Ga naar inhoud

Hobby- hoekje

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Eefje:

Dankjewel, super lief! 

Dit vond ik wel een geinig projectje, was ook niet zoveel werk. Alleen even puzzelen en vervolgens een manier vinden om het stabiel aan elkaar te schroeven. En gemakkelijk per huis en ruimte aan te passen aan de nieuwe situatie 😊

IMG_20201228_213118.thumb.jpg.c023fe29d21d02a959c3fb8b074dabd2.jpg

Super leuk!!! 

Ik vergat nog wandelen bij mn hobby’s. En, net als @Eefje, vind ik het leuk om ruimtes in te richten. Ik heb op kantoor 2 ruimtes opnieuw ingericht, daar is iedereen super enthousiast over. Ik woon nog thuis, maar ook daar heb ik best wel mijn stempel op het interieur gedrukt. Ik heb ook al aardig wat spulletjes aangeschaft voor zodra ik op mezelf kom te wonen. Dat moet ook echt matchen met elkaar 😇

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Gejat van @JacinthaBrehler Maar ik heb die super toffe stempel ook. Kan je niet meer citeren🤔 Eerst 1 met potlood ingekleurd, de tweede met alcholmarkers  

Ik heb weer een aquarelletje gemaakt. Vind m op zich wel gelukt. Jammer dat t verf een beetje bij het randje gelekt is. Maar ik ben tevreden. 🙂

Klinkt grappig @Okki   Ik heb weer een kaartje gemaakt. Dit maal voor mn broer, die is 9 januari jarig.    

9 uur geleden zei Eefje:

Dankjewel, super lief! 

Dit vond ik wel een geinig projectje, was ook niet zoveel werk. Alleen even puzzelen en vervolgens een manier vinden om het stabiel aan elkaar te schroeven. En gemakkelijk per huis en ruimte aan te passen aan de nieuwe situatie 😊

IMG_20201228_213118.thumb.jpg.c023fe29d21d02a959c3fb8b074dabd2.jpg

Super gedaan! Als ik zulke foto's zie denk ik van "jeetje, wat weggen wij toch een saai huis"😅

Link naar bericht
Delen op andere sites

@MichelleloveElmo

Over snailmail nog gesproken.. Ik wist ook niet waar ik moest beginnen ik heb ook maar wat gedaan. Via een site ben ik een meisje tegen gekomen en daar stuur ik dus af en toe post naar toe. Zij en ik ook maken de kaarten wel helemaal zelf. Het is alleen niet zo mooi als echte kaarten-maak hobbyisten het doen maar we maken alles zelf. Ik doe het ook maar met 1 meisje want heel veel tijd heb ik niet meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha ik heb hetzelfde als Eefje, dingen bedenken voor in huis en urenlang speuren vind ik erg leuk maar bij de uitvoering loop ik altijd te vloeken 😅 verder ben ik het totale tegenovergestelde van Eefje want alles in het hele huis is dezelfde tinten en op elkaar afgestemd 😂

Mijn voornaamste hobby's zijn kamerplanten en fotografie. Die eerste besteed ik veel tijd en (te)veel geld aan en de tweede kom ik nooit aan toe. Of eigenlijk neem ik ook niet genoeg tijd er voor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 29-12-2020 at 11:51 zei Dollie:

Haha ik heb hetzelfde als Eefje, dingen bedenken voor in huis en urenlang speuren vind ik erg leuk maar bij de uitvoering loop ik altijd te vloeken 😅 verder ben ik het totale tegenovergestelde van Eefje want alles in het hele huis is dezelfde tinten en op elkaar afgestemd 😂

Mijn voornaamste hobby's zijn kamerplanten en fotografie. Die eerste besteed ik veel tijd en (te)veel geld aan en de tweede kom ik nooit aan toe. Of eigenlijk neem ik ook niet genoeg tijd er voor.

