JacB 1442 Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari 2 uur geleden zei Eefje: Wat is het rustig in de konijnenfora 🧐 Het is op social media sowieso stil vind ik. Bij mij tenminste. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari 7 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Ik heb al weken zin in McDonald’s. Maar geen zin om er naartoe te rijden. 😆 Bezorgen ze niet thuis? Hier wel, maar via UberEats, en je krijgt zoveel zooi in je mail door die app, dan rij ik er liever even naartoe. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3091 Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Ik wil ook al heel lang McDonald's! Door de drive en dan in de auto eten. Ze bezorgen wel, maar dat is echt zonde van de frietjes. Die zijn zo lekker van de Mac maar het verlept zo snel onderweg naar huis. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Ik laat de zak open. Dan koelen ze wel wat af, maar worden ze niet slap. Ik ben een minuut of 6 onderweg naar huis. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4249 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari En ik had al een rammelende maag... Gelukkig zijn de plannen voor een McDonald's hier 2km verderop nog niet gerealiseerd 😂 en betwijfel of ze anders nog open waren. Paar maanden geleden heb ik voor het eerst in jaren weer een mckroket gehad ❤️ al is ie nu alweer uit het assortiment volgens mij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1442 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Ik moet echt wat gaan doen aan mn trek in de Mac. Ik droomde er net zelfs over 😱🤣🤣🤣 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4249 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Het geluid van knabbelende konijnen is sowieso het beste geluid ooit (kauwende konijnen orkest als je net 20 konijnen in dezelfde ruimte eten gegeven hebt 😊) maar als er eentje ziek is helemaal! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jamesthebunnybutler 445 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari 9 uur geleden zei Dollie: Het geluid van knabbelende konijnen is sowieso het beste geluid ooit (kauwende konijnen orkest als je net 20 konijnen in dezelfde ruimte eten gegeven hebt 😊) maar als er eentje ziek is helemaal! Ohh ja en dan vooral het op hooi knabbelen! Ik vind dat geluid dus ook echt mega ontspannend en als er eentje ziek is dan is het natuurlijk helemaal fantastisch! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 405 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari 2 uur geleden zei Jamesthebunnybutler: Ohh ja en dan vooral het op hooi knabbelen! Ik vind dat geluid dus ook echt mega ontspannend en als er eentje ziek is dan is het natuurlijk helemaal fantastisch! Dat zei ik laatst dus ook al tegen Noellie om haar aan te sporen meer hooi te eten. Dat ik daar lekker Zen van wordt. Dan heb ik altijd zo'n tevreden blij gevoel dat het allemaal goed is op dit moment. Ze knabbelt dan goed hooi. Dus even geen zorgen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3091 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Haha ik dacht net hetzelfde! Kwam net pas uit bed dus deze twee kregen hun ontbijt nogal laat. 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 130 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Mooie konijntjes zeg 😉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 345 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Hier ook, uitgelapen, bunnies pas om 11 uur hun brokjes gegeven. Stonden al helemaal hyper te wachten 🤭 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 345 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari En vind het ook leuk om er lekker bij te zitten als ze genietend zitten te eten. Vooral ‘s avonds als ik ze hun groenten geef. Ukkie weet nog steeds niet helemaal wat haar overkomt, die gaat dan van de ene naar het andere groente, om de beurt van alles wat happen en dan mij tussendoor aflikken. Wel echt mega dankbaar 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 130 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Mijn konijntjes worden altijd helemaal gek als ze het geluid van hun openende voerbak horen 😂🥰 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1442 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Hier is het altijd ruzie om het beste blaadje groen 🤣 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1627 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Ik moet eigenlijk plassen eten koken... Maar hoe dan? 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 130 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Blehhh Heb geen zin om op te staan🥺😅 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6497 Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari Hebben jullie bij zo een vakje waar je moet afvinken "ik ben geen robot" ook altijd zo iets van "waar is het vakje voor als je wel een robot bent?!?!" 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 130 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Ja, heb ik wel eens gedacht 😅 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Ik krijg altijd van die foto's waarbij je dan bijvoorbeeld de verkeersborden moet zoeken. Dan heb ik dat fout en dan heb ik blijkbaar niet bewezen dat ik geen robot ben. Juist wel toch? 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3091 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Er staat een film van één van mijn favo boeken op Videoland: het leven uit één dag, van a.f.th. van der heijden. Nu vraag ik me af of ik hem moet kijken of niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6497 Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 12 minuten geleden zei Marjoleink: Ik krijg altijd van die foto's waarbij je dan bijvoorbeeld de verkeersborden moet zoeken. Dan heb ik dat fout en dan heb ik blijkbaar niet bewezen dat ik geen robot ben. Juist wel toch? Daar heb ik altijd van die vakjes waarbij ik dan twijfel. Dan staat bijv. de paal van het bord er op of maar een klein randje van zo een bord, telt dat dan mee of niet?! En dan heb je het net fout haha. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 33 minuten geleden zei Eefje: Er staat een film van één van mijn favo boeken op Videoland: het leven uit één dag, van a.f.th. van der heijden. Nu vraag ik me af of ik hem moet kijken of niet. Ik zit dan altijd tegen het scherm te schreeuwen dat het niet klopt met het boek. Dus ik kijk geen films meer waarvan ik het boek heb gelezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3091 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Zojuist zei Marjoleink: Ik zit dan altijd tegen het scherm te schreeuwen dat het niet klopt met het boek. Dus ik kijk geen films meer waarvan ik het boek heb gelezen. Ja daar ben ik ook bang voor. Vooral omdat films vaak flink romantiseren en alle sleaze and dirt die het boek juist interessant maakt weglaten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6497 Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari Ik bedenk mij trouwens dat ik voor bunnybunch ook een beveiliging in moest stellen voor het forum als je een account aan maakt, volgens mij heb ik toen gekozen voor een eigen vraag "hoeveel pootjes heeft een konijn?". Het grappige is wel dat je als je 4 in typt je het fout hebt, want het antwoord moet vier zijn 😉 Ik weet eigenlijk niet of na de updates die vraag er nog steeds is, of vervangen is door ook een vakje of plaatje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.