Ga naar inhoud

Klaagtopic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Meh, moet (geen zin meer vandaag, ben moe) nog veder in de konijnenren. De buren hebben echter een feestje en de muziek staat zo hard, dat het oncomfortabel is om buiten te zijn. Maar om nu meteen te gaan klagen is ook zowat. Zit nu binnen met de deur dicht en nog steeds kan ik vol mee genieten, het is nu net niet meer oncomfortabel en te doen.

Wel echt medelijden met de konijnen. 

Dat is wel superirritant, je kunt er op deze manier eigenlijk niet aan ontsnappen. Ik snap echt niet waarom muziek altijd zo ontzettend hard moet staan. Vooral als de zon schijnt gaat alles en iedereen op maximaal volume lijkt het. Daarom ben ik zo dol op de herfst en winter 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kolino:

Bij de kipjes? Bah! Sterkte!

Ja, bij de kipjes. In het hok van de kuikentjes. Ze hebben nu een snelle overstap gemaakt naar het bloedluis-proof kippenhok. Alle kippen heb ik ingesprayed en nu maar hopen dat het weg blijft. Het kuikenhok gaat in ieder geval de vuilnisbak in. Dat was toch al de bedoeling, maar nu is alles in een stroomversnelling gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn best veel huis-tuin-en-keukentips die helpen tegen bloedluis, van tabaksstelen, barrières met olie of witkalk in het hok tot het uitzetten van natuurlijke vijanden van de bloedluis. 

Op dit punt ontkom je niet aan chemische bestrijding, maar preventief zijn er dus wel ook heel wat vriendelijker dingen mogelijk. 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom stoppen konijnen altijd in het weekend met eten? Nu at Guusje weer niet. Heel begrijpelijk is mijn zoon heel ongerust, zo kort na het overlijden van Bunny. 

Maar eenmaal in de woonkamer ging hij meteen op verkenning uit, dat is een goed teken. En hij at dwangvoer van een lepeltje, dus hopelijk is het morgenochtend weer over.

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het was niet over. Dus vanmorgen naar de dierenarts. Darmen werkten niet goed genoeg, mogelijk een haarbal, uitgedroogd. Foto's gemaakt, bloedonderzoek gedaan. Dus hij bleef daar, met pijnstilling, vochtinfuus en antibiotica vanwege de ontstekingswaarden in zijn bloed. Ik heb nog speciaal gezegd "deze moet het wel redden". En toen ging de telefoon.... Hij was ineens gestopt met ademen. Ze waren zelf ook nogal ontdaan, ze wisten niet goed wat er nou misgegaan was.

• Verdrietig 12
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .