Ga naar inhoud

special edition: Kerst 2020

Aanbevolen berichten

Een hele aparte kerst.

Mijn man en ik hebben 200 euro aan VVV bonnen gekregen, een dessert spatel en 3 PS4 spellen waar we op zaten te wachten en nog steeds (want we hebben nog geen PS4).

Onze zoon heeft 2 puzzels gekregen, een heel bouwpakket voor een gereedschapswerkplaats, een pakket playdoh, en het kaartspelletje memory.

Maar iedereen is nu ziek. De een heeft een slijmbeursontsteking in zijn knie, de ander heeft een blaasontsteking en de rest voelt zich niet lekker door het eten van gister. Dus vandaag geen gourmet maar wel morgen.

Zoals ik al zei, aparte kerst.

Wat heb jij allemaal gehad met kerst @Punky🐰?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij zijn net terug van mijn moeder, ze had lunch en diner gemaakt. Erg lekker, pompoen gevuld met parelcouscous en allerlei lekkers waardoor het recht uit een Arabische keuken leek te komen! En ook nog gezond en vegan 😃. Morgen naar mijn zwager en zijn vrouw, schoonmoeder komt ook die kant op. Normaal zouden we het bij haar vieren, maar met de corona regels mag dat dus niet, want zij mag geen vier mensen uitnodigen, mijn zwager wel drie 🤔. Het eten zal dan een stuk minder verantwoord zijn, ik vrees dan ook voor stevige buikpijn morgenavond. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben met kind en ex-man naar mijn ouders geweest. Heel uitgebreid gegeten, eerst een voorgerecht met wat vishapjes,  daarna een voorgerecht met carpaccio, vitello tonato, paté en nog iets, en toen nog eend met bijgerechten en een aantal kleine toetjes.

Ik heb kleding gekregen, en een donatie voor het nieuwe-auto fonds.

En voldoende restjes mee voor nog een dag eten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Onze kerst is gisteravond begonnen, gewoon gezellig met man en kinderen thuis.

Ik heb zelf een drie gangen menu gemaakt.

Na het eten lekker met een beker thee op de bank de cadeautjes van onder de kerstboom openmaken. Ik heb een pandora armband met 2 bedels, 2 flessen doucheschuim, lekker warme huissokken en nog een verzorgingspakket gehad. Na de cadeautjes gezellig met z'n viertjes all you need is love gekeken.

Vandaag ook weer een dag met z'n viertjes. Spelletjes gespeeld met de kids, gegourmet en alle afleveringen van kerst met de Meilandjes gekeken.

Morgen een gezellig kerstontbijt met z'n viertjes en daarna even gezellig met de kids een bakkie doen bij mijn moeder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een leuke dingen allemaal. 

Wij hebben op Kerstavond met de ene kant van de familie gevierd. Dat ging als volgt, we vierden thuis feest en deden de pakjes online open. Wij hebben lekkere hapjes gergeten, daarna stoofvlees met frietjes en daarna nog tiramisu. Overheerlijk!

Qua pakjes heb ik 3 penny tijdschriftjes gekregen, een gezelschapsspelltje, paard opoly, en een heel mooi dekbedovertrek, met bolletjes. 

Op Kerstdag hebben we met de andere kant van de familie gevierd. Dat ging zo, ons gezin ging op ronde om pakjes uit te wisselen en eentje te drinken, op afstand. 

Dan deden we online de pakjes open en vierden thuis verder feest. We hebben een nieuw gezelschapsspelletje  gespeeld, en we hebben twee kerstfilms gekeken. Dan hebben we gegourmet en ijs als dessert. Hmm...

Aan deze kant heb ik een plantje en een fotokadertje gekregen. En van mijn ouders heb ik een bureaulamp gekregen en zo een ledlight dat je in een fles moet stoppen. Echt mooi! Nu nog op zoek naar een mooie fles 😉.

Zoals mijn voorgaande, een hele aparte Kerst. Doe mij maar gewoon!

aangepast door Punky🐰
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind deze kerst eigenlijk heel erg leuk. Ik had gisteren met een collega afgesproken. We hebben eerst een uur door het park gewandeld en lekker zitten kletsen. Daarna hebben we films gekeken. Ik heb zijn katten geknuffeld en we hebben domme grappen zitten maken. Perfecte kerst 😁

En vandaag doe ik lekker rustig aan. Wasje draaien, Netflixen en relaxen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kerstavond hebben mijn man en ik een filmavondje gehouden met z'n tweetjes, met lekkere hapjes erbij. Gewoon lekker rustig thuis.

Gisteren hebben met mijn oma bij mijn ouders gegeten. Normaal zijn we echt met de hele familie, komen mijn zus en haar gezin en een tante met een neefje ook naar mijn ouders, en wie er nog maar wil aanschuiven uit de familie. Dit jaar ging dat niet, nu dus alleen wij en oma. Mijn zus gaat met haar gezin en mijn ouders met oud en nieuw gourmetten, dus die vieren dat dan samen. 
Mijn moeder is niet echt een goede kok en ze snapt ook niets van wat ik wel en niet eet. Ik ben er dus zonder honger heen gegaan, ze had koude schotels besteld met vlees en vis 😅 ik had zelf een fles wijn meegenomen en plantaardige kruidenboter voor op stokbrood haha 🤣 Heb de avond overleefd hoor en het was wel gezellig.  

Vandaag eten we bij mijn schoonouders. Ook daar zijn we normaal met het hele gezin van mijn man, en nu komen alleen wij langs. We hebben vooraf een keuze menu van een restaurant doorgekregen en dat halen zij dan af. Ik geloof dat ik een vergeten groentesoep krijg, een soort quiche en een Thaise kokos panna cotta. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klinkt wel als goede kerstdagen bij jullie allemaal. Leuk! 

Hier vandaag ook weer ‘klusjes’: eerst schildpad Bowser een kleine schoonmaak gegeven en daarna de koffer van de honden en m’n eigen koffer gepakt voor het weekje weg maandag. Straks nog even hooi mengen en nieuw stro in het hok gooien bij Kliko en Rummikub en dan zijn de klusjes weer gedaan vandaag. Nou ja, de honden nog uitlaten en Kliko en Rummikub nog verzorgen uiteraard. 

Morgen nog goudvis Hannibal en het kleine aquarium schoonmaken en dan zijn alle dieren in een ‘hokje’ weer verzorgd voorlopig. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden zei Newby1981:

Ojee, dat is kl*te. Hopelijk niks ernstigs, misschien blaasgruis? Succes!

Dank je! Ja, vet balen. We hebben zijn urine laten onderzoeken. Geen struviet gevonden (krijgt hij al jaren speciaal voer voor), maar wel wat (ander?) gruis waar de oorzaak nog onduidelijk van is. PH-waardes en dergelijke waren verder goed. Nu met ontstekingsremmer en speciale zakjes natvoer aan de slag. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Calcium oxelaat?

Beterschap voor Bob

De dierenarts had het over “amorf”...iets. Amorfe kristallen?

Bedankt allemaal voor de beterschapswensen! Ik heb geen urine meer op de vloer gevonden, dus ik hoop dat het iets beter gaat. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

voor mij was het niet echt een kerst..

gister heb ik de konijnen meer ruimte gegeven, de ren heb ik ong 3 meter groter gemaakt met een zandbak. Daarna heb ik gekookt. 

vandaag kwam mijn oma, zijn we naar het bos geweest en daarna hebben we gegourmet. 

We hebben dit jaar helaas zonder cadeautjes moeten doen aangezien we lootjes zouden trekken en dan sinterkerst vieren met surprises. We hadden de lootjes nog niet getrokken en toen gingen ineens de winkels dicht. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij vieren kerstavond altijd met de hele familie. Of nouja, een deel ervan. Dat is dit jaar een zoom-meeting geworden. Eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede kerstdag bij mijn schoonvader en vriendin. Schoonmoeder en haar man waren in Zeeland voor een weekje. Allemaal netjes verdeeld, dus het was anders. Sowieso vreemd dit jaar. Niet alleen door corona, maar ook door mijn nichtje Laura natuurlijk. Het goede nieuws: De dader heeft 24 december bekend! 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Newby1981:

@Pablo&Lola, Hoe gaat het met Bob? Gedraagt hij zich weer helemaal normaal?

Het onrustige en het niet kunnen plassen is gelukkig bij die ene dag gebleven. Bob gedraagt zich nu weer normaal, maar we houden hem nauwlettend in de gaten, want we vertrouwen het nog niet helemaal. Een foto onder narcose laten maken is eventueel nog een optie, maar de laatste keer kwam hij zo slecht uit de narcose dat we daar ook niet echt om staan te springen. Mocht het probleem zich nog een keer/erger voordoen, dan moeten we denk ik wel, maar voor nu hopen we maar even dat het goed blijft gaan. 🤞🏻

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .