Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! 

Ik zit lekker aan de koffie en ontbijt en ga straks gezellig naar mijn moeder toe! En dan ook eventjes langs mijn oma!

Veel te lang geleden, maar inmiddels heeft zij haar vaccinaties en ik heb  een zelftest gedaan en die is mooi negatief (nergens last van hoor, maar wil toch even "zekerheid"). 

Ik ben denk ik wel voorzichtiger in dat soort dingen dan de meeste mensen, had de afgelopen weken alleen met mijn ouders buiten afgesproken, voor een wandeling samen. 

Ik heb er dus wel een dagje vrij voor genomen van de webwinkel, dus verzending van de bestellingen duurt nu wel even wat langer 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Het is hier prachtig weer, de zon schijnt volop ☀️

Vandaag heb ik een vrije dag van werk, maar moet ik wel thuis wat klusjes doen.

Er staan 2 volle manden met vieze was te wachten voor een rondje in de wasmachine en ik moet stofzuigen.

Geniet van je dag @Evee! Fijn dat je even langs je oma kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Skittles was vandaag weer kwijt. 45 minuten lang was ze foetsie. Toen ging mijn telefoon: een mevrouw die met haar honden ook in het bos liep had Skittles gevonden en aangelijnd. Vlakbij waar m’n begeleider (waar ik mee aan het wandelen was) en ik ook geweest waren om haar te zoeken. Onze wandeling duurde uiteindelijk ipv 1 uur, 2 uur. 
We waren bijna bij de auto’s, dus beetje stevig doorgelopen en Tumtum en Yoda eerst in de auto gezet voor we naar Skittles toe gereden zijn. Anders hadden we weer 25 minuten terug naar Skittles moeten lopen en dan opnieuw weer 25 minuten naar de auto’s. Dat was voor Tumtum echt te ver geweest. Een wandeling van 2 uur is al te veel, dan was het 3 uur geworden. Gelukkig wilde mevrouw wel even 10 minuten met Skittles wachten. 

Eenmaal bij haar aangekomen was ze niet eens echt in paniek. Wel blij mij te zien, maar niet heel hysterisch of zo. Gewoon, blij. 
Voorlopig gaat ze even niet meer los. En ik heb zojuist een GPS tracker voor Skittles besteld. Zodra ik die binnen heb kan ze weer los, dan weet ik in ieder geval waar ze is als ze opeens weer kwijt is. 

Zó stom! Ene moment liep ze achter ons, volgende moment was ze weg. En dat stuk bos loopt ze nooit weg. Hooguit een stuk vooruit, maar nooit de andere kant op. Ze vindt het daar normaal gesproken veel te interessant om weg te lopen. Dus waarom ze nu opeens besloot de andere kant op te gaan..? Ik heb echt geen idee! Binnen twee minuten was ze volledig uit het zicht verdwenen. 
En ik, ik ben weer minstens 10 jaar ouder geworden in die 45 minuten tijd 🙄😶

• Verdrietig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stuk bos waar ze nu kwijt was, was ook een ander bos dan de vorige keer. Dit bos is vele malen groter en er lopen een aantal wegen door waar best hard gereden wordt. Dus ik zat écht wel flink in de stress. Zag al een aangereden Skittles voor me en zo... Gelukkig goed afgelopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat was me wel een hartverzakking-dagje, zeg. Verschrikkelijk, je probeert je rustig te houden en jezelf moed in te spreken dat je haar weer ongeschonden terug vindt, maar onderwijl zie je alleen maar afschuwelijke taferelen voor je. Wat een opluchting om je kampioentje weer terug te hebben. De rotmeid. 😁

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@JokeCnou écht hoor, dat soort dingen zijn slecht voor je hartslag kan ik je zeggen... 

Heb wel 5700 stappen gezet in het bos vanmiddag. Dus heb m’n calorieën wel verbrand vandaag 🤣🤣

En de drie musketiers...? Die zijn de rest van de dag alleen nog maar van de bank gekomen om te eten en een plas te doen. Zelfs Tumtum heeft zich nog amper bewogen. Arm dier, na een wandeling van 2 uur 😶

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Punky punk:

Hoe kun je eigenlijk een rang omhoog? Ik weet dat het te maken heeft met een aantal berichten dat je moet plaatsen. Maar hoeveel berichten? En tellen pb's ook mee? Niet dat ik per se een rang omhoog wil, ik ben er gewoon benieuwd naar.

Dat staat uitgelegd in dit topic: 

Je moet nog iets meer dan 200 berichten plaatsen, en dan heb je de laatste rang bereikt. En dat in een jaar tijd, volgens mij is dat een record!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei happy211:

Dat staat uitgelegd in dit topic: 

Je moet nog iets meer dan 200 berichten plaatsen, en dan heb je de laatste rang bereikt. En dat in een jaar tijd, volgens mij is dat een record!

Bedankt!

Haha, zo was ik ook de eerste die de limiet van ‘likes geven’ had bereikt. 😂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn broertje heeft op marktplaats een koffiezetapparaat gekocht dat kapot was. Zo'n duur bonending met stoompijpje voor melk. Die heeft hij helemaal gereinigd en opgeknapt en nu doet 'ie het weer, wij hebben 'm gekregen! Echt super relaxed, nu kan ik cappucino maken zonder pannetje en zonder vieze senseo (sorry, ik ben erg verwend.... ;)). Dat is echt zijn nieuwe hobby, kapotte koffiezetapparaten kopen voor twee tientjes, opknappen en weer verkopen. Vangt hij soms nog best veel geld voor zei hij. Wij hebben iig een duur apparaat voor niks 😁

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is dat ook wel een beetje raar……

Ik neem mijn eigen thee mee, koffie is niet te drinken uit de automaat en de thee zakjes zijn ook niet alles.

aangepast door Gast
Spatie te veel
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Eefje:

Op werk heb ik me aangeleerd gewoon heet water te drinken.

Ken je het stripboek "Asterix en de Britten"? Daar drinken de Britten eerst heet water met een wolkje melk, totdat de druide Panoramix die in Brittanica is met Asterix en Obelix per ongeluk (?) een paar theeblaadjes erin gooit en voilá, dat is dus de reden dat de Britten thee drinken.....😁

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel van bij de gemeente werken is dat je altijd in het centrum zit. De Albert Heijn zit letterlijk naast het gemeentehuis en we hebben ook nog prima thee in huis. Maar nu ben ik heet water fan. Wel alleen op werk, thuis dus echt niet. Tenzij mijn theezakje zo ver op is dat hij niks meer doet en ik hem toch nog gebruik 😆.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .