Ga naar inhoud

Hobby- hoekje

JacB
 Delen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Evee:

Handletteren is ook leuk! Ik heb er wel eens een cursus in gedaan, maar ik mis een beetje de tijd om er zelf mee aan de slag te gaan. 

Ik heb ook een krijtbord in huis om te handletteren, maar nadat ik het voor onze antarctica vakantie met pinguins had ingevuld, mocht ik het van mijn man niet meer uitvegen 😕

Ik heb eigenlijk nooit zo’n cursus gevolgd, maar gewoon goed afgekeken op pinterest en YouTube enzo 😉. Ja leuk, ik had voorheen ook een krijtbord hangen. Dus nu is het altijd wintersfeer bij jullie? 😂 je kan ook een foto maken en bij je plakboek bewaren misschien?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Evee:

Handletteren is ook leuk! Ik heb er wel eens een cursus in gedaan, maar ik mis een beetje de tijd om er zelf mee aan de slag te gaan. 

Ik heb ook een krijtbord in huis om te handletteren, maar nadat ik het voor onze antarctica vakantie met pinguins had ingevuld, mocht ik het van mijn man niet meer uitvegen 😕

Foto? Zit dat pinguin behang al op de muur?!?

@BaasjevanBrownie vind het wel tof hoor, handletteren. Ik heb er zelf alleen niet het geduld voor. Ben ik ook te perfectionistisch voor, dus wil bijna meteen perfect doen. Laat ik mij eerst maar eens richten op mijn gewone handschrift. Dat is al moeilijk genoeg😅

aangepast door MichelleloveElmo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het pinguin behang zit al op de muur, in de gang! Zal ik ook nog wel een foto van posten! 

Ik heb al een foto van het bord, maar dan nog wil hij het niet dat ik het uitveeg! Misschien moet ik gewoon een tweede bord bestellen!

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel perfectionistisch, maar dit is een goede methode om het af te leren. Ze worden toch nooit helemaal perfect. En het is een leuke bezigheid. Plus dat ik het wel leuk vind om persoonlijke kaarten voor mensen te maken, ik schrijf er meest ook een gedicht voor ze in aan de binnenkant. Dat heb ik van Mn moeder, die schrijft ook altijd gedichten in kaarten. Ik heb al haar kaartjes bewaard en dan lees ik alle bijzondere gebeurtenissen uit mijn leven tot nu toe terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen of in het weekend moet ik in ieder geval 1 kaartje maken. Had totaal geen inspiratie, dus net even op Pinterest gekeken. Dat kaartje gaat nu wel lukken denk ik 🤣

Tenminste, genoeg ideeën. Nu de uitvoering nog. 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Mooie hobby dames!

Zelf maak ik muziek op mijn keyboard.

Meestal verzin en bedenk ik melodieën op Styles maar af en toe speel ik een bestaand nummer na zoals deze.

Oortjes in en genieten maar  🙂

aangepast door Koosje
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deden we vroeger vaak met mn oma! Die had er meerdere. Na haar overlijden zijn ze mee naar Oostenrijk verhuist, dus maak er nu vaak 1 op vakantie. 

Heb even snel een kaartje in elkaar geflanst. Even vergeten dat iemand morgen al jarig is (terwijl ik zelf ook morgen jarig ben, maar toch op een of andere manier niet door dat het al de 29e was). Nog voor 5e op de post kunnen doen, dus als het goed is moet hij op tijd aankomen

Screenshot_20210129-212145~2.png

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .