Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 932
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Vanmiddag nog even een ronde gelopen, waren er 3 hazen achter elkaar aan het rennen. Ik had mijn camera bij me en 1 haas ging er eens mooi voor zitten  😂    

Mijn moeder had takken meegenomen voor de konijnen: " ik wil ze wel zelf geven want ze moeten wel weten dat het van oma komt". Zucht....

Op dit moment geen idee wat de schade is. Het was al donker en de verlichting is er op gericht om de konijnen te kunnen verzorgen, verder niet. Pumpkin was ontsnapt maar die zagen we gelukkig wel dire

20 hours ago zei Anul:

Vraag mij af wanneer de eerste producten voor konijnen op de markt gaan komen met suiker vervangers. Als ik forum zo lees moet dat wel een hit gaan worden.

Volgens mij kunnen ze de suiker gewoon weg laten... Hoewel veel konijnen natuurlijk wel erg van zoet houden.

Genieten jullie ook zo van het lekkere weer? Ik bedoel, zo'n 23-24 graden? Meer hoeft van mij niet hoor.
Vanmorgen zo heerlijk gewandeld met de hond! Overal vogels en het is zo prachtig groen. Ik ben wel blij dat de sportscholen en winkels weer open zijn. Niet zozeer voor mijzelf, maar ik merk dat het echt minder druk is in de natuurgebieden waar ik altijd loop. Heerlijk!

We hebben al een week een 'vreemde vogel' in de tuin; een diamantduifje. Wat een prachtig diertje. Toen ik hem voor het eerst zag bij de voederplank, dacht ik dat het een parkiet of zo was. Maar met de verrekijker kon ik hem beter bekijken. Ik heb op amivedi gekeken en er wordt er hier in de buurt geen vermist.

Heb speciaal voor hem maar wat zaad voor exotische vogels aangeschaft en wat grit in een bakje bij de waterschalen gezet. Ook leg ik kleine stukjes groen voor hem neer. Hij zit soms uren in de lijsterbes in het zonnetje. Het is een rustig vogeltje en hij trekt wat op met de mussen.
Je kunt hem niet zomaar pakken (dat probeer ik altijd wel als ik een tamme, mogelijk ontsnapte vogel zie, want als ik hem kan pakken, dan kan een ander of een kat dat ook). Ik heb gelezen dat ze niet tegen de kou kunnen, dus hopelijk wordt hij wat tammer door het dagelijks voeren en kan ik hem toch nog eens pakken. Voor dit moment redt hij zich goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heerlijk dit weer! Warmer mag voor mij ook. Gisteren een wellness dagje gehad met een vriend van me, hij heeft een pop up jacuzzi in de tuin gezet. Heerlijk de hele dag in een warm bubbelbadje in de zon met biertjes en tapas. Dat had met 28 graden dan weer niet gekund, dan waren we gesmolten denk ik. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .