Ga naar inhoud

Je laatste gedachte - 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Dit is een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen over vanalles en nog wat.
Dit is niet het topic voor klachten of jippies... gewoon waar denk je aan op dit moment?

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussieren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de reden dat ik alleen bietjes uit blik eet haha.

Mijn oma was vroeger werkster in huis en vertelt elke keer dezelfde verhalen over hoe naar het klaarmaken van bietjes wel niet was. Ze lust ze zelf ook niet, dat zal ook wel meewerken aan het ongemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest vandaag zo hard lachen op het werk.

Er is er eentje naar de pers verhuist, maar moest voor een uurtje ff bij de zaag komen bij mij om profielen af te leggen.

Zaagt een stuk schrot af en wilt het weggooien. Snapte hij niet meer hoe hij het weg moest gooien, met als gevolg dat hij een halve pirouette met een flink stuk profiel boven z'n hoofd aan het maken was 🤣🤣🤣

Moet wel erbij vermelden dat het er héél elegant uit zag, mogen ze wel vaker doen 👍😆

aangepast door BunnieHop
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me iets af. Konijnen kunnen bij temperatuurverschillen niet zomaar van binnen naar buiten, paarden ook niet, paarden die veel op stal staan hebben buiten een deken nodig. Hoe zit dat dan met honden en katten die altijd van binnen naar buiten gaan? Hebben die daar geen last van? Mijn hond leek het alleen koud te krijgen toen hij echt oud werd. De kat van mijn zus struint uren per dag buiten en gaat dan in een mandje bij de verwarming liggen. Zou toch denken dat die hetzelfde probleem zouden hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het punt daarbij vooral is dat honden en katten niet langdurig buiten zijn en ook vrijwel alleen maar in beweging zijn. Als jij je konijnen nu een rondje in de tuin laat rennen en ze uitlegt dat ze zich weer bij de deur kunnen melden als ze klaar zijn is het denk ik ook nog niet eens zo erg, maar zo werkt het over het algemeen niet met konijnen. (Overigens rent Mars wel linea recta weer naar binnen als hij in deze tijd van het jaar toch even de achterdeur uitglipt 😂) En wat je bijvoorbeeld ook ziet is dat konijnen die naar binnen gehaald worden vanaf buiten daarbij ook voortdurend in beweging zijn (want opeens veel ruimte/aandacht) en/of veel spanning hebben dus het ook warm krijgen. 

Bij mijn hond merkte ik ook wel dat hij het op zich helemaal niet koud had, maar als we wat langer bij een stoplicht moesten wachten begon hij uiteindelijk wel te rillen. Zijn laatste jaar was het wel anders, heeft hij inderdaad ook een jasje gedragen.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .