Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Nee, ik ben met Qila naar de loods gelopen, toen was het droog. Ik was nog geen 5 minuten binnen of het begon te regenen, maar meer een nevelige miezerregen dan echt echt stortbui. 

(is miezerregen of miezeren geen bestaand woord? Mijn autocorrect kent het niet. Motregenen dan maar 😉 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n man net "Er kan nog een pakje voor mij komen", dus ik, oh voor mij komen er ook twee vandaag. Met wat voor bezorger komt die van jou? "DPD". Oh, die van mij met DHL en PostNL 😂 Echt zo niet efficient eigenlijk. Maar goed 1/3 is binnen nu 😅

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik bestelde eens 6 kaarsen en wat waxinekaarshouders bij de intra tuin om m'n vensterbank op te fleuren: bijna alles zat of in z'n eentje of met twee verpakt en kwamen allemaal op verschillende dagen 😵

Zo'n milieuvervuiling.. Waarom kan je niet aangeven dat iets geen haast heeft om bezorgd te worden en dat z'n dan alles kunnen opsparen om te brengen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, moest nu net weer aan terugdenken. Had vorig jaar van die plastic wasmanden gekocht, zaten ook allebei apart in een giga doos 😂 Terwijl ze zo gemaakt zijn dat ze juist op elkaar gestapeld kunnen worden.. We waren niet thuis toen ze ze kwamen bezorgen. Kregen een foto van de buurman met de vraag of we ze snel konden ophalen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment geen idee wat de schade is. Het was al donker en de verlichting is er op gericht om de konijnen te kunnen verzorgen, verder niet. Pumpkin was ontsnapt maar die zagen we gelukkig wel direct lopen, dus ik wist wel dat hij niet gesandwicht onder die flat lag. Pumpkin en Dali zitten nu binnen en Tan, Lux en Nox zitten in het andere hok in de ren opgesloten omdat Lux en Nox niet verplaatst kunnen worden. De flat is tijdelijk recht gezet maar de schutting er achter is ongetwijfeld aardig beschadigd en de ren is ook stuk.

ACtC-3d887vCV-JLvXNoRgRMUIbgkOu5jfHOSxK9tr4wtlhnhNd2ahQTznTkDowZaPo4X2vBykrYLmBE6MMQfxlj49_Uca-pJXb-fWcfLP1JYF00ewwokMKFdNyRsVJ-lPTKeDKc1xsTHgnepi9wvcsQU07l=w1599-h899-no?authuser=0

• Verward 1
  • Verdrietig 11
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja godzijdank iedereen in orde en de halfwilde konijnen niet ontsnapt. Die zijn wel te vangen, maar het is geen lolletje. Materiaal is wel te vervangen gelukkig, al zou het een flinke domper zijn als er hoge kosten zijn want we zijn net bezig met plannen voor binnenhuisvesting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago zei Dollie:

Ja godzijdank iedereen in orde en de halfwilde konijnen niet ontsnapt. Die zijn wel te vangen, maar het is geen lolletje. Materiaal is wel te vervangen gelukkig, al zou het een flinke domper zijn als er hoge kosten zijn want we zijn net bezig met plannen voor binnenhuisvesting. 

Ik heb nog wel een nieuwe rol gaas voor je als je het wilt. Ik heb het ooit jaren geleden aangeschaft voor een buitenren maar is er nooit van gekomen. Mijn man vindt het in de weg staan en wil het naar 'oud ijzer' brengen maar ik geef het liever weg aan iemand die het goed kan gebruiken en er iets goeds mee doet. Als je er belang bij hebt laat maar weten.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooo, dat verwacht je inderdaad niet. 

Wat fijn dat alle konijnen terecht zijn! Dat zal een grote opluchting zijn.

Nu weer alles in orde zien te krijgen... Mocht het grote kosten met zich meebrengen dan kan je het wellicht als stormschade bij de verzekering claimen. Maar je hebt natuurlijk sowieso eigen risico en het dekt vast niet alle kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .