Ga naar inhoud

Klaagtopic 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Dankjulliewel allemaal ❤️❤️ Ik heb heel veel foto's gemaakt en geknuffeld met haar vandaag. En we hebben een selfie gemaakt waar haar eigenwijze kromme witte snorhaartje ook op staat 🥰. Ze krijgt

Ik moet even klagen. Het is gewoon *krulspinazie* dat Olaf er niet meer is.  Ik ben de boel gedeeltelijk al aan het schoonmaken en opruimen. Komt er nog een keuteltje van Olaf uit een handdoek ro

Hoofdpijn, zere ogen en huilbuien. Wat doet het toch verrot veel zeer om een konijntje te moeten missen. 

Ik ben op zoek naar een nieuwe handtas, mijn huidige kan echt niet meer en past ook niet meer bij mijn huidige smaak, heb hem ook al lang. Probleem is, elke tas die ik nu zie en mooi vind is duur. En niet een beetje aan de dure kant, maar echt duuuuuur. Zeg honderden euro's. En dat wil ik niet aan een tas uitgeven. Die moet ik nu dus allemaal wegfilteren en een middenweg vinden van toch mooi, tijdloos en classy, maar niet zo absurd geprijsd. Heb ook nog op marktplaats gezocht, daar staan best wat mooie designer tassen. Maar ik durf dat niet aan met opsturen. Straks krijg ik zo'n 'Marc Jacobs' uit Turkije. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago zei MichelleloveElmo:

Je kan je er op laten testen @Boefje

Ik weet dat het mogelijk is maar lees overal dat er niet op getest wordt. Ik zou het wel een keer kunnen vragen bij de huisarts. Zou wel handig zijn als ik al wel immuun ben. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden zei Eefje:

Ik ben op zoek naar een nieuwe handtas, mijn huidige kan echt niet meer en past ook niet meer bij mijn huidige smaak, heb hem ook al lang. Probleem is, elke tas die ik nu zie en mooi vind is duur. En niet een beetje aan de dure kant, maar echt duuuuuur. Zeg honderden euro's. En dat wil ik niet aan een tas uitgeven. Die moet ik nu dus allemaal wegfilteren en een middenweg vinden van toch mooi, tijdloos en classy, maar niet zo absurd geprijsd. Heb ook nog op marktplaats gezocht, daar staan best wat mooie designer tassen. Maar ik durf dat niet aan met opsturen. Straks krijg ik zo'n 'Marc Jacobs' uit Turkije. 

Is het een idee om bij de TK MAXX te kijken? Daar heb je wel genoeg merk afgeprijsd. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb net the next closet ontdekt 😍😍😍

Afspraak bij tk Maxx had ik vorige week maar toen had ik niet bedacht dat ik een nieuwe tas wil haha! Maar weer even een nieuwe afspraak maken, altijd leuk om te snuffelen daar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg steeds meer zin om de boomgaard naast ons huis in de fik te steken 🤬 Ze zijn al weken iedere dag met een kettingzaag bezig 🤬🤬 Ik word er langzamerhand een beetje gestoord van en dan druk ik me nog zwak uit. Je zou toch denken dat het een keer klaar moet zijn!?

Zit hier nu te werken met de radio keihard aan en dat vind ik geen succes maar het is of dat of een kettingzaag. Kan me niet herinneren dat het voorgaande jaren zo erg was en zo lang duurde. 

• Verdrietig 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Iedere dag.....wekenlang.....dat is wel heel erg verschrikkelijk gekmakend. Geweld lost nooit wat op maar toch begin je langzamerhand te denken over wat 💣💣💣 erop. Merken ze zelf ook eens wat herrie is waar je trommelvliezen van ploppen. In ieder geval in gedachten dan maar. 😜

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sinds gisterochtend geen internet meer dus ook geen netflix of tv... saaaaaai. Is er een monteur... die is nu al 2.5 uur bezig. Alles geprobeerd maar het werkt nog niet... 😱 hij weet het zelf ook niet meer. Noujaaaaaa... dat is ook typisch ik... alles wat fout kan gaan gaat fout en alles wat niet fout kan gaan gaat ook fout. Hoe dan???

Link naar bericht
Delen op andere sites
37 minuten geleden zei Lienappelsien:

Het geluid van een kettingzaag is al irritant als je dat een halve middag hoort, laat staan weken... Zijn ze de boomgaard aan het rooien of zo dat het nu zo lang duurt?

Je hebt een nieuwe schermafbeelding! 🙂 Leuk

Het is een fruitboomgaard maar heb er geen verstand van hoe of wat. Ik snap niet dat je dat zelf volhoud constant met een kettingzaag bezig. Die boomgaard is wel megagroot dus het ligt er ook aan waar hij bezig is. Hij is nu aan de kant het dichts bij ons huis bezig dus nog irritanter.

Klopt, een nieuwe foto. Wel enkel met Monky erop maar vind het zo'n leuke foto 🥰

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden zei Boefje:

Sinds gisterochtend geen internet meer dus ook geen netflix of tv... saaaaaai. Is er een monteur... die is nu al 2.5 uur bezig. Alles geprobeerd maar het werkt nog niet... 😱 hij weet het zelf ook niet meer. Noujaaaaaa... dat is ook typisch ik... alles wat fout kan gaan gaat fout en alles wat niet fout kan gaan gaat ook fout. Hoe dan???

Pfff, een avond zonder tv ga ik al dood. Kan ook pokke chagrijnig worden als zulke dingen het niet doen. Heb er zelf geen ballen verstand van dus kan het zelf ook nooit in orde maken. Het enigste wat ik kan is de stekker eruit trekken, 10 seconden wachten, stekker er weer in en hopen dat het weer werkt.

Succes, hopelijk werkt het straks weer!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het doet het gelukkig weer dankzij iets wat mijn man zei. Wat bleek b

Nou. De oude kabel zat nog in het kastje en sinds die glasvezel had een andere monteur alles veranderd en was er nog niks aan de hand maar sinds gisteren waren er wijzigingen doorgevoerd en dat ging dus fout ofzo ik weet niet precies hoe dat zat.. maar de oplossing was dat kabeltje verwijderen. 😏 als mijn man niks had gezegd over dat kabeltje had hij het nog niet geweten.... grr  

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi hè, techniek. Behalve als het niet werkt natuurlijk. 

Ik heb 7 maanden problemen gehad met de VPN van mijn werk. Het hele bedrijf had er al naar gekeken, totdat iemand de instellingen van mijn router wilde controleren, en daar bleek het probleem te zitten. 

Nu nog mijn probleem met Netflix oplossen en ik ben een blij mens. KPN zegt dat het aan Samsung ligt, Samsung heeft het opgelost maar ik merk geen verschil. Dus als ik wil Netfixen moet ik of mijn tv resetten of mijn router opnieuw opstarten. Meestal pak ik dan maar een boek, dat doet het tenminste gewoon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig doet alles het weer Boefje! Meestal is het iets heel stoms of kleins maar je moet het maar net weten!

Als hier Wifi eruit ligt of Netflix of wat dan ook ben ik gehandicapt. 

Tegenwoordig met al die techniek en snufjes is heel leuk maar dat gedoe vaak. Nou heb ik een handige man en dan denk ik wel eens 'stel je voor als ik alleen zou zijn'. 

Vroeger zette je de tv aan en dan deed tie het. Maar nu heb je kastjes voor dit, kastjes voor dat. (bij ons dan toch)

Ook stom Marjolein dat de 1 zegt dat het aan die ligt en de ander wijst weer naar die. Heb je niemand uit je kennissenkring die verstand van zulke dingen heeft?

Ik ben verslaafd aan Netflix en Videoland en als ik een avondje niet kan kijken word ik heel pissig. (altijd leuk als iets het niet doet en m'n man heeft net de middagdienst)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd erg vervelend alles. Vooral als ze het zelf niet eens kunnen uitvogelen. Toen alles geprobeerd was en de monteur het ook niet meer wist dacht ik echt van he?? Hoe kan dat nou dan ineens?? Dus nu kan ik geen internet meer krijgen?? Moet ik nu naar ziggo dan??Zo dacht ik echt.. pff zo raar. En dan blijkt t zoiets simpels te zijn... 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet even klagen. Het is gewoon *krulspinazie* dat Olaf er niet meer is. 

Ik ben de boel gedeeltelijk al aan het schoonmaken en opruimen. Komt er nog een keuteltje van Olaf uit een handdoek rollen die in de kast lag. Zodra de kast open ging zat hij erin. 

• Verdrietig 10
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mira11 dat is geen klaag, dat is gewoon intens verdrietig zijn en rouwen. Mag je altijd plaatsen, snap dat het wel lekker *krulspinazie* is om inderdaad zoiets stoms als een keuteltje te zien van hem... Geeft niks, je mag hier genoeg "klagen"

• Bedankt 1
  • Mee eens! 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat geeft echt een schok dan, je rekent er niet op en dan .... bam, daar komt het besef door bijvoorbeeld een keuteltje van hem dat hij er niet meer is. Hij zit ook nog zo in je systeem, dat ben je niet zomaar kwijt en dat is weliswaar pijnlijk elke keer maar het is wel goed dat hij zo'n belangrijk plekje had. 

En dan gaat Liz ook nog op speed date morgen, het is me wel een emotionele mallemolen, maar ja, je bent nu eenmaal iemand die het beste wil en doet voor je huisdieren en je zet je eigen sores daar dan indien nodig voor opzij. Je weet dat er mensen genoeg zijn die tegen alle aanwezige kennis in gewoon hun eigen egocentrische belang najagen en daarmee veel konijnenleed veroorzaken. Jij niet en dat siert je. Sterkte.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@JokeC @Lienappelsien het blijft op sommige momenten lastig maar ik kijk ook uit naar morgen. Vanwege mijn gezondheid kan ik niet mee, dus geen lieve snoetjes. Mijn ouders gaan met Liz mee.

Natuurlijk beslis met wie ze het gaan proberen. Nono is nr. 1 en anders zijn broertje. Ze zijn beide lief en nieuwsgierig aldus de eigenaresse. Ik heb Liz net verteld dat ze geen gekke dingen moet doen tijdens de date. Gewoon thuis komen met een vriendje. 😄

aangepast door Mira11
  • Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Iemand heeft op de nieuwe loveseat gepist. Ik verdenk Gijs. Gelukkig zat er een doek over met zo'n plaszeiltje er onder. Maar als dit een dagelijks iets wordt is dat toch niet grappig om steeds alles uit te wassen en de stoel weer in te pakken.

• Verward 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .