Ga naar inhoud

Konijn rustig na inenting


Newby1981

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren Monky laten inenten en het valt me op dat ze vandaag heel rustig is. Ze is nog niet uit het nachthok geweest terwijl ze normaal heel levendig is, zeker 's ochtends. Ze eet wel biks en hooi gelukkig. Hebben jullie het idee dat jullie konijnen wat rustiger of pipser zijn na een inenting? Het is niet de eerst keer dat Monky ingeënt is uiteraard maar ik kan het me niet herinneren van voorgaande jaren. Maak me toch een beetje zorgen nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, bedankt. Bij Monky denk ik niet dat ze beledigd of van slag is, die is niet zo gauw van slag. (Bij Binky zou dit kunnen maar Monky niet) Heb net wat peterselie, dille en gedroogde appelstukjes gebracht en dat gaat er in als koek. Maar verder blijft ze in het nachthok en ligt veel en dat is zo niet Monky. Pfff, ben nu gelijk weer obsessief bezig, ieder kwartier even stiekem kijken. Zolang ze iig blijft eten zal ik afwachten en het in de gaten houden en anders bel ik toch morgen even de dierenarts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij mij is dat ook. Ik heb het idee dat het met de Nobivac Plus wat heftiger is, ik had er vorige week drie voor vaccinatie en alledrie hadden ze een dag nodig om weer een beetje levendig te worden. Bij de andere vaccinaties zag ik dat gedrag wel minder. Zo lang ze eten is er weinig om je zorgen over te maken denk ik :). Ik snap je stress wel hoor, ik zou hetzelfde hebben maar het is niet nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stelt me toch weer een beetje gerust @Jamesthebunnybutler Ik had ook nog wat op Google gezocht en daar kwam ik ook tegen dat konijnen na enten wat futlozer kunnen zijn. Ik zal daar maar vanuit gaan dan. Maar ondertussen zit ik wel ieder kwartier op de bunnycam te kijken. Ze is daarnet toch naar buiten gekomen. 's Middags zijn ze altijd wat rustiger maar vanaf een uur of 4 / 5 worden ze weer wat drukker dus ga er dan nog even bij zitten om Monky te observeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .