Evee 7348 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 1 uur geleden zei Boefje: Misschien aangeven dat je meer tijd nodig hebt voor wat dan ook en mensen langer moeten wachten op hun bestelling. Doen alle winkels. Maar wanneer haal ik het dan in? Ik heb nu vaak al dat mensen 2 werkdagen moeten wachten voor het verzonden is. Wat ik zelf een beetje het maximale vind, postNL doet er vaak ook nog wat langer over. Het is niet dat ik tijdelijk minder personeel heb omdat er mensen thuiswerken, vakantie hebben, in quarantaine zitten of ziek zijn, ik ben het enige personeel 😂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 788 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Maar als je straks overwerkt bent kan je helemaal niks 😬 maar ik snap dat het lastig is. Hoop dat het snel rustiger wordt voor je! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 559 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 15 minuten geleden zei Evee: Maar wanneer haal ik het dan in? Ik heb nu vaak al dat mensen 2 werkdagen moeten wachten voor het verzonden is. Wat ik zelf een beetje het maximale vind, postNL doet er vaak ook nog wat langer over. Het is niet dat ik tijdelijk minder personeel heb omdat er mensen thuiswerken, vakantie hebben, in quarantaine zitten of ziek zijn, ik ben het enige personeel 😂 Hmm misschien een stagiaire aannemen die voor school ervaring op moet. Na de lockdown uiteraard.. maar daar heb je nu natuurlijk niks aan... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 995 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ik heb al sinds vanochtend t deuntje van budgie de kleine helikopter in mijn hoofd hangen dankzij werk, en het wil er maar niet uit! 🤣 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 788 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja bedankt he, ik nu ook 😂 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 1 uur geleden zei BunnieHop: Ik heb al sinds vanochtend t deuntje van budgie de kleine helikopter in mijn hoofd hangen dankzij werk, en het wil er maar niet uit! 🤣 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Ik heb nu ' welke os kan ons iets leren ' in mijn hoofd, omdat de intro van Boes hier op volgde! Haha. Komt de naam @Dollietrouwens van de schildpad uit Boes? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4474 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari (aangepast) God nee als ik ergens een enorme hekel aan had als kind (en nog steeds) dan is het die verschrikkelijke Boes! (En Shin Chan 😛) Edit: Nu heb ik dus die f...ing Boes in m'n hoofd 😂 WIE LAAT ZICH NIET KOEIENEREN, BOES BOES! (Ik moest eerst zoeken naar de bewerkknop zeg!) 11 januari aangepast door Dollie 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jamesthebunnybutler 528 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 3 minuten geleden zei Dollie: God nee als ik ergens een enorme hekel aan had als kind (en nog steeds) dan is het die verschrikkelijke Boes! (En Shin Chan 😛) Hahaha volgens mij heb ik het al eens gezegd maar mijn vriend ergert zich dood aan mij als ik die intro zing, maar dan met Poes Poes (= koosnaampje van Baloe)😂 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 788 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ooh Shin Chan vond ik echt hilarisch 😂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4474 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ik had er al niet echt de leeftijd meer voor toen het in Nederland op televisie kwam, maar ik heb een jonger broertje... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1553 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari En nu heb ik het deuntje van Ovide en z’n vrienden in mn hoofd 🤣 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2890 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 18 minuten geleden zei JacinthaBrehler: En nu heb ik het deuntje van Ovide en z’n vrienden in mn hoofd 🤣 Kijk uit, malloot, een kokosnoot! Bedankt. 👍🏻 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4240 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 20 minuten geleden zei JacinthaBrehler: En nu heb ik het deuntje van Ovide en z’n vrienden in mn hoofd 🤣 Die is geweldig! Kijk uit malloot, een kokosnoot Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Kolino 99 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ik was hem net kwijt... ik heb van de week "zo vrolijk" in m'n playlist gezet 😁 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1792 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Heel lang geleden was er elke ochtend om iets over zeven na het nieuws een tijd lang hetzelfde liedje op de radio: "Ik lig op mijn kussen stil te dromen" van Lepie en Lepie. Echt zó erg, want dat kreeg je uren lang niet meer uit je hoofd. Gelukkig kwam mijn moeder op het briljante idee de radio op een andere zender te zetten 's morgens! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Kolino 99 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Hepie en Hepie, dat is echt wel heel oud! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1553 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ik ga slapen met Ovide in mn hoofd 🌴 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1792 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 11 minuten geleden zei Kolino: Hepie en Hepie, dat is echt wel heel oud! Ja, het was toen een dingetje van een DJ om dat oude leipe liedje telkens te draaien, als geintje....werd niet overal op prijs gesteld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2415 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Het zegt me gelukkig allemaal niks. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1792 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 59 minuten geleden zei Marjoleink: Het zegt me gelukkig allemaal niks. Luister en huiver......😁 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 788 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Dat zegt mij ook niks, maar ik ga ook niet luisteren voor de zekerheid 😂 Ovide heb ik echt altijd in mijn hoofd als ik iets met kokos eet /drink. Maar dat is wel een leuk liedje, dus niet erg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4240 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ik ken het niet. Heb het wel een stukje geluisterd en me verwonderd over de kleding, kapsels en de plastic tuinstoelen. Ik snap dat mode grillig is, maar die enorme schouders zal ik nooit begrijpen! Het blijft niet in mijn hoofd hangen, misschien gebeurt dat pas als ik het vaker luister en begin te kennen. Maar dat gaan we niet doen 😁 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 12 januari Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 32 minuten geleden zei Eefje: Ik ken het niet. Heb het wel een stukje geluisterd en me verwonderd over de kleding, kapsels en de plastic tuinstoelen. Ik snap dat mode grillig is, maar die enorme schouders zal ik nooit begrijpen! Het blijft niet in mijn hoofd hangen, misschien gebeurt dat pas als ik het vaker luister en begin te kennen. Maar dat gaan we niet doen 😁 Hahaha ja die schoudervullingen zijn echt verschrikkelijk! Ik ken het overigens ook niet, het liedje. En het publiek inderdaad op plastic tuinstoeltjes 😅 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2415 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ik luister maar niet, voor de zekerheid. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.