Ga naar inhoud

Jippie topic 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 208
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Zo zit je 3 weken op het drogen van je stucwerk te wachten, zo komt een bevriende proffesionele schilder waarschijnlijk even in 1 dag heel je woonkamer zo goed als afmaken!! De nieuwe vloer ligt ook a

Wat een leuke jippie’s allemaal!    Ik heb ook een jippie.... ik heb al de hele dag geen hoofdpijn!! Wát een verademing zeg, heerlijk na 12 (bijna 13) weken...! 

Ik weet niet meer of ik het al gepost had hier, maar joehoe! Ik heb een nieuwe baan! 🥳 Sterker nog: Ik kon zelfs kiezen. De leukste heb ik uiteraard ingepikt 😄

Gefeliciteerd @Evee

🥳🥳🥳

om het te vieren heb ik mijn bathbucket besteld, de 2.0 versie, die is net iets groter maar opvouwbaar. Die enorme wasmand bleek toch niet op de kast te passen, deze wel 😊. Ben benieuwd!

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uur geleden zei JacB:

Jippie voor mn plantjes, ik heb er vandaag eindelijk aan gedacht ze water te geven (na 4 weken 😶

Als je je plantjes goed traint en laat zien wie er de baas is dan moet vier weken kunnen, hoor. 😁

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Eén keer per week is voor veel planten al best veel. Eén keer in de maand is dan ook wel weer het andere uiterste 😁 ik heb de meeste planten in een app staan en als die een mlding geeft controleer ik even of ze inderdaad dorst hebben (wat meestal wel zo is). Er gaan volgens mij veel meer planten dood aan teveel water dan te weinig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja mijn banaan heeft zo'n waterbol-ding (maar dan in de vorm van een vogel xD) er in, dat is een zuiplap ja. En ik heb veel calatheas, die houden wel van een vochtige grond, maar dan is 1x in de 10-14 dagen in de winter nog wel voldoende.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op mn werk geef ik ze wel 1x in de week water (tenzij ze nog vochtig zijn, dan slaan we een weekje over) maar thuis vergeet ik het gewoon 😶

Op mn werk doe ik het meteen als ik de vuile was ga halen, dus dat zit in mn systeem. En daar hebben ze het ook nodig, 1x in de week. Ze staan daar allemaal in de vensterbank boven de verwarming en in de zomer staat de zon er de hele dag op. Dus dan mag wat water wel 1x per week. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor een klein, goeddraaiend transportbedrijfje met een informele sfeer. De keuze voelt erg goed! Het werk wat ik ga doen is in principe bekend terrein voor mij, dus ik heb er alle vertrouwen in! De andere bedrijven hadden ook mooie mogelijkheden, maar op dit moment niet voor mij. 

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor het geval je werkschoenen aan moet, @Deeskuh88, plak vooraf je hielen af met sporttape, anders strompel je ook rond met kapotte hielen straks. Geintje. Gefeliciteerd en veel plezier in je nieuwe werk! Hartstikke leuk, zo'n sprong vooruit....

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .