Punky punk Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 (aangepast) Jawel hoor, vandaag word mijn Punky 1. Ik ben zo fier! Het is een echt kerstkonijntje. Natuurlijk weer typisch! Op de drukste dag van het jaar moest hij geboren worden, hij wou eruit. Ik ben oh zo trots! Ga vandaag een taart maken voor hem, ik heb ook twee cadeautjes voor hem, 1 voor zijn verjaardag en 1 voor kerstmis. Er komt nog een fotoverslag in de loop van de dag. Natuurlijk is het grootste cadeau een vriendinnetje. Ik ga proberen mijn papa nog te overhalen om in de vakantie nog te bellen, naar de opvang uiteraard. 24 december 2020 aangepast door Evee ra toegevoegd aan de titel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2020 Oké, ik zie al meteen een foutje. In de titel is het natuurlijk, er is er één jarig, hoera, hoera! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd Punky 🥳🐰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag. Ik zie uit naar het fotoverslag 🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2020 Nig ven ter aanvulling, het is ten slotte de 24ste, ik wens jullie allemaal heel fijne feesten, toffe pakjes, mooie momenten en enorm veel plezier. Hou vol! xxx 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd met Punky 🎉🎉 Voor jou en je familie ook hele fijne kerstdagen 🎄🎅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd Punky! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je konijntje, dat er nog vele mogen volgen in goede gezondheid! 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd met Punky! 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd Punky! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd met je konijntje! ❤ wat heb je voor hem gekocht? En ook fijne feestdagen (voor iedereen)!🌲 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Gefeliciteerd Punky! 🎂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2020 59 minuten geleden zei Rosinda: Gefeliciteerd met je konijntje! ❤ wat heb je voor hem gekocht? En ook fijne feestdagen (voor iedereen)!🌲 Een hooibal. Hoop dat ie het leuk vind! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2020 Ik hoop zo dat hij een leuke verjaardag heeft gehad door de drukte heen! Hij heeft een hele lange wilgentak gekregen, normaal is ie kleiner Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2020 Nou dit heeft hij vandaag allemaal gekregen of gaat ie nog krijgen. - een lange wilgentak - een hooibal - een iets groter potje groenvoer - een bananensmoothie - een uitgebreide aaibeurt met konijnengeluiden - we hebben heel veel gevoetbald samen, dat doet hij toch oh zo graag! - een lekker hooitheetje Ps. Is het oké als ik morgen de foto’s plaats? Ben nu momenteel Kerst aan het vieren. Nogmaals, fijne feesten! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 december 2020 Delen Geplaatst: 26 december 2020 Gefeliciteerd Punky! 🥳 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buunyhorse2.0 Geplaatst: 27 december 2020 Delen Geplaatst: 27 december 2020 Van harte gefeliciteerd ✌️🥳✌️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten