gefeliciteerd voor die twee lieverds! 7 en 8, dat zijn al mooie leeftijden. Hopelijk kunnen ze nog het dubbele mee! Dank je, dat hoop ik ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten