Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben vannacht mijn bed uit gebeld en net pas terug dus schade nog niet kunnen opnemen, als het zo droog is even kijken.

16 hours ago zei Lienappelsien:

Wooo, dat verwacht je inderdaad niet. 

Wat fijn dat alle konijnen terecht zijn! Dat zal een grote opluchting zijn.

Nu weer alles in orde zien te krijgen... Mocht het grote kosten met zich meebrengen dan kan je het wellicht als stormschade bij de verzekering claimen. Maar je hebt natuurlijk sowieso eigen risico en het dekt vast niet alle kosten.

ja het probleem daarbij is vooral dat het een oud (maar solide, grotendeels tenminste xD) hok is en een nog oudere schutting. Het heeft dus in feite geen waarde meer maar vervangen is wel duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het heeft flink gewaaid, zo ook vandaag.

Staat de boel weer rechtovereind @Dollie?

Ook wij hebben vandaag stormschade geleden.

De metalen vlinder, die aan de muur van het achterhuis was bevestigd, is door het vele heen en weer wapperen door metaalmoeheid van zijn bevestigingsringen gekomen.

Eens kijken of ik 'm nog kan repareren..

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste half uur was ik alleen met de bedrijfsleidster, dus dat was echt heel luxe.

Ik heb een zwart vest in de uitverkoop en drie blauwe blouses met korting gekocht. 

De grap hierbij is dat mijn vriendinnen zeggen dat ik de hele winter zwart draag en de hele zomer donkerblauw. Dat is niet helemaal waar, ik draag ook wel rood, oranje, bruin en groen, maar het is wel een beetje de rode draad in mijn kledingkast.

Ik heb me daarna nog even uitgeleefd bij de jumbo foodmarkt (groente, fruit, vis en kaas), dus het leven leek weer een beetje normaal.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zag ik net in het AD. Vind het bizar dat mensen dat doen.

Pissige bewoners zijn poepende coronawandelaars spuugzat: ‘Wat bent ú nou aan het doen, meneer’

https://www.ad.nl/binnenland/pissige-bewoners-zijn-poepende-coronawandelaars-spuugzat-wat-bent-u-nou-aan-het-doen-meneer~ab6e305f/

aangepast door mammafelina
  • Verward 1
  • Verdrietig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei mammafelina:

Pissige bewoners zijn poepende coronawandelaars spuugzat: ‘Wat bent ú nou aan het doen, meneer’

Ik las in de snelheid het eerste woord verkeerd en vond het bericht met commentaar op poepende wandelaars ineens heel verwarrend. Het leek een beetje op "de pot verwijt de ketel..." 😲

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Miekmoek:

Kan je toch maar goed zien wat voor ander beest dat is dan konijnen. Ze kop lijkt net als een hond eigenlijk! En volgens mij is de rest van z'n lijf één bonk spier.. 

En die lange, dunne voorpoten! 

@Koosjemooie foto, leuk dat ie zo ging zitten voor je!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Okki:

@Koosjemooie foto, leuk dat ie zo ging zitten voor je!

Vond het ook wel bizar.

Ik heb het zo nog nooit eerder gezien.

Het dier ging op ongeveer 30 meter afstand voor me poseren.  😅

Een heel andere bouw dan een konijn, vindt je ook niet?

aangepast door Koosje
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .