Ga naar inhoud

Jippie topic 2021

Aanbevolen berichten

Wij hebben heerlijk in het bos gereden! Tom had het wel een beetje warm in zijn winterjas zo te zien 😆. Hij had het schuim tussen zijn billen staan, zweet loopt zelfs van zijn neus! Hij kijkt er nu ook heel sneu bij, maar hij had het heerlijk naar zijn zinnetje lekker draven in het bos 😊.

IMG_20210224_165953.thumb.jpg.58934b0db2bfa3ae6ab016722da6d695.jpg

• Vind ik leuk 7
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik wilde jullie toch nog even mijn jippie delen aangezien ik het hier ook heb verteld: Maar ik heb een nieuwe baan! 🤭 Echt precies de baan die ik wilde, zo fijn. Per 1 mei mag ik beginnen, ik heb er z

Hiep hiep hoera Noellie vandaag 11 jaar!! Gefeliciteerd baby beer! Op een half jaartje na al 11 jaar samen avonturen beleefd lief kleintje! Hou van jou 🥰🥳😘😚

Noellie bedankt iedereen voor de lieve felicitaties! ☺🥳

Niet in huis nee, wel voor een deel in mijn auto nu.. en morgen komen Gijs en Kiki weer, die waren al aardig in de rui, zal nu wel helemaal feest zijn! Maar zonder ren is het wel gemakkelijker stofzuigen 😊.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden zei Eefje:

Niet in huis nee, wel voor een deel in mijn auto nu.. en morgen komen Gijs en Kiki weer, die waren al aardig in de rui, zal nu wel helemaal feest zijn! Maar zonder ren is het wel gemakkelijker stofzuigen 😊.

Ja, da’s dan misschien weer een nadeel van binnenkonijnen, al zouden ze wel iiiiets minder moeten verharen dan buitenkonijnen, toch? Wel handig idd dat je nu zo overal makkelijk bij kan met de stofzuiger. 🙂

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Oh echt? Ik dacht dat ze juist minder haar te verliezen hadden, omdat ze geen dikke wintervacht hebben. Nou sterkte dan allebei de aankomende tijd. 😄

Noellie is bijna het hele jaar door in de rui. Ene keer erger dan het andere. En net wanneer je denkt dat ze klaar is begint het weer. En dat is niet mis wat daar van af komt. Noellie is blijkbaar erg kieskeurig en snel uitgekeken op haar vachtje. Ze wil telkens een nieuw jasje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Jamesthebunnybutler:

Jippie! Dunya weegt 2075 gram, voor het eerst sinds ik haar heb (afgelopen mei geloof ik) boven de 2 kg! Op haar magerst woog ze nog maar 1800 gram, terwijl in haar paspoort staat dat ze 2600 gram (!) moet wegen. Ik denk dat 2500 wel bij haar past, dus we hebben nog wel even te gaan ;). 

Het begin is er! 🎊

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor al jullie jippies een vreugdedansje van Luz. 🎉

Nu ga ik een poging doen tot wandelen met een wond (niet hond, was het maar zo) die weer half open maar wel goed afgeplakt is, dus ik zie jullie zo wel weer terug in het Klaagtopic. 😅

• Vind ik leuk 2
  • Haha 6
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .