Ga naar inhoud

Het konijnencafe 2021 - slowchat konijnen algemeen

Aanbevolen berichten

• Reacties 536
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Tjonge wat duurt het toch lang voordat mijn baasje het hooi heeft bijgevuld. Staat ze eerst nog te vegen... zucht. Ik spring zelf wel in de voorraadbak. 

Hier komt er al één @JokeC! 😄 Mijn zonnetjes 🌞❤ uitgeput en nu ff bijkomen van een vermoeiende en stressvolle dag. 

Na 2 weken wintervakantie in de schuur zijn Do en Jerry na een 1 minuut-durende vlucht weer thuisgekomen. Zoals gewoonlijk was de vlucht niet prettig en was het boarden onvrijwillig en angstaanjagend.

*zucht* Sinds Fluffy en Pip van de schuur weer terug naar buiten verhuisd zijn, hebben ze besloten om weer slecht hooi te gaan eten. Waar ik in de schuur 2-3 keer per dag de ruif opnieuw moest vullen eten ze nu buiten niet eens 1x per dag de ruif leeg.

Ik ga hun eet schema denk ik maar (weer) om gooien en ze s’avonds brokken geven ipv s’ochtends.

s’ochtends dan eerst vers hooi en een uurtje of twee daarna groenten.

kijken of het dan beter gaat.

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geloof dat mijn konijnen vandaag echt in voorjaarsmodus waren! Harold maakte allemaal binkies, Charlie heeft de toiletbak uitgegraven. Brenda zat Joris achterna en uit te dagen. Voorjaarskriebels bij de konijnen dus 😄

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Evee:

Ik geloof dat mijn konijnen vandaag echt in voorjaarsmodus waren! Harold maakte allemaal binkies, Charlie heeft de toiletbak uitgegraven. Brenda zat Joris achterna en uit te dagen. Voorjaarskriebels bij de konijnen dus 😄

Haha, leuk hè? Hier ook een drukke bedoening vanochtend; veel binkies en achter elkaar aan racen. Daar word je toch helemaal blij van? 😊

• Mee eens! 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier is het ook nog steeds één blije boel. Vlekje heeft de afgelopen dagen al een mooie krater in de grond gegraven. Helemaal brommen/knorren als ik eraan kom, deed ze altijd al maar nu nog meer.

Zo lief dat ze helemaal blij worden van mooi weer.

Hoe bij de meeste konijnen hier ze de winterjas al uitdoen zo vast zit die nog bij Vlekje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Olaf is ook zo'n schatje!😍

Vlekje heeft het echt warm. Ze heeft wel schaduw maar gaat daar niet in liggen. Toch ademt ze wel wat snel. Heb bijna het idee dat ik de Ice pods maar weer in de vriezer moet doen.😂

Ze moet echt snel even haar winterjasje uitdoen. Die zit echt nog muurvast komen echt bijna geen haren uit.

aangepast door pakyakker
  • Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Fluffy en Pip zijn echte luilakken 😂

Ze zijn zelfs te lui om hooi uit de ruif te eten 🙃

Ze liggen nu languit in hun verblijf in de zon. In een poging om ze toch hooi te laten eten, het hooi vanuit de ruif in een grote voerbak gedaan en voor hun neus gezet. En natuurlijk eten ze nu wel! 😜

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .