Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Vanmiddag nog even een ronde gelopen, waren er 3 hazen achter elkaar aan het rennen. Ik had mijn camera bij me en 1 haas ging er eens mooi voor zitten  😂    

Mijn moeder had takken meegenomen voor de konijnen: " ik wil ze wel zelf geven want ze moeten wel weten dat het van oma komt". Zucht....

Op dit moment geen idee wat de schade is. Het was al donker en de verlichting is er op gericht om de konijnen te kunnen verzorgen, verder niet. Pumpkin was ontsnapt maar die zagen we gelukkig wel dire

Goedemorgen BB 🙂

Hier ben ik weer. Heb het onderzoek aardig doorstaan, alleen mijn keel is gehavend 😮 Maar dat gaat gelukkig weer (snel?) over. Krijg vandaag de uitslag, helaas dmv belafspraak. En ik zit heel de voormiddag in de auto, dus probeer de poli maar even te bellen om te kijken of dat ook echt vanmiddag kan.

Ga rondje Zuid Holland crossen om taarten te bezorgen voor de plaatselijke taartenwinkel hier. Hartstikke leuk, soms wat onhandig voor de telefoon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Ik ga zo naar de loods. Er komt wat vracht, er komen wat mensen afhalen en er zijn een boel bestellingen in te pakken. Druk werkdagje dus! 

@Gnarfje Dat is lastig! Headsetje mee, zodat je gewoon de telefoon kan opnemen en rijden / bezorgen tegelijk? 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden zei Evee:

@Gnarfje Dat is lastig! Headsetje mee, zodat je gewoon de telefoon kan opnemen en rijden / bezorgen tegelijk? 

Ik gebruik mijn telefoon als tomtom, dus dan ben ik de weg kwijt. Nog erger dan ik altijd al ben 🤣😂 Handsfree bellen doe ik sowieso altijd. Alleen voor zulke gesprekken is het wel handig om je hoofd erbij te houden, maar datzelfde geld voor rijden natuurlijk.
Maar heb net zh gebeld en die hebben doorgegeven dat ze beter vanmiddag kan bellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga vandaag in de tuin werken: onkruid tussen de tegels uit krabben en kijken of ik een begin kan maken aan de schutting opnieuw te beitsen. 

Maar waarschijnlijk wil ik te veel en wordt het het een of het ander.

En vanavond lekker taart bakken, we doen morgen met vrienden een high tea waarbij iedereen iets meeneemt. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik zit nu in de trein onderweg naar kantoor om daar paar uurtjes te werken. Daarna lekker lunchen met m'n zus en dan moet ik m'n tas inpakken voor een klein weekje vakantie in Zeeland 😊

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden zei happy211:

Ik ga vandaag in de tuin werken: onkruid tussen de tegels uit krabben en kijken of ik een begin kan maken aan de schutting opnieuw te beitsen. 

Maar waarschijnlijk wil ik te veel en wordt het het een of het ander.

En vanavond lekker taart bakken, we doen morgen met vrienden een high tea waarbij iedereen iets meeneemt. 

Succes met je onkruid. Heerlijk werkje, not. En plezier met bakken, wat gaat het worden?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of& Sien is er nog wel af en toe. Bunniehop heeft geen konijnen meer, dus kan me voorstellen dat ze hier voor zichzelf minder te zoeken heeft. Joke leest wel mee, maar reageert zelden of nooit. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 hours ago zei Eefje:

Of& Sien is er nog wel af en toe. Bunniehop heeft geen konijnen meer, dus kan me voorstellen dat ze hier voor zichzelf minder te zoeken heeft. Joke leest wel mee, maar reageert zelden of nooit. 

Ehm heb ik dan iets gemist? Bunniehop had toch Knoet?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Feest met een dubbel gevoel hier….

Afgelopen zaterdag heb ik bericht gekregen dat de vergoeding voor Tumtum eindelijk wordt toegekend door de gemeente Almere. Bijna 9 maanden steggelen heeft het ons gekost, maar het is gelukt! 
Wat een feestje had moeten worden, werd een feestje met een zwarte rand er omheen. 
De stichting waar we Tumtum gaan trainen is inmiddels op de hoogte, dus hopelijk kunnen we snel starten. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een deel van mijn schutting gebeitst, eerst met spul de vergrijzing eraf gehaald, nu vandaag de laag beits erop die overeen zou moeten komen met de natuurlijke kleur van het hout.

Maar ik ben er eigenlijk niet echt blij mee, het is veel donkerder geworden dan ik had verwacht. Dit lijkt niet op de natuurlijke kleur van het hout.

Gelukkig heb ik alleen de eerste twee panelen van de schutting gedaan waar toch de nieuwe konijnenren voor gaat komen, dus mocht ik er na een paar nachtjes slapen nog steeds niet blij mee zijn dan is er hopelijk toch niet zo veel van te zien. 

Maar ik baal wel, want ik ben hier 4 dagen mee bezig geweest, best zwaar werk, en nu vind ik het niet mooi 😞

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren waren we 12.5 jaar samen, hoe vier je dat beter dan door een bob ross tentoonstelling te bezoeken en een nachtje met de daktent te kamperen? 🤣

IMG_20210725_124627.jpg

• Vind ik leuk 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .