Ga naar inhoud

Klaagtopic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

@Kolino iedereen wilde een rol ducttape op mij en mijn broer plakken, en dat wisten we heel goed. maar het 'expres staan gillen' dat we deden was eigenlijk omdat ons hoofd om een onduidelijke reden ineens overvol zat, en we er geen andere kant meer mee op konden dan het eruit gillen. ik snap dat het heel vervelend is, maar er is altijd een andere kant, aan élk verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een zelfde soort situatie als bij @Kolino toen wij in dit appartementen complex kwamen wonen waren er bijna geen kinderen, nu zit het vol met gescheiden moeders die hun kinderen niet meer de baas kunnen.  Word er gek van als ik thuis werk, irritante stepjes op de galerij en het geschreeuw van die moeders tegen de huilende kinderen. 

Het zou fijn zijn als sommige ouders eens wat meer letten op hun kinderen en bij brengen dat er nog andere mensen zijn die niet altijd willen meegenieten van hun aanwezigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondankbare mensen, van die mensen die alleen maar misbruik maken van je goedheid maar er nooit wat voor terug doen. Ze beginnen te piepen als je een keer niets voor ze kan doen, doe je het een keer op een andere dag dat hun het niet uitkomt zijn ze verontwaardigd. Wat moet je daar nou weer mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago zei Anul:

Ondankbare mensen, van die mensen die alleen maar misbruik maken van je goedheid maar er nooit wat voor terug doen. Ze beginnen te piepen als je een keer niets voor ze kan doen, doe je het een keer op een andere dag dat hun het niet uitkomt zijn ze verontwaardigd. Wat moet je daar nou weer mee. 

Afstand nemen? Er is een verschil tussen helpen en misbruik van je laten maken, en blijkbaar zijn ze over die grens gegaan.

Ik had een webcam die ik niet meer gebruik naar iemand gestuurd via pakketpost. Wordt het pakje bezorgd, is het opengesneden en leeggehaald. Nou, ik hoop dat de postNL- medewerker er blij mee is. Diep triest.

• Verward 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Marjoleink:

Afstand nemen? Er is een verschil tussen helpen en misbruik van je laten maken, en blijkbaar zijn ze over die grens gegaan.

Dat zou misschien wel beter zijn, weet alleen dat het persoon het best moeilijk heeft en eigenlijk niet kan rondkomen. Ben bang dat de huisdieren er onder gaan lijden en het ook niet erg goed is voor de gesteldheid van het persoon. Persoon lijkt helaas niet in staat te zijn om waarde van wat anderen doen in te kunnen schatten, iets waar ik zelf heel slecht tegen kan. Dilemma’s, maar eens heel goed over na denken wat ik er mee wil en kijken of ik andere hulp voor persoon kan vinden die het persoon hopelijk accepteert….

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdikke zeg. Wat ben ik verschrikkelijk erg verkouden. Toen ik die coronatest ging doen viel het nog wel redelijk mee. Sinds vandaag ben ik gewoon echt ziek ervan. Gisteren heb ik nog wel gewoon gewerkt van 6-16 ik denk dat dat iets te veel heeft gevraagd van mijn lijf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Postnl heeft alweer een pakketje zoekgemaakt. Ik kreeg tot mijn verbazing een berichtje dat mijn pakket was bezorgd op mijn adres, terwijl ik gewoon thuis was en geen bel heb gehoord. Onze bel kun je echt niet missen, dus kijken of het in de brievenbus zat, maar niks hoor. Dus melding gemaakt bij Zalando, die starten een onderzoek bij postnl, waarna ik waarschijnlijk mijn geld terug krijg natuurlijk. Ben benieuwd of er dan weer over drie weken iemand van vijf straten verderop met mijn pakketje voor de deur staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2021 at 11:48 zei pakyakker:

Verdikke zeg. Wat ben ik verschrikkelijk erg verkouden. Toen ik die coronatest ging doen viel het nog wel redelijk mee. Sinds vandaag ben ik gewoon echt ziek ervan. Gisteren heb ik nog wel gewoon gewerkt van 6-16 ik denk dat dat iets te veel heeft gevraagd van mijn lijf. 

Ben je inmiddels een beetje opgeknapt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip van de week: ga nooit boodschappen doen als de basisschool uitgaat. Twee blauwe schenen rijker, bedankt ouders die hun projectiel niet onder controle kunnen houden met die *%}%{%{%%{* stepjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haat bh's. Helaas voor mij echt een noodzakelijk kwaad. Ik had het kopen van een nieuwe bh eigenlijk al te lang uitgesteld, dus vorige week toch maar gedaan. Speciaal naar een iets duurdere winkel gegaan, awkward om advies gevraagd, uiteindelijk toch iets kunnen vinden waar ik wel tevreden mee was. Nu heb ik hem een paar dagen gedragen en wil ik hem eigenijk al niet meer aan door allemaal dingen die toch weer niet fijn zijn 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei happy211:

Ik haat bh's. Helaas voor mij echt een noodzakelijk kwaad. Ik had het kopen van een nieuwe bh eigenlijk al te lang uitgesteld, dus vorige week toch maar gedaan. Speciaal naar een iets duurdere winkel gegaan, awkward om advies gevraagd, uiteindelijk toch iets kunnen vinden waar ik wel tevreden mee was. Nu heb ik hem een paar dagen gedragen en wil ik hem eigenijk al niet meer aan door allemaal dingen die toch weer niet fijn zijn 😞

Erg is dat he. Eigenlijk kan je pas echt zeggen of hij goed zit als je hem een dag gedragen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago zei MichelleloveElmo:

Huh, wat🤔😖

Denk dat een roofvogel het heeft laten vallen. Liggen verder geen haren omheen, dus zal daar denk ik niet gegrepen zijn. Maar t ziet er wel naar uit. Het wordt wel rap minder, de vliegen en net nog een ekster, doen goed hun werk 🤢

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mammafelina:

Wat een slecht Nederlands elftal, snel mijn oranje versiering weggehaald en straks mijn tatoeages weg poetsen onder de douche 😢

Dit. Ik keek bij familie. Toen ik thuis was heb ik ook snel de vlaggetjes van mijn wangen gepoetst. Wat een slechte wedstrijd. Speelden echt onder hun niveau.

Vlekje was met een balletje aan het spelen en ik zei tegen haar dat zij nog wel van Tsjechië had kunnen winnen.😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren mijn volière panelen op internet te koop gezet, en nu word ik echt gek van alle mails met interesse. Ik heb al 150 euro meer als vraagprijs doorgegeven dan de minimale prijs die ik in mijn hoofd had zitten (ik dacht ik moet wel een beetje onderhandelingsruimte houden haha) en het is voor dat bedrag dus gewoon al verkocht, plus 5 mensen op de "reservelijst" voor als het niet doorgaat. Volgens mij had ik gewoon de nieuwsprijs er voor kunnen vragen 😂 Of iedereen laten bieden. Maar daar heb ik dus echt een hekel aan, dan krijg je zoveel gezeur altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Evee:

ik heb gisteren mijn volière panelen op internet te koop gezet, en nu word ik echt gek van alle mails met interesse. Ik heb al 150 euro meer als vraagprijs doorgegeven dan de minimale prijs die ik in mijn hoofd had zitten (ik dacht ik moet wel een beetje onderhandelingsruimte houden haha) en het is voor dat bedrag dus gewoon al verkocht, plus 5 mensen op de "reservelijst" voor als het niet doorgaat. Volgens mij had ik gewoon de nieuwsprijs er voor kunnen vragen 😂 Of iedereen laten bieden. Maar daar heb ik dus echt een hekel aan, dan krijg je zoveel gezeur altijd.

En hoe is dit een klaag? 😉

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .