Ga naar inhoud

Jippie topic 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 521
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik ben best wel heel erg trots op mezelf. Ik heb net een documentje samen moeten stellen voor (jippie 1) een van mijn laatste therapie-sessies, en dat maakte gewoon zo duidelijk hoe ontzettend ve

Ik wilde jullie toch nog even mijn jippie delen aangezien ik het hier ook heb verteld: Maar ik heb een nieuwe baan! 🤭 Echt precies de baan die ik wilde, zo fijn. Per 1 mei mag ik beginnen, ik heb er z

Hiep hiep hoera Noellie vandaag 11 jaar!! Gefeliciteerd baby beer! Op een half jaartje na al 11 jaar samen avonturen beleefd lief kleintje! Hou van jou 🥰🥳😘😚

1 hour ago zei Rosinda:

Bedankt @Mira11!

Fijn om te horen van Liz. Ik ben mogelijk wat konijnenbaasjes door elkaar aan het halen, maar was jij nou al aan het kijken voor koppelen voor Liz? Sorry als het niet zo is en je daar nog niet aan toe bent, maar ik weet even niet meer wie daar al achteraan was gegaan na het overlijden van een konijntje.. 

Liz gaat zaterdag op date met Nono bij opvang Hazel in Schaijk.  Als dat niet klikt proberen ze broertje Gogo. Ze hebben nog meer rammetjes in de opvang maar ik hoop dat het klikt. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Mira11:

Liz gaat zaterdag op date met Nono bij opvang Hazel in Schaijk.  Als dat niet klikt proberen ze broertje Gogo. Ze hebben nog meer rammetjes in de opvang maar ik hoop dat het klikt. 

Ah ja dan had ik toch het goede konijnenbaasje met konijntje voor me met de aanstaande koppeling. Wist het alleen niet meer dat het zaterdag was. Spannend! Leuk (tja, leuk..? lastig) voor Liz hopelijk, fijn dat ze het ook wat beter doet zoals ik al zei, maar hoe is het met jou? 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Rosinda:

Ah ja dan had ik toch het goede konijnenbaasje met konijntje voor me met de aanstaande koppeling. Wist het alleen niet meer dat het zaterdag was. Spannend! Leuk (tja, leuk..? lastig) voor Liz hopelijk, fijn dat ze het ook wat beter doet zoals ik al zei, maar hoe is het met jou? 

Lief dat je dat vraagt! Met mij gaat het best goed. Alleen op de momenten dat ik dingen van Oalf tegenkom is het moeilijk. Ik ga binnenkort als Liz op date is het verblijf en kamer geurvrij maken en daar zie ik wel een beetje tegenop moet ik zeggen. Dat voelt dan toch weer erg definitief. 

Ik kijk ook uit naar zaterdag. Vind het fijn om weer een nieuw konijn te verwelkomen. Tenminste als Liz een vriendje vindt. 🙂

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Mira11:

Lief dat je dat vraagt! Met mij gaat het best goed. Alleen op de momenten dat ik dingen van Oalf tegenkom is het moeilijk. Ik ga binnenkort als Liz op date is het verblijf en kamer geurvrij maken en daar zie ik wel een beetje tegenop moet ik zeggen. Dat voelt dan toch weer erg definitief. 

Ik kijk ook uit naar zaterdag. Vind het fijn om weer een nieuw konijn te verwelkomen. Tenminste als Liz een vriendje vindt. 🙂

Dat moet ook superdubbel zijn. Aan de ene kant enorm confronterend en ontzettend pijnlijk en verdrietig om het voor je gevoel af te sluiten en alles van hem uit te wissen, aan de andere kant ook wel weer leuk/ spannend waar Liz straks mee thuiskomt. En misschien zorgt het nieuwe konijntje toch stiekem voor wat blijdschap en afleiding om je door je verdriet heen te slepen. En het fijne voor het nieuwe konijntje is dat hij nu bij jou terecht komt en bij jou een heel mooi leven gaat krijgen. Extra konijntje gered 😊