Wat ik wel eens aan foto’s van jouw interieur zie (soms als achtergrond van een foto van een binnenkonijn 😉 ) vind ik dat inderdaad ook creatief en mooi. 

Aan fotografie kom je nooit toe? Je hebt anders altijd prachtige foto’s van je opvangkonijnen! Maar misschien wil je ook eens iets anders fotograferen dan honderden konijnen per jaar 😉 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden: stenen beschilderen en die dan als zwerfkei ergens achter laten. Moet ik alleen nog stenen, acrylstiften en vernis hebben, maar goed. Ik kan wel alvast ontwerpjes gaan tekenen. Via Kei Tof (groep op Facebook) kun je bijvoorbeeld gevonden stenen melden.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden zei Okki:

Ik denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden: stenen beschilderen en die dan als zwerfkei ergens achter laten. Moet ik alleen nog stenen, acrylstiften en vernis hebben, maar goed. Ik kan wel alvast ontwerpjes gaan tekenen. Via Kei Tof (groep op Facebook) kun je bijvoorbeeld gevonden stenen melden.

Ik heb ook weleens steentjes goud geverfd en achter gelaten en er dan “per ongeluk” langsgelopen met mijn oppaskindjes. Helemaal gek werden ze, dachten dat ze goud hadden gevonden! 

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei BaasjevanBrownie:

Ik heb ook weleens steentjes goud geverfd en achter gelaten en er dan “per ongeluk” langsgelopen met mijn oppaskindjes. Helemaal gek werden ze, dachten dat ze goud hadden gevonden! 

Haha, dat is ook een leuk idee! 😜

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uur geleden zei Lienappelsien:

Wat ik wel eens aan foto’s van jouw interieur zie (soms als achtergrond van een foto van een binnenkonijn 😉 ) vind ik dat inderdaad ook creatief en mooi. 

Aan fotografie kom je nooit toe? Je hebt anders altijd prachtige foto’s van je opvangkonijnen! Maar misschien wil je ook eens iets anders fotograferen dan honderden konijnen per jaar 😉 

Dankjewel 😁 misschien moeten we ook een interieur topic voor daadwerkelijke foto's in plaats van kleine stukjes op de achtergrond. 

Ja ik bedoel inderdaad iets anders dan konijnen, ook leuk maar dat is ook wel omdat het moet. En als je er vijftien of zo achter elkaar hebt is de lol er ook wel af. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
42 minuten geleden zei Dollie:

Dankjewel 😁 misschien moeten we ook een interieur topic voor daadwerkelijke foto's in plaats van kleine stukjes op de achtergrond. 

Ik ben voor 👍

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Klinkt grappig @Okki

Ik heb weer een kaartje gemaakt. Dit maal voor mn broer, die is 9 januari jarig.

IMG_20210102_141635~2.jpg

Die stempel heb ik ook! Dat kaartje jat ik effe van je ter inspiratie 😇

Ga ‘m niet 1-op-1 namaken (kan ook niet, want heb niet de rest van het materiaal) maar vind het idee erg leuk! 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Die stempel heb ik ook! Dat kaartje jat ik effe van je ter inspiratie 😇

Ga ‘m niet 1-op-1 namaken (kan ook niet, want heb niet de rest van het materiaal) maar vind het idee erg leuk! 

Hij is leuk he! Die stempelset. Ik vond op de foto's de struisvogel ook geniaal,.maar geen idee uit welke set die komt. Nergens kunnen vinden.

Heb eerder ook een andere kaart gemaakt met deze set.

IMG_20200815_194013~3.jpg

• Vind ik leuk 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

Handletteren is ook leuk! Ik heb er wel eens een cursus in gedaan, maar ik mis een beetje de tijd om er zelf mee aan de slag te gaan. 

Ik heb ook een krijtbord in huis om te handletteren, maar nadat ik het voor onze antarctica vakantie met pinguins had ingevuld, mocht ik het van mijn man niet meer uitvegen 😕

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .