Ga naar inhoud

Klaagtopic 2021

Aanbevolen berichten

Het klaagtopic is een slowchat topic waar je met je mede forumleden kan klagen over vanalles en nog wat.

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussiëren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 614
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Het is open gemaakt en nu afwachten of dat genoeg is. Had liever dat het in z'n geheel verwijderd was, maar helaas.   Dit trekje vind ik inderdaad ook niet leuk, ze doet het niet heel vaak m

Noellie lijkt het weer goed te doen. Hopelijk blijft het zo en heb ik het niet gejinxt door het hier te melden. 😅

Nou ik durf vanavond ook de deur niet meer uit. Het schijnt dat er een oproep is gedaan om op een plein in het centrum winkels te gaan slopen. De harde kern van NEC heeft daarop gezegd: dat pikken we

Morgen mijn portfolio-verdediging-gesprek met twee docenten van de HvA. De ene docent is oké, de ander niet. Dat is echt het type dat je gaat doorzagen tot je alleen nog maar uit gruis bestaat zeg maar. Vreselijk mens. Totaal geen sympathie ook. Wat die op een SPH studie doet mag Joost weten. Ze werkt zelf ook in de sociale sector nog, naast haar docentschap. Totaal ongeschikt als je het mij vraagt. Maar goed, ze is wel mijn beoordelaar morgen 😕
Ik zie er best wel tegenop. Ik heb nog nooit dit type gesprek gehad. Normaal is het gesprek omdat je portfolio goedgekeurd is en je dus het beoordelingsgesprek hebt. Maar niet, zoals nu, een gesprek om je portfolio uit te moeten leggen op inhoud als het ware. Of te verdedigen op inhoud. Ik weet dus ook niet wat er van mij verwacht word en daar kan ik niet goed tegen. Word ik erg onrustig van. 

Eerst maar eens proberen te slapen vannacht. Morgenochtend er vroeg uit (7.15 uur) om op tijd achter de laptop te zitten voor de Teams bijeenkomst. Nu hopen dat ik me niet verslaap 😆
Link naar bericht
Delen op andere sites

Kort gezegd voldoet het niet aan de eisen. Ik heb er te weinig een ‘ego document’ van gemaakt zoals één van de twee docenten zei. En te weinig hogerejaars literatuur, maar in één van mn bijlagen juist weer te veel literatuur waardoor ik dus plagiaat heb gepleegd. 
Ik mag alleen de inleiding houden en wat aanpassen, de rest moet volledig overnieuw. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Da's wel stom zeg!

Maar gelukkig heb je wel de punten mee gekregen waar je aan moet werken, dus kun je er rekening mee houden!

Mijn broer had dat een aantal jaar geleden dus niet. Die moest het tot tweemaal aan toe compleet van Scratch maken zonder enig kritiek puntje. Die was m toen helemaal geflipt omdat hij er niks van snapte.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig inderdaad wel feedback. En omdat ik ouderejaars ben mag ik extra feedback vragen door stellen van vragen of bijvoorbeeld concepten in te leveren. Dat is wel fijn, want heb nu nog maar 1 kans voor een goed eindproduct. Haal ik die ook niet, dan haal ik dus mijn afstuderen niet dit jaar. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg. Had je hiervoor geen tussentijdse inlevermomenten en feedback? Is ook niet fijn als je ergens zoveel tijd en energie in steekt. Misschien is er in je omgeving (of hier) ook wel iemand die af en toe een stuk wil lezen? Het helpt mij vaak wel om even te sparren. Het is niet bepaald mijn vakgebied helaas (al zit ik toevallig nu de scriptie te lezen van mijn schoonzusje die dezelfde/een vergelijkbare opleiding doet, maar ik kijk vooral naar spelling en opmaak 😅)

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Dollie nee, hiervoor geen feedback moment gehad en ook niet de mogelijkheid om feedback te vragen. 
Ik heb het laten lezen door een collega, mijn baas en een vriendin die Social Work doet. Die hebben ook feedback gegeven. Maar ja, als ik op totaal verkeerd spoor zit krijg je natuurlijk ook verkeerd feedback. 

Heb net met mn baas gesprek gehad er over. We gaan meer feedback momenten inlassen en hij gaat mij helpen er een ‘ego document’ van te maken. Ik ben er totaal niet goed in om over mezelf te schrijven, zeker niet om ook mijn kwetsbaarheid te laten zien in een verslag. Hij gaat mij helpen daarmee, dus dat is fijn. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .