Ga naar inhoud

Klaagtopic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Hier was het de pink. Hij doet nog steeds pijn (maar misschien is in 2 dagen genezen wel erg optimistisch gedacht). Als ik er niks mee doe en er stoot niets tegenaan, gaat het eigenlijk wel goed en voel ik weinig. Af en toe wordt hij enorm warm, dat voelt wel vervelend. Maar even onder de kraan houden lost dat 'probleem' ook wel op. In de nacht neemt de zwelling af, dus in de ochtend is hij bijna normaal. Duurt alleen helaas niet lang. En dat blauwe is wel grappig. Soms is hij zo duidelijk dat je de randjes scherp ziet, dan is het bijna weg en zie je een vage blauwe plek en weer even later is het complete vingertopje bijna zwart. Dat de nagel los gaat laten ben ik ook nog wel bang voor. Daaronder en bovenop bij de bloeduitstorting zit namelijk de meeste pijn. Typen is dan ook wat lastig. Heb nu bij de drogist zo'n gelhoesje gekocht voor drukverlichting voor tenen en vingers. Die heb ik op maat geknipt en dan doet stoten of typen wel wat minder pijn. Het omdoen van dat hoesje daarentegen is wel pijnlijk, maar we moeten er maar wat voor over hebben. Als ik over een paar weken nog pijn zou hebben, moet ik wel terug naar het ziekenhuis voor nieuwe foto's. Die logica mis ik wel. Als er gisteren niks afwijkends te zien was, gaat dat niet dan ineens anders zijn.

aangepast door Deeskuh88
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan merk je opeens hoe vaak je zo’n vinger toch gebruikt.

Ik heb eens gehoord van iemand die haar pink gebroken had dat ze die niet standaard in het gips doen zoals bij andere vingers. Dat is al wel jaren geleden, dus misschien is dat ook weer veranderd. 

Maar ook al is het niet gebroken dan kan het nog steeds enorm pijnlijk zijn natuurlijk. Beterschap ermee. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zover ik wist, doen ze niets met gebroken vingers en gebroken tenen. Blijkbaar zijn ze daar toch weer vanaf gestapt, waarschijnlijk vooral voor het cosmetische aspect. De kans dat ze dan scheef blijven staan of ergens een gekke bobbel krijgen is aanwezig. Mijn pink zouden ze wel spalken (als in vasttapen tegen een latje en/of een andere (naastliggende) vinger). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, happy211 zei:

Topics met nieuwe berichten staan altijd bovenaan, dus zo kun je kijken waar je gebleven was. Alleen bij topics met meerdere pagina's zul je nog even de knop aan moeten klikken om naar de laatste pagina te gaan.

AF41DF78-6246-427E-8EC0-95D7777757DB.jpeg.7feb0a8c410bb9f29808ef6f424d6bc7.jpegik bedoel dat ik niet meer naar een oud/volgend topic kan gaan

aangepast door Annasbeestenbende
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag zo’n pech!

eerst laat ik mijn kippen drinkbak vallen. Gelukkig had ik een reserve drinkbak, maar die vind ik niet zo fijn. Dat is zo’n rode met zo’n smal drink gedeelte. En daarna waste ik mijn cavia drinkbak af, floep, zo op de grond, in scherven 😔 gelukkig had ik nog een bakje liggen, maar daar staan konijntjes op. Cavia’s die uit een bakje met konijntjes erop drinken 🤯 dat kan ik dus niet aan, haha 🤪

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een externe verkoper is bij bol probeer dan te achterhalen of je daar niet direct kan bestellen. Vaak hebben ze ook een eigen webshop. Scheelt soms best wel wat in de prijs en soms ook nog betere verzend opties dan bij bol

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Niet echt een klacht, meer even een beetje verdriet afschrijven.

Ik ben jaren vrijwilliger geweest voor een stichting die huifbedrijden aanbied aan mensen die een beperking hebben, en dan ook echt de categorie mensen die eigenlijk maar zeer weinig kan qua dagbesteding (eigenlijk alleen zwemmen is verder nog voor sommigen een mogelijkheid). Een groep dus waar niet veel voor is, maar de afgelopen jaren dus wel iets moois is opgezet.  Bij huifbedrijden liggen ze dan op een doek op de rug van twee paarden, die rustig stappen. Daar ontspannen ze van, en genieten ze ontzettend van.

Helaas is de initiatiefneemster van de stichting een paar dagen terug overleden, veel te jong, aan kanker. Een paar weken terug was er nog een bijeenkomst over de toekomst van de stichting zonder haar, en helaas, die is er niet. Heel verdrietig.

• Verdrietig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, voor deze groep cliënten valt het weg, helaas. En voor een aantal toeristen die in de zomer hier op vakantie zijn met kindjes met beperking. Heel jammer. Er is nog wel één stichting die het aanbied in de regio, maar die hebben alleen een bed voor kinderen & dan alleen buiten, wat niet voor alle cliënten kan. En dat ligt op het moment ivm corona ook stil, dus het is de vraag of die nog / weer kunnen opstarten als dat over is, of dat het te lang aanhoud met de maatregelen.

Maar de stichting zou een hele andere vorm moeten hebben om te kunnen doorgaan, met meer vaste kosten, wat alleen haalbaar zou zijn met veel meer (stabiele)inkomsten dan er nu waren. Met het overlijden van de initiatiefneemster vallen namelijk ook de huifbedpaarden & stalling weg. En nog meer dingen die spelen binnen de stichting. Van veranderende regelgeving tot het op leeftijd raken en dus ook willen stoppen met het vrijwilligerswerk van een aantal menners. Alles bij elkaar helaas geen mogelijkheden om door te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad wel terecht 'klagen', Evelien!

Steeds als ik dit topic open kom ik uit bij het bericht van mijn vingertopje en de bowlingbal 🤣 Nu is dat inmiddels wel redelijk goed nieuws. Er zit nog een giga donkere plek onder de nagel, maar het vingertopje én de nagel zitten er nog aan hoor! Met erin knijpen doet ie nog wel wat pijn (ja, echt, geloof me, dat doe je normaalgesproken niet maar als je iets hebt, ga je dat testen... Eigenlijk bezopen, want ja, knijpen doet pijn, duh). En af en toe geeft de nagel nog een vervelende druk, maar dat zal wel met dat bloed onder het nagelbed te maken hebben. Dat uitgroeien duurt echter lang en ik heb geen geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vandaag in Assen voor de Frida Kahlo tentoonstelling. Daarna even de stad in, kom ik in een warenhuis terecht met een dierenwinkel, pets&co in het vanderveen warenhuis. Niet alleen hadden ze diertjes in glazen bakken, maar de bakken waren ook nog open en er stonden allemaal kinderen in te graaien 😭😭😭. Ben er echt boos en verdrietig om. Meteen omgedraaid en een boze mail gestuurd, aangezien ik alleen een jong meisje zag dat daar aan het werk was. NEXT LEVEL WALGELIJK.

• Verward 1
  • Verdrietig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .