Ga naar inhoud

Hobby- hoekje

JacB
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 maanden later...

Weer wat kaartjes gemaakt. Maak er tegenwoordig wel vaker meerdere met 1 stempel(set) dan boel ik mij (zit natuurlijk tussen mij oren) vrijer om dingen uit te proberen. Vind het grappig en leuk om te zien hoe 1 stempel zo andere uitstraling kan hebben. De grootste twee in zijn ingekleurd met twinmarkers en de kleinste met aquarelmarkers. Dat is de eerste keer dat ik dat gedaan heb, en dat ga ik zeker vaker doen.

Screenshot_20210808-164128~2.png

• Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Als je het daarna opeet wel hoor.

Mijn zoon moest vorig jaar, aan het begin van de lockdown, thuis de ramen verven met karnemelk. Nou had ik al helemaal geen zin in die troep, maar dat was ook precies op het moment dat er zo gehanteerd werd en alle schappen in de winkels leeg waren. En dat de school dan iedere leerling 2 pakken karnemelk laat kopen om mee te verven, dat vond ik echt absurd. Vond de school gek.

• Verward 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago zei Marjoleink:

Als je het daarna opeet wel hoor.

Mijn zoon moest vorig jaar, aan het begin van de lockdown, thuis de ramen verven met karnemelk. Nou had ik al helemaal geen zin in die troep, maar dat was ook precies op het moment dat er zo gehanteerd werd en alle schappen in de winkels leeg waren. En dat de school dan iedere leerling 2 pakken karnemelk laat kopen om mee te verven, dat vond ik echt absurd. Vond de school gek.

Ik vind het pas gek dat school dat gek vond. 
Hier speel ik ook weleens met eten, door een gezichtje op een eierkoek te maken bijvoorbeeld. Altijd wel zo dat het goed inderdaad nog gewoon gegeten kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je best wat kan en mag spelen met eten 😄 Zolang je het inderdaad maar opeet, en niet weggooit. Waarom zou je er niet creatief mee mogen zijn? 

Dat is inderdaad wel echt een rare opdracht van school, Marjolein. En wat is het nut daar van? Decoratie?  Moesten ze mos kweken ofzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Ook ik ben gisteren aan het hobby-en geweest.
In de camper zitten twee 12V Powerlet dozen, het lijken van die sigarettenpluggen die in de auto zitten alleen deze zijn maar 12mm in doorsnede.
Nu had ik een Powerletplug naar 2 USB poorten gekocht maar ik had geen prik op de dozen, wel waren ze onderling aan elkaar verbonden maar er zat helemaal geen voedingskabel aan.
Eerst goed gekeken hoe ik het beste een 2 aderige kabel kon leggen, immers die moest van de ene zijkant van de camper naar de andere en nog een stukje omhoog.

Afijn, 4 meter kabel gekocht, multimetertje erbij en aan de slag gegaan.
Eerst de kabel gelegd (zo goed als buiten het zicht), toen een uiteinde gestript en vast gesoldeerd aan de polen van de Powerlet doos en deze weer gemonteerd.

Daarna het andere einde gestript, de koperen kernen vertint en vastgeklikt in de verdeeldoos op de daarvoor bestemde plaats. (gebruikersgroep B en gezekerd op zekering nummer 5 )
En, het geheel werkt via het camper schakel paneel.  🙂

DSCI0012.jpg

DSCI0005.jpg

DSCI0007.jpg

aangepast door Koosje
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik ben vorig jaar begonnen met schilderen op nummer. Dit is wat ik in een jaar heb gemaakt. Ik vind het heerlijk om te schilderen, altijd al gehad, maar deed het veel te weinig omdat ik steeds zo teleurgesteld was dat het niet lukte om het plaatje in mijn hoofd goed op doek te krijgen. Daar ben ik gewoon niet creatief genoeg voor. Dus toen ik een tijd ziek thuis kwam te zitten heb ik schilderen op nummer opgepakt om toch bezig te zijn, en ik ben best blij met de resultaten. Nu iets minder tijd ervoor, ik heb 2,5 maand gedaan over het laatste schilderij omdat ik niet elke week schilder, maar vind het nog steeds heerlijk om te doen 😊

Screenshot_20211024-122344_Gallery.jpg

Screenshot_20211024-122352_Gallery.jpg

Screenshot_20211024-122400_Gallery.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .