JokeC Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Wat een domper. Hoeveel dagen heeft Milou dan AB gehad nu? Wat zei de DA over de hechtdraden? Die zitten er nu toch al langer dan 10 dagen in of lijkt dat maar zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Dat is balen zeg! Lage weerstand door alles? Waardoor het in plaats van beter gaat, alleen maar langer ellende is? Hopelijk knapt ze snel weer op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 20 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2021 (aangepast) @JokeC Vorige week zaterdag was al 10 dagen, vandaag dus dag 17. Waar ik bij kan qua hechtingen heb ik verwijderd uiteraard, maar het is grotendeels subcutaan gehecht en kan ik dus niet bij. Ze heeft een week ab gehad, voor de wond, daar voor twee weken ivm verlengen kuur de darm bacterie en de week daarvoor de eerste kuur daarvoor. De wond zag er keurig en rustig uit. Geen uitvloeing, niet dik of warm en twee dagen na t stoppen begint t geemmer. 20 maart 2021 aangepast door MichelleloveElmo 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 oktober 2021 Delen Geplaatst: 25 oktober 2021 Gaat het al beter @MichelleloveElmo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten