Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 367
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Goedemorgen! Dankjulliewel voor alle felicitaties! We hebben een lekkere rustige dag gehad. Ontbijt op bed, een flinke wandeling in een natuurgebied in de ochtend, waarbij we heel veel hertjes hebbe

De vrienden van mijn vriend hebben zich goed ingelezen op bunnybunch en zijn nog steeds enthousiast over konijntjes, zelfs met eerlijke info 😊. Ze gaan een grote ren bouwen en nemen contact op met de

Dat is dan weer jammer @Eefje, hopelijk is de strijdbijl snel begraven!   Vanmiddag nog een rondje gewandeld. Zag in een boom een buizerd zitten maar helaas vloog die weg. Wel nog een ro

Hier dwarrelt wat maar nauwelijks sneeuw te noemen. Ik verwacht er weinig van, neerslag slaat Nijmegen vaak over als we het wel willen. Zoals noodweer in de zomer, nog nooit gezien hier, maar zodra je een brug over rijdt Nijmegen uit dan zie je ineens waar heel Nederland het over heeft. Zal nu ook wel weer zo zijn. Zal wel wat met de rivier te maken hebben ofzo 🤷

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ondertussen ook sneeuw! Net een flinke wandeling gemaakt. Deed er wel wat langer over dan normaal, ik had goede schoenen aan maar vond het toch een beetje glad op plekken waar weinig sneeuw lag of al veel gelopen was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden zei Evee:

Iedereen lacht er altijd om dat wij een bank voor de hond hebben gekocht, maar bij jou ziet het er precies hetzelfde uit 😂

Denk als ik een eigen bank voor ze koop ik degene ben die op die bank zit. Ze willen toch op mijn plek 🤣

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uur geleden zei Eefje:

Hier dwarrelt wat maar nauwelijks sneeuw te noemen. Ik verwacht er weinig van, neerslag slaat Nijmegen vaak over als we het wel willen. Zoals noodweer in de zomer, nog nooit gezien hier, maar zodra je een brug over rijdt Nijmegen uit dan zie je ineens waar heel Nederland het over heeft. Zal nu ook wel weer zo zijn. Zal wel wat met de rivier te maken hebben ofzo 🤷

Haha, valt dat jou ook op! Wij krijgen nooit wat hier in Nijmegen. Al lag er nog wel re-de-lijk wat sneeuw, heel eventjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden zei Mississippi:

Haha, valt dat jou ook op! Wij krijgen nooit wat hier in Nijmegen. Al lag er nog wel re-de-lijk wat sneeuw, heel eventjes.

Haha ja het valt vooral op in die stikhitte in de zomer! Trekken er van die rode en zelfs zwarte vlekken over de buienradar, met 1 gat in die massa. En Nijmegen ligt altijd in dat gat. Iedereen lekker afgekoeld en wij maar puffen 😅😅

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blue monday, de meest deprimerende dag van het jaar vandaag.

Ik vind dat altijd een beetje een raar iets. Ik moet wel toegeven dat ik deze tijd van het jaar altijd wel het minst vind, kou, regen, mijn weerstand is meestal het minst, je hebt zin in de zon en die is er voorlopig nog niet. Maar om nou te zeggen dat ik er echt depressief van word, dat gelukkig niet. Maar ik vind de seizoenen in Nederland toch wel fijn, de winter zoals we die in Nederland hebben zorgt er voor dat je de zomer meer waardeert, ik vind de wisseling van de seizoenen wel echt wat hebben. En als er dan af en toe nog een laagje sneeuw valt zoals zaterdag, komen we de winter toch ook wel door 😄 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij hoeven die seizoenen niet zo. Altijd lente en zomer zou ik geweldig vinden, weet zeker dat ik de herfst en winter nooit zal missen! 

Ik ga een bathbucket bestellen. Kan ik me daar lekker warm in opvouwen savonds bij gebrek aan een bad. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .