JacB 1442 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Beste wensen allemaal Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Gelukkig nieuwjaar! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1449 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Happy New Year 🙂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6496 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Gelukkig Nieuwjaar! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 896 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Beste wensen voor iedereen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
pakyakker 368 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Gelukkig nieuwjaar!!😁 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bambi&Fendi 183 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Happy new year 😄 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1627 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari 6 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nina en Hazel 43 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari De beste wensen!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2746 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Beste wensen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1084 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Een vooral gezond en ontspannen 2012 gewenst! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nina en Hazel 43 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari (aangepast) 7 minuten geleden zei JokeC: Een vooral gezond en ontspannen 2012 gewenst! Was gegarandeerd een jaar zonder corona (de covid-19 variant) 😂 1 januari aangepast door Nina en Hazel 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1084 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari (aangepast) 10 minuten geleden zei JokeC: Een vooral gezond en ontspannen 2012 gewenst! Zie je wel, de spanning van het afgelopen jaar maakte me zelfs tijdelijk een pietsie dyslectisch! 😁 1 januari aangepast door JokeC 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1442 Geplaatst: 1 januari Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 13 minuten geleden zei JokeC: Zie je wel, de spanning van het afgelopen jaar maakte me zelfs tijdelijk een pietsie dyslectisch! 😁 Nee, dyscalculie 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 345 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Beste wensen voor alle baasjes en konijntjes 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 345 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari (aangepast) 2 uur geleden zei MichelleloveElmo: Oooh die is leuk! Hoe kom je aan die konijnenplaatjes? 1 januari aangepast door BaasjevanBrownie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Renske34 266 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Allemaal de beste wensen!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1084 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari 38 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Nee, dyscalculie 😉 Nee hoor, het verwisselen van twee cijfers heeft niets met rekenen te maken, maar in mijn geval gelukkig ook niet met dyslexie ("Dyslexie is een specifieke leerstoornis die zich kenmerkt door een hardnekkig probleem in het aanleren van accuraat en vlot lezen en/of spellen op woordniveau, dat niet het gevolg is van omgevingsfactoren en/of een lichamelijke, neurologische of algemene verstandelijke beperking", volgens Stichting Dyslexie Fonds), maar met suffe slordigheid. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 320 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Gelukkig nieuwjaar!!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari 1 uur geleden zei JokeC: Nee hoor, het verwisselen van twee cijfers heeft niets met rekenen te maken, maar in mijn geval gelukkig ook niet met dyslexie ("Dyslexie is een specifieke leerstoornis die zich kenmerkt door een hardnekkig probleem in het aanleren van accuraat en vlot lezen en/of spellen op woordniveau, dat niet het gevolg is van omgevingsfactoren en/of een lichamelijke, neurologische of algemene verstandelijke beperking", volgens Stichting Dyslexie Fonds), maar met suffe slordigheid. Gelukkig maar, suffe slordigheid gaat meestal vanzelf weer over 😉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1627 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari 1 uur geleden zei BaasjevanBrownie: Oooh die is leuk! Hoe kom je aan die konijnenplaatjes? Dat zijn clear stamps (stempels) die ik zelf heb in gekleurd met alcohol markers. De gouden tekst heb ik ook gestempeld en embost met metallic embossing poeder Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 410 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari (aangepast) 4 uur geleden zei BaasjevanBrownie: Oooh die is leuk! Hoe kom je aan die konijnenplaatjes? Door te zoeken op het internet. En dan een screenshot van te trekken? 1 januari aangepast door Punky punk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 410 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Happy new year everbody!! Hopelijk wordt dit een jaar vol met knuffels, kusjes, blijdschap, liefde en vriendschap!! En dit lag geschrapt worden: anderhalve meter, mondmaskers, alcoholgel, bubbels, pieken en dalen. Normaal gezien mocht ik gisteren gaan koekenzingen, dit jaar mocht het jammer genoeg niet doorgaan. We zijn dan maar naar de hoge venen getrokken. Als ik mocht kiezen zou ik voor het eerste kiezen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1084 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari 38 minuten geleden zei Punky punk: Normaal gezien mocht ik gisteren gaan koekenzingen Wat mag koekenzingen dan voor leuks zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.