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Dat moet ook superdubbel zijn. Aan de ene kant enorm confronterend en ontzettend pijnlijk en verdrietig om het voor je gevoel af te sluiten en alles van hem uit te wissen, aan de andere kant ook wel weer leuk/ spannend waar Liz straks mee thuiskomt. En misschien zorgt het nieuwe konijntje toch stiekem voor wat blijdschap en afleiding om je door je verdriet heen te slepen. En het fijne voor het nieuwe konijntje is dat hij nu bij jou terecht komt en bij jou een heel mooi leven gaat krijgen. Extra konijntje gered 😊

De eerste dagen voelde ik mij een beetje een wrak. Na een paar dagen veel huilen en goed slapen voel ik me weer een stuk beter gelukkig. Ik kijk uit naar zaterdag. Zal ook wel weer confronterend worden maar daar moet ik toch doorheen. 

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mira11:

De eerste dagen voelde ik mij een beetje een wrak. Na een paar dagen veel huilen en goed slapen voel ik me weer een stuk beter gelukkig. Ik kijk uit naar zaterdag. Zal ook wel weer confronterend worden maar daar moet ik toch doorheen. 

Duidelijk dat je er eerst om moet rouwen, toch? Heel logisch hoor, het idee alleen al dat het mij ooit overkomt maakt al dat ik 3 dagen in bed wil liggen... Fijn wel om te horen dat je er toch ook een beetje naar uitkijkt, hopelijk vind Liz snel een nieuwe partner zodat je daar niet ook nog lang voor in spanning hoeft te zitten ❤️

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Verlies van een dierbare is echt verschrikkelijk, de wereld draait gewoon door, terwijl iemand die een grote rol in jouw wereld speelde er niet meer is. En dat kan ook een dier zijn. Ik was kapot toen mijn vroegere konijnen overleden, wilde daarna me nooit me zo rot voelen en met konijnen weet je gewoon dat je op een dag afscheid moet nemen 😢 bij mij begon het na jaren toch weer te kriebelen en ben nu weer helemaal blij met ze. Maarja, houden van, maakt je kwetsbaar. Maar ook gelukkig. ❤️

• Mee eens! 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

@JacB

Ik heb het even verplaatst naar het onderdeel koppelen, bij het voorsteltopic stellen eigenlijk alleen nieuwe leden zich voor, daar zoek je dus niet zo snel naar nieuwe konijnen 😉 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had net een totaal van 24 euro korting toen ik boodschappen ging doen, bijna net zo veel als ik uiteindelijk moest afrekenen. Voelt goed! Weer een volle voorraadkast maar zonder de enorme rekening 🙂

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst hooi bij de boer gehaald. Ideaal dit zeg. Dat ik dat niet eerder heb gedaan. 20kg voor de prijs van nog geen 4kg bij de winkel. 

aangepast door Pablo&Lola
Boer niet bier*
  • Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het nu zeker, het gaat beter met Gijs en zijn bdks. Ze krijgen nu half trovet half bunnynature. Trovet toch nog even opmaken. Na bunnynature gaan ze naar rosewood meadow. Dat zou in theorie niet zo'n verschil moeten zijn met bunnynature dus ik hoop dat dit de oplossing is. 🤞

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben mega blij! Ik was in de stad, even met een vriendin wat te drinken to go gehaald en in het park zitten kletsen. Toen ik haar naar de auto had gebracht maakte ik nog een rondje door de stad en kwam langs een tassenwinkel. Ben al tijden op zoek naar een tas maar dat lukt niet online. Deze aardige man liet me binnen, want hij herinnerde zich nog wel dat ik hem vier uur geleden had gebeld voor een afspraak 😉. En ik werd verliefd op een tas en heb hem lekker gekocht 😍😍. Wat voelt dat nu luxe om spontaan ergens tegenaan te lopen waar je al tijden naar op zoek bent en het dan ook gewoon te kunnen bekijken, voelen, zien hoe het staat en kopen 🥰.

• Vind ik leuk 7
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat handig dat die winkelier zo'n goed geheugen heeft😄.

Ik snap het wel hoor. Dat winkelen op afspraak schijnt niet echt een succes te zijn, en als er dan een klant voor de deur staat ga je die natuurlijk niet wegsturen. Afijn, hij blij, jij blij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Marjoleink:

Wat handig dat die winkelier zo'n goed geheugen heeft😄.

Ik snap het wel hoor. Dat winkelen op afspraak schijnt niet echt een succes te zijn, en als er dan een klant voor de deur staat ga je die natuurlijk niet wegsturen. Afijn, hij bij, jij blij.

Klopt, m'n schoonzus had een afspraak bij een speelgoed winkel omdat m'n nichtje nog nooit echt in een speelgoed winkel is geweest (voor corona was ze te jong om het leuk te kunnen vinden) maar daarna kon ze toch zeker in de wat kleinere winkels gewoon naar binnen. Ze zetten je naam op een lijst en noteerden niet wanneer je had "gereserveerd". Grote winkels krijgen nog wel klanten met reserveren, de kleinere moeten het toch hebben van mensen die toevallig langslopen, dus snap wel dat zij die 4 uur reserveerregel niet echt opvolgen.. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja tkmaxx zit ook het hele weekend vol. Daar wilde ik eigenlijk op tassenjacht. Maar die hadden deze niet gehad en nu de kleine ondernemer een handje geholpen, dus beter zo. Het blijft een onzinnige gribus dat winkelen op afspraak. Gisteren uitgebreid met de tassenwinkelman over gehad. Hij heeft het veel te rustig, een enkeling maakt een afspraak, maar hij moet het van langslopers hebben. Reserveren voelt voor mensen ook alsof ze dan verplicht zijn wat te kopen, omdat ze niet de tijd van de winkelier willen verdoen. Dat werpt een extra drempel op om daadwerkelijk te reserveren. Veel mensen die langslopen durven niet te vragen of ze naar binnen mogen, terwijl, hij staat er toch en de winkel is verder leeg, er is echt niks op tegen qua corona besmettingsgevaar. 

Enne, het schijnt dat heel veel besmette mensen toch boodschappen doen. In de supermarkt is het drukker dan waar dan ook, lopen we allemaal te dicht bij elkaar en er lopen relatief veel besmette mensen rond. Waarom hoor je niks over enorme uitbraken onder supermarkt personeel? Zijn die er dan niet? Wat zegt dat dan over het risico van winkelen? Waarom je daar toch niemand over hoort.. 

Maar goed. Nieuwe tas! Jeeej 🥳

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oooh een hele mooie tas  @Eefje ! 

Hier even een dubbele jippie ondanks alle zorgen om Ellie en alles wat daarbij komt..  Ik heb al bijna een jaar geen werk sinds ik vorig jaar Juni ben afgestudeerd, alle inkomsten die ik heb zijn van mijn eigen kleine bedrijfje in illustratie. Kortom, niet heel veel en veel geldstress want het leven is duur. 😅

Maaar ik heb in mijn webwinkeltje een mini sale gedaan voor lieve Ellie om zo hopelijk de komende dierenartskosten te kunnen betalen en ik heb best veel bestellingen binnen waardoor ik nu echt een stuk minder stress om het geld gedeelte. Echt een mega last van mijn schouders, grote jippie!

En ik voel mij de laatste tijd redelijk down door de lockdown aangezien ik al sinds juni vorig jaar thuis zit. De afgelopen twee maanden krijg ik zo weinig voor elkaar en voel ik mij totaal niet geïnspireerd en gemotiveerd om dingen te maken, wat ook voor mij weer betekend dat ik minder inkomsten heb. Maaar heb gister na een lange tijd toch weer iets gemaakt en ben er echt heel erg blij mee! Wilde graag een print maken om bij alle bestellingen te doen als extra bedankje voor de support (en dus ook namens ellie) dus ik voel mij ondanks de situatie echt weer even blij. 🥰

Oh, deze heb ik gisteravond gemaakt! : -) 

15D27778-3CB9-472E-926E-E39CEBDE0D67.jpeg

• Vind ik leuk 7
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .