Ga naar inhoud

Het konijnencafe 2021 - slowchat konijnen algemeen

Aanbevolen berichten

Ik had vandaag de zandbak en de toilet verschoont... De toilet is veel kleiner dan de zandbak(niet te klein maar de zandbak is gewoon groot) gaat er eentje een hoop binkies doen in de poepbak  niet normaal.. en de zandbak is een poepbak geworden🤭🤭

• Haha 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik kon het niet laten om deze tunnel te kopen maar ik geloof dat m'n ren toch te klein is 😆

Kijk eens wat een knap stel ook samen 😍:

Odin laat even zien hoe je de zondagmiddag het beste kan doorbrengen 

1 minuut geleden zei Etje:

Ik had vandaag de zandbak en de toilet verschoont... De toilet is veel kleiner dan de zandbak(niet te klein maar de zandbak is gewoon groot) gaat er eentje een hoop binkies doen in de poepbak  niet normaal.. en de zandbak is een poepbak geworden🤭🤭

Daarom hier geen zandbak meer. Met vers zand erin graven ze twee keer en daarna is het ding gebombardeerd tot wc en graven ze niet meer. Graven doen ze nu in het stro in het nachthok, en daar plassen en keutelen ze gelukkig niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 hours ago zei Okki:

Daarom hier geen zandbak meer. Met vers zand erin graven ze twee keer en daarna is het ding gebombardeerd tot wc en graven ze niet meer. Graven doen ze nu in het stro in het nachthok, en daar plassen en keutelen ze gelukkig niet!

ik had dat juist met zijn toilet als ik het verplaats gaat hij ergens anders zijn behoefe doen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach joh, zeurpiet, je bent jong en vol energie, want over een paar dagen heb je twee konijnen....hup, zing een liedje en aan het werk...🎶🎶👍

P.S. ik zocht op you tube een heel oud liedje "mijn konijn en ik" (zijn hele dikke vrienden) en schrok hoe het zangertje het konijn telkens oppakte, hoog over zich heen bewoog en alles deed wat niet goed is voor een konijn. Dus de link ernaar om jou op te beuren, gaat 'm niet worden. 😁

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

M'n nichtje was vandaag op bezoek en na de teleurstelling dat de konijntjes lagen te slapen was gelukkig de konijnen tunnel net zo leuk om mee te spelen 😄

Screenshot_20210411-192653_Gallery.thumb.jpg.2b056c65c40c6d33f6b52d96a419d3f2.jpg

aangepast door Miekmoek
  • Haha 10
Link naar bericht
Delen op andere sites

Na een paar vredige dagen is Gijs nu irritaaaaant! Brommen en rondjes rennen, graven??? Heeft hij nog nooit gedaan? Lente in zijn bolletje of het heeft iets met Milly te maken. Maar zij is sinds zaterdag niet meer onder de indruk van hem, dus ze reageert lekker niet. Heerlijk. Ik weet wel hoe dit met Kiki af was gelopen 😅.

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Eefje:

Na een paar vredige dagen is Gijs nu irritaaaaant! Brommen en rondjes rennen, graven??? Heeft hij nog nooit gedaan? Lente in zijn bolletje of het heeft iets met Milly te maken. Maar zij is sinds zaterdag niet meer onder de indruk van hem, dus ze reageert lekker niet. Heerlijk. Ik weet wel hoe dit met Kiki af was gelopen 😅.

Ik wou inderdaad net gaan vragen hoe het er bij jullie thuis aan toe ging nu! 

Wat een stoer wijf dat ze hem gewoon negeert! Die Gijs toch! 

Heel erg fijn dat het nu zo goed gaat, op het gedrag van Gijs na dan natuurlijk. 

• Mee eens! 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gijs heeft met periodes wat raars. Meestal poept hij redelijk braaf op de bak. Maar soms (vanmorgen dus al 3 keer) zit hij ineens in een hoop keutels en dan gaat hij ze opeten?? Echt raar. Keutels zien er gewoon normaal en goed uit en nee, het zijn absoluut geen blindedarmkeutels. Herkent iemand dit of is het gewoon gekke Gijs?  

aangepast door Eefje
  • Verward 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
51 minuten geleden zei Eefje:

Gijs heeft met periodes wat raars. Meestal poept hij redelijk braaf op de bak. Maar soms (vanmorgen dus al 3 keer) zit hij ineens in een hoop keutels en dan gaat hij ze opeten?? Echt raar. Keutels zien er gewoon normaal en goed uit en nee, het zijn absoluut geen blindedarmkeutels. Herkent iemand dit of is het gewoon gekke Gijs?  

Vlekje eet heel af toe ook soms haar gewone keutels. Ik heb ook nooit begrepen wat dat is. Doet ze als sinds ze klein was, dus heb er nooit wat achter gezocht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Punky punk

Ik wilde trouwens even zeggen dat ik erg veel bewondering voor je heb.

Dat je op 12 jarige leeftijd je jezelf al zo goed informeert over wat goed is voor een dier. Daar kunnen zelfs volwassenen nog wat van leren. Ook zo knap dat je ook niet hebt opgegeven bij je ouders om een maatje voor hem te vinden en hem te laten castreren. Ik wilde het even uitspreken. 

Heel veel succes met Punky ik hoop dat die een mooie dame vind!

• Mee eens! 9
Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden zei pakyakker:

Vlekje eet heel af toe ook soms haar gewone keutels. Ik heb ook nooit begrepen wat dat is. Doet ze als sinds ze klein was, dus heb er nooit wat achter gezocht.

Punky doet dat ook. Dat beestje zit vol rare fratsen 🙄

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 hours ago zei Eefje:

Ja hoor Noellie eet ook wel eens haar normale keutels. En ik die een obsessie heeft met keutels controleren om te zien hoe de darmpjes er voor staan roept dan altijd dat ze het bewijsmateriaal niet op mag eten. 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 hours ago zei Punky punk:

Nee, jammer genoeg niet. 😕

Hoop zo op een verslagje, maar ik vrees er een beetje voor.

Je had al gezegd dat het beredruk was en er misschien geen tijd was voor een tussenverslagje, ja. Dan maar gewoon de moed en het vertrouwen erin houden dat "geen nieuws, goed nieuws is"! Nog maar drie nachtjes slapen en dan kunnen jullie TWEE konijntjes ophalen. Hoe leuk is dat. En jullie kennen de weg (en ook de wijde omgeving) nu dus dat komt helemaal goed. 😁

• Vind ik leuk 1
  • Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites
6 hours ago zei Eefje:

Yes! Hier een dametje die dat met vlagen doet. Zó vreemd en geen idee waaron ook. Smerig.

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Liz gaat zaterdag op date met Nono. Als dat niet klikt dan gaan ze kijken of broertje Gogo kans maakt. De heren wonen nu in Schaik bij konijnenopvang Hazel. Als het goed gaat  komen ze mee naar huis en koppel ik zelf verder. Ze zijn van eind november 2020. Ik hoorde @Eefje al denken:" nee, geen puber". 😄

Ik ben nog niet echt in de "hiep hiep hoera" stemming maar ben wel blij dat het zo snel geregeld is en dat ik nog even een heel klein weekje kan wennen aan het idee. 

• Vind ik leuk 11
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .