Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Vanmiddag nog even een ronde gelopen, waren er 3 hazen achter elkaar aan het rennen. Ik had mijn camera bij me en 1 haas ging er eens mooi voor zitten  😂    

Mijn moeder had takken meegenomen voor de konijnen: " ik wil ze wel zelf geven want ze moeten wel weten dat het van oma komt". Zucht....

Op dit moment geen idee wat de schade is. Het was al donker en de verlichting is er op gericht om de konijnen te kunnen verzorgen, verder niet. Pumpkin was ontsnapt maar die zagen we gelukkig wel dire

Goedemorgen allemaal 😄

Hoe is het met jullie?

Hier is het vrij druk, altijd in de zomer. Mijn man werkt veel extra, en veel dingen zijn weer op gang gekomen met de corona versoepelingen dus de afspraken en vergaderingen vullen de agenda ook wel weer. Wij hebben pas in september vakantie.

Vanochtend werden de boodschappen bezorgd van de jumbo, en er was één krat met spullen die ik echt totaal niet besteld had. Zat wel "mijn" sticker op. Maar dus niet mijn spullen. Die knul de hele bus doorzoeken, maar mijn krat was er niet. Hij heeft netjes alles van de bon gehaald, maar wel een beetje jammer en nutteloos 😅 nu moet ik alsnog naar een supermarkt. Ach ja, kan gebeuren. Het is in 1.5 jaar tijd de eerste keer dat het echt zo mis loopt. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is rustig op het forum. Dat komt vast door de zomer en vakanties. Zelfs het plantentopic is vrij rustig 😉 

Hebben jullie nog plannen voor de zomer? Ik niet echt. Het is toch allemaal wat lastig met corona en ik wil het ook niet opzoeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zeker rustig! Vakantietijd, niet veel mensen die starten met konijnen. Ik word wel echt suf gebeld over (vakantie)opvang op het bunnybunch nummer. Maar op het forum zijn daar weer nauwelijks vragen over. 

Heb je nog wel vakantie opgenomen, @Lienappelsien of dat ook niet? 

Mijn man werkt de maand augustus extra veel om de tekorten op te vullen, elk weekend nachtdiensten. En zijn normale werk gaat ook door, dus bijna geen vrije tijd. De webwinkel is niet zo druk in de vakantieperiode, dus het is nu wel de tijd van het jaar dat ik vaak 's middags wel vrij kan nemen.  Ik hoop de komende weken op toch wel wat mooie strand middagjes. Toch ook een beetje van de zeeuwse stranden te kunnen genieten.  Mijn ouders, zus en nichtjes zitten dan meestal ook wel op het strand, ook wel gezellig dus.  In september hebben we dan wel vakantie, en willen we naar Friesland en Groningen, kamperen met de daktent. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei Lienappelsien:

“Voor vakantieopvang kies 1. 

Helaas, u bent aan het verkeerde adres. Dat wordt zelf thuisblijven. De verbinding wordt nu verbroken.”

Hahahahaha, dat zou echt geweldig zijn 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heerlijk Marjolein! Austerlitz is leuk zeg, ben ik ook eens met scoutingkamp geweest!

Ik ga zaterdag eten bij de Oude Plek (= vegetarische Chinees) met een mede vrijwilliger van het Knaagspoor. Verder even lekker relaxed en naar de kringloop, kledingwinkeltje. We zijn druk geweest met alles voor de hypotheek regelen dus ook even de pootjes omhoog 🙂

aangepast door Jamesthebunnybutler
  • Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft iemand ervaring met IKEA platsa kasten? Ik wil een simpel rijtje kasten in de nieuwe opvangruimte maar volgens de ikea website moet ik daar dan een bovenblad op doen terwijl ik denk die kasten hebben toch al een bovenkant 🤔 is dat puur voor de mooi of heeft het ook nut?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo ver ik het kan zien, zitten er al gaten in de bovenkant voor bevestiging van het bovenblad en het lijkt over het over de deuren valt, dus zou kunnen dat er minder stof in de kast kan komen. Ook zou het kunnen dat met meerdere kasten naast elkaar het ook steviger staat. (Al heb je met 1 kast ook al een bovenblad)

Maar ik denk dat het voornamelijk voor de mooi is, zodat het kast lijkt,ipv een module die je zelf samenstelt bij ikea.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

STRESS!! Ik had een vacature doorgestuurd gekregen die me echt heel erg leuk leek. In de tekst stond dat de sollicaties uiterlijk 22 augustus binnen moesten zijn, maar nu keek ik er vandaag nog eens naar om te kijken welke documenten ik moest hebben, stond er ergens anders 2 augustus! Maar ik moest eerst naar de verjaardag van mijn moeder. Dus nu nog even vanaf half 10 die sollicitatie zitten maken 😅

Maar mijn vriend heeft meegekeken en zei dat mijn brief er goed uit zag. Dus nu maar hopen dat het wat wordt.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .