Ga naar inhoud

Je laatste gedachte - 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 420
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Nou, geen idee waar ze last van had, maar ze was vanmorgen ontsnapt, in haar mini ren lagen de mooiste bruine hooi keutels en ze had langs de rand van de grote ren geplast. Nu zit ze lekker met Sergio

Hebben jullie ook dat je ouders vroeger zeiden dat je voorzichtig moest zijn met wat je op internet las...   En dat ze nu de grootste onzinberichten delen die helemaal niet waar zijn, zonder

Hoezo? Willen jullie je konijnen niet leren basketballen? 😂😂😂   Ik ga Fluffy en Pip liever iets nuttigs leren, stofzuigen en dweilen of zo 😉

Zojuist zei JokeC:

Ja hoor, geen enkel probleem! Moeten we even komen helpen? 

Ja hoor, dat mag 😇

Al kan ik het denk ik ook wel alleen af, het is er maar 1. Wel een hele irritante, dat moet ik er even bij zeggen 😶

Link naar bericht
Delen op andere sites

Des te beter, dan lucht het nog meer op als je die achter het behang geplakt krijgt en fluitend doet alsof die grote bult helemáál niet opvalt. Veel plezier en genoegdoening gewenst.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden zei JokeC:

Goed idee, kun je je gelijk inbeelden dat het je eigen kwal van een collega is, dan weten we zeker dat de bult teruggebracht wordt tot een velletje filodeeg! 

Precies! Haha

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben jarig vandaag, 36 alweer! Een mooie leeftijd, ik zou de tijd graag bevriezen. Volwassen genoeg om te weten wie ik ben, al wat doelen bereikt te hebben, en al een heleboel van de wereld te hebben mogen zien, maar nog genoeg om naartoe te werken, serieus genomen te worden zowel privé als professioneel. Maar ook nog als jong gezien worden, gezond en fit zijn. 36 is prima, houden zo! 

Ik ben geen verjaardagsmens, maar toch leuk wakker worden op mijn vrije dag met een ontplofte telefoon vol berichtjes en zingende mensen 😊🥰.

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Van harte, @Eefje! 🥳 Ga je nog iets leuks doen op je verjaardag?

Mijn vriend heeft de hele woonkamer versierd en is een lekker ontbijt aan het maken, daar zit ik nu in mijn badjas onder een dekentje op de bank op te wachten. Straks ga ik zoals elke woensdag paardrijden. Aan het eind van de middag komen mijn moeder en zus en die eten hier (tegen de coronaregels, jammer dan, we zien elkaar toch allemaal regelmatig), ik ga sushi bestellen voor ons. Mijn andere zus komt zaterdag eten, schoonmoeder zaterdag lunchen en dan zijn er nog wat vriendinnen die de komende tijd wat af willen spreken om mijn verjaardag te vieren, dus ik heb veel minifeestjes. Dat heb ik elk jaar zo, ik geef nooit een feestje, daar houd ik niet van, heb liever één op één of kleine gezelschappen, alleen nu worden al die lunches en etentjes buiten de deur mooi door mijn neus geboord en ben ik waarschijnlijk degene die de portemonnee moet trekken 😆.

• Vind ik leuk 6
Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago zei Eefje:

Ik ben jarig vandaag, 36 alweer! Een mooie leeftijd, ik zou de tijd graag bevriezen. Volwassen genoeg om te weten wie ik ben, al wat doelen bereikt te hebben, en al een heleboel van de wereld te hebben mogen zien, maar nog genoeg om naartoe te werken, serieus genomen te worden zowel privé als professioneel. Maar ook nog als jong gezien worden, gezond en fit zijn. 36 is prima, houden zo! 

Ik ben geen verjaardagsmens, maar toch leuk wakker worden op mijn vrije dag met een ontplofte telefoon vol berichtjes en zingende mensen 😊🥰.

Van harte gefeliciteerd! 

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Iets met verpakkringsvrij en je doel compleet voorbij streven?

Screenshot_20210304-170850~2.png

Oh ja dat moet ik ook nog bestellen. Die dingetjes zijn volgens mij wel biologisch afbreekbaar. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .