Ga naar inhoud

Heel veel likken


Cookiehetkonijn

Aanbevolen berichten

Konijnen hebben helemaal geen zout nodig. Beter gezegd, teveel zout is juist niet goed voor ze.

 

3 uur geleden zei Cookiehetkonijn:

ik weet niet of het zo gezond is om zo veel re likken.. 

Dat zal niet zoveel uitmaken 😁 Ik denk dat jouw konijn de smaak van je huid misschien lekker vindt, of hij vindt je gewoon lief.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Likken is bij konijnen ook wassen. Als hij je een likje of 2 geeft dan vindt hij je lief. Maar blijft hij likken dan is hij je dus aan het wassen. Wassen heeft te maken met de rangorde. Diegene hoger in de rang, wordt gewassen. Dus hij erkend dat jij de baas bent en daarom wast hij je. Dominante konijnen worden graag zelf gewassen. Nu hoef jij niet zelf te gaan likken, aaien is voor hun hetzelfde. Zo wil mijn Coco (een mannetje) me de hele tijd wassen als ik hem ga knuffelen, terwijl Julia (Coco zn vrouwtje en de baas van hun 2) mij alleen wast als ik haar eerst aai. En mijn vorige dametje Sjaakie gaf alleen een kusje om te zorgen dat je verder ging met aaien. Die waste me nooit maar wilde altijd uren geaaid worden. Het kan geen kwaads als je gewassen wordt. Zou wel mn handen daarna wassen want ze eten ook hun eigen poep komen ze daarna je een kusje geven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .