JokeC 1045 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Gefeliciteerd @Evee en echtgenoot! Over een half jaar een feessie? 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 310 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Gefeliciteerd @Evee 🎉🎉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 24 januari Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 1 uur geleden zei JokeC: Gefeliciteerd @Evee en echtgenoot! Over een half jaar een feessie? Als het dan weer kan en mag, vast wel. We slaan zoveel feesten over nu! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2731 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Ik vind het ook wel wat voor jullie om een feestje te houden met 13 jaar, net even anders 😉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3023 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Gefeliciteerd @Evee 🥳🥳🥳 om het te vieren heb ik mijn bathbucket besteld, de 2.0 versie, die is net iets groter maar opvouwbaar. Die enorme wasmand bleek toch niet op de kast te passen, deze wel 😊. Ben benieuwd! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 888 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Gefeliciteerd! Dat daar nog vele mooie jaren bij mogen komen! 🥳 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 17 uur geleden zei Lienappelsien: Ik vind het ook wel wat voor jullie om een feestje te houden met 13 jaar, net even anders 😉 13 en driekwart dan 😉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2156 Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Ik kan eindelijk weer dingen doen voor werk. Rustig aan doen is ook leuk, maar de tijd gaat dan zo verschrikkelijk traag, dus ik ben blij dat ik weer aan de slag kan. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1421 Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Jippie voor mn plantjes, ik heb er vandaag eindelijk aan gedacht ze water te geven (na 4 weken 😶) 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1045 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari 18 uur geleden zei JacB: Jippie voor mn plantjes, ik heb er vandaag eindelijk aan gedacht ze water te geven (na 4 weken 😶) Als je je plantjes goed traint en laat zien wie er de baas is dan moet vier weken kunnen, hoor. 😁 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1932 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Mijn plantjes krijgen alleen water als ik visite heb die het niet kan aanzien, en ze overleven toch al 2 jaar. 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1610 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Ik geef mijn planten eigenlijk altijd 1 x in de maand water. Is ook veel natuurlijker.l volgens mij. T regent ook niet elke dag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 609 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Ik geef ze 1x per week water, want als ik dat niet in mijn systeem krijg om dat op een vaste dag te doen, dan ben ik bang dat ze nooit water gaan krijgen 😅 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4217 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Eén keer per week is voor veel planten al best veel. Eén keer in de maand is dan ook wel weer het andere uiterste 😁 ik heb de meeste planten in een app staan en als die een mlding geeft controleer ik even of ze inderdaad dorst hebben (wat meestal wel zo is). Er gaan volgens mij veel meer planten dood aan teveel water dan te weinig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 1 februari Auteur Delen Geplaatst: 1 februari Mijn bananenplanten krijgen 2x per week, die hebben snel dorst. De rest eens per week / eens per 2 weken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4217 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Ja mijn banaan heeft zo'n waterbol-ding (maar dan in de vorm van een vogel xD) er in, dat is een zuiplap ja. En ik heb veel calatheas, die houden wel van een vochtige grond, maar dan is 1x in de 10-14 dagen in de winter nog wel voldoende. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1421 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Op mn werk geef ik ze wel 1x in de week water (tenzij ze nog vochtig zijn, dan slaan we een weekje over) maar thuis vergeet ik het gewoon 😶 Op mn werk doe ik het meteen als ik de vuile was ga halen, dus dat zit in mn systeem. En daar hebben ze het ook nodig, 1x in de week. Ze staan daar allemaal in de vensterbank boven de verwarming en in de zomer staat de zon er de hele dag op. Dus dan mag wat water wel 1x per week. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Ik weet niet meer of ik het al gepost had hier, maar joehoe! Ik heb een nieuwe baan! 🥳 Sterker nog: Ik kon zelfs kiezen. De leukste heb ik uiteraard ingepikt 😄 8 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4217 Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Gefeliciteerd Daisy! Fijn dat er in deze rottige periode ook iets wel een keer van een leien dakje gaat, dat is je gegund! 1 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 608 Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Gefeliciteerd! En wat heb je gekozen? 😁 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Ik heb gekozen voor een klein, goeddraaiend transportbedrijfje met een informele sfeer. De keuze voelt erg goed! Het werk wat ik ga doen is in principe bekend terrein voor mij, dus ik heb er alle vertrouwen in! De andere bedrijven hadden ook mooie mogelijkheden, maar op dit moment niet voor mij. 4 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1610 Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Wat leuk nieuws! 1 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 310 Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Wat leuk! Gefeliciteerd 🥳 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1045 Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Voor het geval je werkschoenen aan moet, @Deeskuh88, plak vooraf je hielen af met sporttape, anders strompel je ook rond met kapotte hielen straks. Geintje. Gefeliciteerd en veel plezier in je nieuwe werk! Hartstikke leuk, zo'n sprong vooruit.... 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2731 Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Gefeliciteerd @Deeskuh88! Ben je er ook al begonnen? 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.