Ga naar inhoud

Hobby- hoekje

JacB
 Delen

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Super leuk! Kon je er een beetje goed aan komen? Een postzak?

Ja, ik werk bij de post en een aantal jaren geleden mocht ik er meenemen van mijn baas omdat ze niet veel meer gebruikt werden. Van dat aanbod heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt 😃

Voordeel van deze stof is ook dat de konijnen het niet stuk maken. Het is lekker stevig. Ik wilde graag een stofje waarvan ze niet zouden gaan eten. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Oh, ik dacht dat ik al gereageerd had,maar nee dus. Als je die cirkel wil aanhouden misschien dat je suggereerd dat je van uit een patrijspoort kijkt?

Ik heb een kaartje gemaakt en ben bezig met diverse recyceled jeans projectjes, (had al wat gepost) . Een paar heb ik al.laten zien maar ben nu een heel eind op weg met een hexagon kussen, geinspireerd onderstaande foto maar wel anders. Op de derde foto zie je dat ik de losse stukje al uit gesneden heb, maar het zijn daar nog allemaal losse hexagons. Veder wil ik nog een klein en groot rond kussen maken met verschillende kleuren jeans in taartpunten zeg maar, en een rechthoekig kussen met verschillende kleuren jeans in banen. En een rond kussen ook gebasseerd op 1 van onderstaande foto's met de rand van jeanszakken. Wel even anders, vind het idee erg leuk, maar de uitvoering op de foto minder, dus hoop dat het me lukt om dat aan te passen.

Screenshot_20210322-224349~2.png

Screenshot_20210322-224917~2.png

Screenshot_20210322-224149~3.png

• Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Wauw dat is knap gedaan! Je kunt wel levensecht schilderen zeg. Alleen (niet om de pret te drukken hoor 😉) is dit geen landschildpad ipv een zeeschildpad? Of moet dat geen water voorstellen eromheen? 

Haha dank. En je drukt de pret niet hoor!

Lang verhaal kort: ik was verkeerd begonnen met schilderen waardoor alles fout liep 😅 achtergrond totaal mislukt, dus probeerde het op een andere manier op te lossen.

Het is trouwens inderdaad een landschildpad 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
11 hours ago zei JokeC:

Hardlopers zijn doodlopers. 🙂 Mooie shaker kaart geworden (weer een nieuw woord geleerd vandaag), hoor. Heb je dan van tevoren een idee wat je wilt gaan maken en zoek je daar knipvellen bij of werkt het zo niet?

Ik heb diverse stempels en snijmallen, stiften, inkt, knutselspullen, Pinterest en YouTube. Van verschillende ideeën stel je een kaart samen. 

De meermin heb ik dus gestempeld en ingekleurd. De achtergrond heb ik met (stempel inkt) gemaakt door met speciale hulpmiddelen de inkt in laagjes met kleur verloop te mengen op papier. De fles heb ik gemaakt met behulp van karton, snijmal en acetate. De schelpjes er in komen uit een mengsel van diverse vormen met zeg maar een soort pailletten.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Dorusjedot:

Ik heb besloten voor moederdag mijn moeder eigengemaakte zeep te geven. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. 

Wat een attent idee, zelf gemaakt, altijd goed......👍 Het lukt en ruikt vast stukken beter dan de zelf gekleide asbakken die kleuters vroeger voor Vaderdag moesten maken. 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrijf veel gedichten, had er door de jaren heen al een aantal voor mijn moeder gemaakt. Vorig jaar alles samen in een boekje gegeven. 

Heb de lat nu wel een beetje hoog voor mezelf 😉

Heb ook weleens een complimentenboom gemaakt, boompje gekocht en volgehangen met handgeschreven complimentjes. En op de pot geschreven: waar niet alleen je tuin, maar ook jij van opfleurt.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BaasjevanBrownie:

Heb de lat nu wel een beetje hoog voor mezelf 😉

Ik probeer inderdaad ook ieder jaar weer iets leuks en origineels te geven. 
Dit jaar wist ik het ook echt niet. Tot ik dit ineens voorbij zag komen. 

Toch weer wel leuker dan zo'n zeepsetje van de Kruidvat! 

1 hour ago zei JokeC:

Wat een attent idee, zelf gemaakt, altijd goed......👍

Ik heb met Sinterklaas een adventskalender gemaakt. Alle zakjes zelf gevouwen en aan een lange slinger in het huis gehangen. Maar het geven maakt dat wel een stuk leuker! 

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .