Okki 499 Geplaatst: woensdag om 12:57 Delen Geplaatst: woensdag om 12:57 2 hours ago zei Mira11: Zul je net zien! Wel heel fijn natuurlijk. 🙂 Ja, zeker fijn!! Maffe beestjes zijn het toch...🤣 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 310 Geplaatst: woensdag om 18:28 Delen Geplaatst: woensdag om 18:28 *zucht* Sinds Fluffy en Pip van de schuur weer terug naar buiten verhuisd zijn, hebben ze besloten om weer slecht hooi te gaan eten. Waar ik in de schuur 2-3 keer per dag de ruif opnieuw moest vullen eten ze nu buiten niet eens 1x per dag de ruif leeg. Ik ga hun eet schema denk ik maar (weer) om gooien en ze s’avonds brokken geven ipv s’ochtends. s’ochtends dan eerst vers hooi en een uurtje of twee daarna groenten. kijken of het dan beter gaat. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6450 Geplaatst: 17 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 17 uren geleden Ik geloof dat mijn konijnen vandaag echt in voorjaarsmodus waren! Harold maakte allemaal binkies, Charlie heeft de toiletbak uitgegraven. Brenda zat Joris achterna en uit te dagen. Voorjaarskriebels bij de konijnen dus 😄 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2153 Geplaatst: 17 uren geleden Delen Geplaatst: 17 uren geleden 1 minuut geleden zei Evee: Ik geloof dat mijn konijnen vandaag echt in voorjaarsmodus waren! Harold maakte allemaal binkies, Charlie heeft de toiletbak uitgegraven. Brenda zat Joris achterna en uit te dagen. Voorjaarskriebels bij de konijnen dus 😄 Haha, leuk hè? Hier ook een drukke bedoening vanochtend; veel binkies en achter elkaar aan racen. Daar word je toch helemaal blij van? 😊 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
pakyakker 355 Geplaatst: 16 uren geleden Delen Geplaatst: 16 uren geleden Hier is het ook nog steeds één blije boel. Vlekje heeft de afgelopen dagen al een mooie krater in de grond gegraven. Helemaal brommen/knorren als ik eraan kom, deed ze altijd al maar nu nog meer. Zo lief dat ze helemaal blij worden van mooi weer. Hoe bij de meeste konijnen hier ze de winterjas al uitdoen zo vast zit die nog bij Vlekje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6450 Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 16 uren geleden Bij joris ziet het er uit alsof hij een pamper aan heeft, daar laat het bij z'n billen los, z'n haar. 6 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1082 Geplaatst: 14 uren geleden Delen Geplaatst: 14 uren geleden Te schattig om niet te delen. 🙂 6 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1028 Geplaatst: 14 uren geleden Delen Geplaatst: 14 uren geleden 13 minuten geleden zei Mira11: Te schattig om niet te delen. Inderdaad een schattig nieuw kleed! 😁 Wat een zoet plaatje van een duttende Olaf op het dus duidelijk goedgekeurde schattige nieuwe kleed. 🥰 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
pakyakker 355 Geplaatst: 14 uren geleden Delen Geplaatst: 14 uren geleden (aangepast) Olaf is ook zo'n schatje!😍 Vlekje heeft het echt warm. Ze heeft wel schaduw maar gaat daar niet in liggen. Toch ademt ze wel wat snel. Heb bijna het idee dat ik de Ice pods maar weer in de vriezer moet doen.😂 Ze moet echt snel even haar winterjasje uitdoen. Die zit echt nog muurvast komen echt bijna geen haren uit. 14 uren geleden aangepast door pakyakker 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 310 Geplaatst: 13 uren geleden Delen Geplaatst: 13 uren geleden Fluffy en Pip zijn echte luilakken 😂 Ze zijn zelfs te lui om hooi uit de ruif te eten 🙃 Ze liggen nu languit in hun verblijf in de zon. In een poging om ze toch hooi te laten eten, het hooi vanuit de ruif in een grote voerbak gedaan en voor hun neus gezet. En natuurlijk eten ze nu wel! 😜 4 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 393 Geplaatst: 13 uren geleden Delen Geplaatst: 13 uren geleden 1 uur geleden zei Mira11: Te schattig om niet te delen. 🙂 Zo lief!! Hij is blij met het kleed. 😍 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2153 Geplaatst: 13 uren geleden Delen Geplaatst: 13 uren geleden 1 uur geleden zei Mira11: Te schattig om niet te delen. 🙂 Oja, ik zie het al! De witte vacht van Olaf (en het staartje van Liz) wordt door het kleurige kleed mooi geaccentueerd. 😉 1 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.