Ga naar inhoud

Je laatste gedachte - 2021

Aanbevolen berichten

Ik had laatst 12 mappen bij de hema besteld, (voor elke maand 1), en dat werd in 6 losse dozen, met elk 2 mappen er in geleverd.... 

Die lush dingen kunnen inderdaad in de groene bak! Volgens mij zijn ze van mais gemaakt. 

• Verward 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 420
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Nou, geen idee waar ze last van had, maar ze was vanmorgen ontsnapt, in haar mini ren lagen de mooiste bruine hooi keutels en ze had langs de rand van de grote ren geplast. Nu zit ze lekker met Sergio

Hebben jullie ook dat je ouders vroeger zeiden dat je voorzichtig moest zijn met wat je op internet las...   En dat ze nu de grootste onzinberichten delen die helemaal niet waar zijn, zonder

Hoezo? Willen jullie je konijnen niet leren basketballen? 😂😂😂   Ik ga Fluffy en Pip liever iets nuttigs leren, stofzuigen en dweilen of zo 😉

Hebben jullie ook dat je ouders vroeger zeiden dat je voorzichtig moest zijn met wat je op internet las...

En dat ze nu de grootste onzinberichten delen die helemaal niet waar zijn, zonder het door te hebben?
Van die nep waarschuwingen enz.?

• Haha 3
  • Mee eens! 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vader wilde even kijken via zijn telefoon waar mijn broertje op vakantie gaat. Heeft hij ineens de camping aan de telefoon en heeft hij ook niet meteen in de gaten dat hij belt. Hij zei: ik hoor iemand praten. Hahahaha. Voor je het weet heeft hij per ongeluk al een vakantie geboekt.😂

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Vorig jaar trapten mijn ouders ook al bijna in van die whatsapp fraude, waarin iemand zich voordoet als je kind en wil dat je geld overmaakt. Gelukkig belden ze mijn man om te controleren of het klopte. En dat was dus niet zo.

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Onze ouders zijn zo voorzichtig dat ze telkens aan hun kinderen of kleinkinderen vragen "of dit wel kan". Voor de kleinkinderen betekent het dat zij telkens moeten nadenken hoe ze "dit nu weer moeten uitleggen" aan hun grootouders, want "dat weet toch iedereen?". Wel lachen dat ze dan zelf toch ook weleens moeten erkennen dat ze het zelf niet zo goed wisten als ze dachten, maar meestal komen kleinkinderen en grootouders er toch samen goed uit. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat de grootouders op ons verzoek altijd minutieus blijven doorvragen, zodat alle "ins and outs" degelijk doorgesproken worden. De kinderen krijgen op school trouwens elke week een les over alles wat met media en ICT te maken heeft. Leren wij als ouders ook veel van!

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat krijgt mijn zoon ook. Die leert niet alleen hoe je in Word een tabel maakt, maar ook hoe je kunt inschatten hoe betrouwbaar informatie op internet is. Best handig.

Mijn moeder stuurt mij ook regelmatig mailtjes door, om te kijken of ze wel echt zijn. En ook voor andere problemen met pc en telefoon belt ze mij, terwijl mijn broer er veel meer verstand van heeft. Maar die kan het dan weer niet op haar niveau uitleggen.

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Marjoleink:

Maar die kan het dan weer niet op haar niveau uitleggen.

Ja, dat is echt essentieel dat de "uitlegger" zich kan verplaatsen in de vrager om de informatie goed over te kunnen brengen. Daarom vind ik het ook belangrijk dat de kinderen dat leren snappen. Goed voor hun breinen ook om eens van bekende paadjes af te moeten wijken en nieuwe te maken.  

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, blijkbaar ruiken mijn zweetvoetschoenen enorm lekker voor katten.

De een ligt er als een gek mee te kroelen en de ander probeert erin te kruipen.

Dat ze nog niet zijn overleden aan de geur ervan verbaast me eigenlijk wel, ondanks dat ik ze inspuit tegen luchtjes 😂

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites
19 hours ago zei BunnieHop:

Hmm, blijkbaar ruiken mijn zweetvoetschoenen enorm lekker voor katten.

De een ligt er als een gek mee te kroelen en de ander probeert erin te kruipen.

Dat ze nog niet zijn overleden aan de geur ervan verbaast me eigenlijk wel, ondanks dat ik ze inspuit tegen luchtjes 😂

Haha lekker fris, maar dieren zien dat weer anders. Het is in ieder geval duidelijk jouw geur 😉 

Ik dacht dat jullie 1 kat hadden. Die zwarte. Maar het zijn er dus meer?

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 hours ago zei Lienappelsien:

Haha lekker fris, maar dieren zien dat weer anders. Het is in ieder geval duidelijk jouw geur 😉 

Ik dacht dat jullie 1 kat hadden. Die zwarte. Maar het zijn er dus meer?

We hadden er inderdaad eentje.

Nog niet zo lang geleden hebben we Loesje erbij gehaald. Haar vorige baasje werd verplaatst naar een verzorgingstehuis want ze heeft zwaar Alzheimer.

Dus Loesje mag haar laatste jaartjes bij ons slijten 🙂

• Vind ik leuk 7
Link naar bericht
Delen op andere sites

Jazeker. Lekker rustig beestje. Slaapt veel en af en toe nog wel speels. Maar je merkt wel goed dat ze al op leeftijd is.

We sturen ook nog regelmatig foto's en filmpjes door naar de dochter van de vrouw. Haar vorige eigenaar vraagt nog regelmatig naar Loesje en op die manier ziet ze haar poes toch nog 🙂

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ‘durf’ niet meer in het BB café te komen omdat ik daar iets las over de finale van wie is de mol en iets over de mol, maar ik heb de finale nog niet gezien en heb nog steeds kunnen voorkomen dat ik er per ongeluk achter kom.

Nieuwe laatste gedachte: en nu zet iemand vast als grap de naam in een volgende post en zie ik die in het berichtenoverzicht 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ook hoor @Miekmoek al vond ik het leuker in het begin, net als bij ER (Expeditie Robinson) toen was bij WIDM de mol alleen aan het mollen en bij ER ging het veel meer over kan je overleven ipv lig je leuk in de groep. Niet dat dat niet belangrijk is voor een echte overlever, maar zeker het tactische deel vind ik minder leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .