Ga naar inhoud

Het Bunnybunch cafe topic 2021

Aanbevolen berichten

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Omdat het oude topic heel wat oude onderwerpen bevat, mag het lekker naar beneden zakken en maken we in het nieuwe jaar een nieuw topic aan.

Wat mag er wel en niet in het bunnybunch cafe?

- Het bunnybunch cafe is een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen over vanalles en nog wat.

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis (daar is ook een slowchat topic voor)

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussieren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 643
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Vanmiddag nog even een ronde gelopen, waren er 3 hazen achter elkaar aan het rennen. Ik had mijn camera bij me en 1 haas ging er eens mooi voor zitten  😂    

Op dit moment geen idee wat de schade is. Het was al donker en de verlichting is er op gericht om de konijnen te kunnen verzorgen, verder niet. Pumpkin was ontsnapt maar die zagen we gelukkig wel dire

Goedemorgen! Dankjulliewel voor alle felicitaties! We hebben een lekkere rustige dag gehad. Ontbijt op bed, een flinke wandeling in een natuurgebied in de ochtend, waarbij we heel veel hertjes hebbe

We zouden zondag naar huis gaan, maar net besloten dat we morgenmiddag gaan. M’n heimwee en het feit dat ik Kliko en Rummikub mis zijn wel belangrijkste reden. Het is heerlijk hier hoor en de omgeving is super, maar ik wil heel graag weer naar huis. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij gingen vroeger altijd 3.5/4 weken naar Spanje. Dan had ik het de laatste 1.5/2 weken wel gezien hoor.

Niks ergs aan als je eerder naar huis wilt vanwege heimwee. Je hebt zoals @Marjoleink al zei genoten van je vakantie en dat vind ik het meest fundamentele wat er is.

morgen kun je weer lekker genieten van kliko en Rummikub

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook wel eens eerder vertrokken van vakantie omdat ik thuis miste, ik denk dat wel meer mensen dat hebben. Niets mis mee toch? Soms is een vakantie ook fijn om weer te realiseren hoe goed en fijn je thuis is 😄 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee plaatste dit topic in de spotlight

Vandaag de kerstboom maar aftuigen en de kerstspullen weer opruimen. Toch altijd wel jammer dat de lampjes weer opgeborgen worden, het is altijd wel gezellig in de winter 😄 🎄

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is ook niks mis mee om eerder naar huis te gaan, maar ik weet niet... vind heimwee meer iets voor kinderen of zo. Heb er al m'n hele leven last van. Heel vervelend. Ik blijf ook liever thuis, maar met het vuurwerk wat afgestoken wordt en de mate waarin dat mijn PTSS triggerd kan dat niet. Dus ik moet dat echt ieder jaar ontvluchten helaas. Anders was ik ook niet gegaan. Aan de andere kant ook wel jammer hoor, zou zo graag nog weer een keer naar Texel willen. Ben echt verliefd op dat eiland. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden zei mammafelina:

Net bij de Kruidvat maar van die maaltijd vervangende shakes gekocht.

15 februari is mijn diplomering en ik wil voor die tijd echt wat kilo's kwijt.

Ik doe met je mee. 😁 Niet met shakes, maar gewoon met gewicht verliezen. Van de 30 kg heeft er me de afgelopen jaren 22 kg teruggevonden. 😭 Eigen schuld, weet ik wel ... emo-eter. 😕 Moet maar eens gedaan zijn. Nu of nooit! 

Maar 't is allemaal zo lekker. 😭

Link naar bericht
Delen op andere sites

De kilo's die ik voor de aanrijding 2 jaar geleden was afgevallen zijn terug, en hebben hun broers en zussen meegenomen. Met 30 kilo eraf zou ik nog steeds niet broodmager zijn.

Ik doe niet meer aan diëten. Ik moet "gewoon" de chips vervangen door yoghurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gezellig, ik doe ook mee. Niet zozeer omdat het echt nodig is.. maar puur voor mijn eigen zelfbeeld en nu ik eenmaal in schransmodus sta blijf ik er anders in hangen 🤷

We kunnen eventueel een topic aanmaken voor de afvallers?

Leuk om te delen en vaak werkt het ook motiverend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Ik zou heel graag wat kilo’s afvallen, maar dat gaat ‘m niet worden met de medicatie die ik nu gebruik. Ik wil jullie wel heel veel succes wensen 💪🏻💪🏻

Soms is het gewoon niet het juiste moment. Hoewel ik eerlijk moet zeggen  dat het bij mij al 14 jaar niet het juiste moment is😁

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Net bij de huisarts geweest voor m’n hoofdpijn. Inmiddels al 5 weken constant hoofdpijn. Er is bloed geprikt met een vingerprik om te kijken of ik een ontsteking had. Dat was niet zo, had binnen 15 min de uitslag. Heb andere medicatie gekregen ipv m’n rizatriptan (broertje ervan) die ik morgen kan ophalen. Als dat ook niet helpt gaat hij contact opnemen met mijn neuroloog. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net eerste les puppycursus gehad. Door Corona drie weken later dan gepland. De eerste twee lessen was vanwege Corona theorie via Zoom, nu de eerste praktijkles van drie lessen. Privéles van 20 minuten. 

Tumtum deed het super! Ze vond de ‘hindernisbaan’ met een tunnel, 2 balanskussens, een schuimrubber mat en een boog van dik kussen helemaal niet eng of moeilijk. Ging ze heel beheerst overheen. Zit deed ze heel goed (zijn we gister zelf thuis mee begonnen) en  nu voor het eerst ‘af’ gedaan wat ze ook eigenlijk meteen door had. Hierkomen deed ze ook super. 
Volgende week les 2. Maar ze is echt heel goed te trainen. Heel fijn 😊

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zei net tegen mn man, je verwacht dat eerder in een corrupt Afrikaans derde wereldland ofzo te zien dan in Amerika. Maar misschien heeft Amerika inmiddels zo een zelfde dieptepunt bereikt. 

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .