Ga naar inhoud

Je laatste gedachte - 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Hoezo? Willen jullie je konijnen niet leren basketballen? 😂😂😂   Ik ga Fluffy en Pip liever iets nuttigs leren, stofzuigen en dweilen of zo 😉

Nou, geen idee waar ze last van had, maar ze was vanmorgen ontsnapt, in haar mini ren lagen de mooiste bruine hooi keutels en ze had langs de rand van de grote ren geplast. Nu zit ze lekker met Sergio

Ik ben oude familiefoto's aan het inscannen en kom geboortekaartjes tegen. Ik realiseer mij nu dat er op mijn geboortekaartje een konijn stond 🐰

7 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Ik heb al weken zin in McDonald’s. Maar geen zin om er naartoe te rijden. 😆

Bezorgen ze niet thuis? Hier wel, maar via UberEats, en je krijgt zoveel zooi in je mail door die app, dan rij ik er liever even naartoe.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil ook al heel lang McDonald's! Door de drive en dan in de auto eten. Ze bezorgen wel, maar dat is echt zonde van de frietjes. Die zijn zo lekker van de Mac maar het verlept zo snel onderweg naar huis.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En ik had al een rammelende maag... Gelukkig zijn de plannen voor een McDonald's hier 2km verderop nog niet gerealiseerd 😂 en betwijfel of ze anders nog open waren. 

Paar maanden geleden heb ik voor het eerst in jaren weer een mckroket gehad ❤️ al is ie nu alweer uit het assortiment volgens mij. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het geluid van knabbelende konijnen is sowieso het beste geluid ooit (kauwende konijnen orkest als je net 20 konijnen in dezelfde ruimte eten gegeven hebt 😊) maar als er eentje ziek is helemaal!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden zei Dollie:

Het geluid van knabbelende konijnen is sowieso het beste geluid ooit (kauwende konijnen orkest als je net 20 konijnen in dezelfde ruimte eten gegeven hebt 😊) maar als er eentje ziek is helemaal!

Ohh ja en dan vooral het op hooi knabbelen! Ik vind dat geluid dus ook echt mega ontspannend en als er eentje ziek is dan is het natuurlijk helemaal fantastisch!

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Jamesthebunnybutler:

Ohh ja en dan vooral het op hooi knabbelen! Ik vind dat geluid dus ook echt mega ontspannend en als er eentje ziek is dan is het natuurlijk helemaal fantastisch!

Dat zei ik laatst dus ook al tegen Noellie om haar aan te sporen meer hooi te eten. Dat ik daar lekker Zen van wordt. Dan heb ik altijd zo'n tevreden blij gevoel dat het allemaal goed is op dit moment. Ze knabbelt dan goed hooi. Dus even geen zorgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En vind het ook leuk om er lekker bij te zitten als ze genietend zitten te eten. Vooral ‘s avonds als ik ze hun groenten geef. Ukkie weet nog steeds niet helemaal wat haar overkomt, die gaat dan van de ene naar het andere groente, om de beurt van alles wat happen en dan mij tussendoor aflikken. Wel echt mega dankbaar 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik krijg altijd van die foto's waarbij je dan bijvoorbeeld de verkeersborden moet zoeken. Dan heb ik dat fout en dan heb ik blijkbaar niet bewezen dat ik geen robot ben. Juist wel toch?

Daar heb ik altijd van die vakjes waarbij ik dan twijfel. Dan staat bijv. de paal van het bord er op of maar een klein randje van zo een bord, telt dat dan mee of niet?!  En dan heb je het net fout haha.

Link naar bericht
Delen op andere sites
33 minuten geleden zei Eefje:

Er staat een film van één van mijn favo boeken op Videoland: het leven uit één dag, van a.f.th. van der heijden. Nu vraag ik me af of ik hem moet kijken of niet.

Ik zit dan altijd tegen het scherm te schreeuwen dat het niet klopt met het boek. Dus ik kijk geen films meer waarvan ik het boek heb gelezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Marjoleink:

Ik zit dan altijd tegen het scherm te schreeuwen dat het niet klopt met het boek. Dus ik kijk geen films meer waarvan ik het boek heb gelezen.

Ja daar ben ik ook bang voor. Vooral omdat films vaak flink romantiseren en alle sleaze and dirt die het boek juist interessant maakt weglaten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bedenk mij trouwens dat ik voor bunnybunch ook een beveiliging in moest stellen voor het forum als je een account aan maakt, volgens mij heb ik toen gekozen voor een eigen vraag "hoeveel pootjes heeft een konijn?". Het grappige is wel dat je als je 4 in typt je het fout hebt, want het antwoord moet vier zijn 😉

Ik weet eigenlijk niet of na de updates die vraag er nog steeds is, of vervangen is door ook een vakje of plaatje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .