BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 1 minuut geleden zei Evee: Handletteren is ook leuk! Ik heb er wel eens een cursus in gedaan, maar ik mis een beetje de tijd om er zelf mee aan de slag te gaan. Ik heb ook een krijtbord in huis om te handletteren, maar nadat ik het voor onze antarctica vakantie met pinguins had ingevuld, mocht ik het van mijn man niet meer uitvegen 😕 Ik heb eigenlijk nooit zo’n cursus gevolgd, maar gewoon goed afgekeken op pinterest en YouTube enzo 😉. Ja leuk, ik had voorheen ook een krijtbord hangen. Dus nu is het altijd wintersfeer bij jullie? 😂 je kan ook een foto maken en bij je plakboek bewaren misschien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 (aangepast) 14 minuten geleden zei Evee: Handletteren is ook leuk! Ik heb er wel eens een cursus in gedaan, maar ik mis een beetje de tijd om er zelf mee aan de slag te gaan. Ik heb ook een krijtbord in huis om te handletteren, maar nadat ik het voor onze antarctica vakantie met pinguins had ingevuld, mocht ik het van mijn man niet meer uitvegen 😕 Foto? Zit dat pinguin behang al op de muur?!? @BaasjevanBrownie vind het wel tof hoor, handletteren. Ik heb er zelf alleen niet het geduld voor. Ben ik ook te perfectionistisch voor, dus wil bijna meteen perfect doen. Laat ik mij eerst maar eens richten op mijn gewone handschrift. Dat is al moeilijk genoeg😅 4 januari 2021 aangepast door MichelleloveElmo Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Evee Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 Ja het pinguin behang zit al op de muur, in de gang! Zal ik ook nog wel een foto van posten! Ik heb al een foto van het bord, maar dan nog wil hij het niet dat ik het uitveeg! Misschien moet ik gewoon een tweede bord bestellen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 Ik ben ook heel perfectionistisch, maar dit is een goede methode om het af te leren. Ze worden toch nooit helemaal perfect. En het is een leuke bezigheid. Plus dat ik het wel leuk vind om persoonlijke kaarten voor mensen te maken, ik schrijf er meest ook een gedicht voor ze in aan de binnenkant. Dat heb ik van Mn moeder, die schrijft ook altijd gedichten in kaarten. Ik heb al haar kaartjes bewaard en dan lees ik alle bijzondere gebeurtenissen uit mijn leven tot nu toe terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 Pinguïnbehang? Wat? Waar?? 😱 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 Bij @Evee die loopt ons volgens mij al bijna twee jaar lekker te maken. Eerst met als het op de muur zit komen er foto's en vervolgens nu nog steeds geen bewijs! Dat kan natuurlijk niet als forum eigenaar😲😉 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JacB Geplaatst: 7 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Morgen of in het weekend moet ik in ieder geval 1 kaartje maken. Had totaal geen inspiratie, dus net even op Pinterest gekeken. Dat kaartje gaat nu wel lukken denk ik 🤣 Tenminste, genoeg ideeën. Nu de uitvoering nog. 😆 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Haha, dat ken ik.xo veel leuke ideeën op Pinterest, maar het dan nog samen brengen op jou manier 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Gejat van @JacinthaBrehler Maar ik heb die super toffe stempel ook. Kan je niet meer citeren🤔 Eerst 1 met potlood ingekleurd, de tweede met alcholmarkers 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dollie Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Oooh ja die vind ik zo leuk! Vooral de manier van inkleuren van de eerste, mooi zacht! Maar de tweede is ook leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Ik vind de eerste denk ik ook meer passend @Dollie. Als zal ik het de volgende keer op gladder papier werken. Dan word het denk ik nog mooier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lienappelsien Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Ik vind die tweede ook prachtig hoor! Daar knalt het echt uit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JacB Geplaatst: 8 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Leuk geworden @MichelleloveElmo!! Denk dat ik de volgende keer ook kleurpotlood ga gebruiken. Al werk ik eigenlijk liever met stift. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eefje Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Ik vind dat gezichtje van dat meest rechtse konijntje hilarisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JacB Geplaatst: 10 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2021 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JacB Geplaatst: 21 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Weer twee kaartjes af: 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Leuk! Die tekst op de onderste😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
IreneM Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Ja vind ik ook! Hoewel het niet op mijn droger staat 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 (aangepast) Ik vergeet ook vaak hier te plaatsen. Ik heb deze kaartjes nog gemaakt 22 januari 2021 aangepast door MichelleloveElmo 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JokeC Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Wat mooi gemaakt allemaal, jullie zijn echt goed bezig 👍 Niks geen amateurkes nie. 😎 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Een kaartje voor iemand die niet helemaal lekker in z'n vel zit 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koosje Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 (aangepast) Mooie hobby dames! Zelf maak ik muziek op mijn keyboard. Meestal verzin en bedenk ik melodieën op Styles maar af en toe speel ik een bestaand nummer na zoals deze. Oortjes in en genieten maar 🙂 23 januari 2021 aangepast door Koosje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 28 januari 2021 Delen Geplaatst: 28 januari 2021 Ik krijg er helemaal kippenvel van😉 mooi! 🥰 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JacB Geplaatst: 29 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Ik ben nu met een legpuzzel van Jan van Haasteren bezig. 1000 stukjes. Inmiddels precies 5 dagen bezig, iedere dag zo’n 2,5 uur. Das ook meer dan genoeg, anders ga je scheel kijken van al die poppetjes 😆 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Dat deden we vroeger vaak met mn oma! Die had er meerdere. Na haar overlijden zijn ze mee naar Oostenrijk verhuist, dus maak er nu vaak 1 op vakantie. Heb even snel een kaartje in elkaar geflanst. Even vergeten dat iemand morgen al jarig is (terwijl ik zelf ook morgen jarig ben, maar toch op een of andere manier niet door dat het al de 29e was). Nog voor 5e op de post kunnen doen, dus als het goed is moet hij op tijd aankomen 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.