Ga naar inhoud

Kittens

MichelleloveElmo
 Delen

Aanbevolen berichten

Haha, ja ze hebben niet veel nodig @Lienappelsien vandaag hebben ze veel liggen stoeien met elkaar, maar ook een propje papier, blaadjes en hooitjes van de konijnen zijn het einde. Daar kan geen regulier speeltje tegen op!

Ze beginnen zich ook steeds zelfverzekerder te voelen in de woonkamer, al blijven de konijnen spannend. Als de krabpaal af is van de week denk ik dat ik ze een keer samen los ga laten. De kitties kennen de ruimte dan goed en kunnen de hoogte opzoeken op diverse plekken als ze de konijnen te spannend vinden en ze hebben ook meer grip met rond rennen. Uiteraard blijft de deur op een kier met vluchtroute naar de kittiekamer (mijn vriend’s hobby kamer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Lienappelsien:

Leuk gedaan! Het is ook gewoon een accessoire/kunstobject voor in huis.

Thanx! Dat was inderdaad ook de bedoeling. Ik vind die standaard palen zo lelijk. En zeker tegen die blauwe muur komt de paal mooi tot zijn recht. 

IMG_20210101_121527~2.jpg

Ze vinden het nog wel moeilijk om er in te springen. Is nog net wat te hoog en de planken zijn erg hard dus ze komen er niet makkelijk met hun nageltjes in. Dus maar even een ikea popenbedje met mandje op zijn kom er naast. Toen is Milou het twee keer gelukt om erop te springen, maar nog steeds is het wel erg moeilijk.

Sorry voor de slechte kwaliteit film. Lastig flimen en spelen tegelijkertijd en dan ook nog slecht licht.

De rol boomlint vinden ze ook geweldig.

aangepast door MichelleloveElmo
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zeker @Lienappelsien Ook bv gisteravond,toen wij wilden gaan slapen konden we met al het geweld buiten lekker tegen elkaar aan leggen. (Waren opschoot in slaap gevallen)

Al maken ze ook wel eens ruzie hoor. Vooral t stoeien gaat soms wat te wild. Maarja,dat moeten ze natuurlijk ook leren. En soms wil Milou haat speeltje echt niet delen. 

Maar ze hebben echt steun aan elkaar

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Opzich goed. Ze groeien goed, zijn vervelend, halen streken uit, dus de algemene ontwikkeling gaat super.

Lotfi heeft ontdekt dat hij hoger de paal in kan, dus we moeten echt planken gaan toevoegen. Alleen in verband met de stabiliteit, moeten we dan eerst de paal gaan vastzetten. Nu valt t nog mee, maar ze worden steeds groter en zwaarden en springen van grotere afstand dus meer hefboomwerking. 

Helaas hebben ze beide slechte ontlasting. Lotfi zachter, Milou echt diarree. Toen we ze kregen hadden dat ook, maar ging wel ietsje beter tussendoor. Giardia test was negatief, dus nu voor onderzoek naar t lab gestuurd.

Lotfi wil ook in de sneeuw spelen, maar dat gaat nog even niet.

Veder gaat het ook super goed tussen de konijnen en katten. Eigenlijk negeren ze elkaar t merendeel maar als ze elkaar tegenkomen is het snuffelen en meer niet. Als (vooral Lotfi) de katten in de konijnenren gaan en ik stuur ze er uit(dat mogen ze namelijk niet en kan ook alleen als de ren open staat en we erbij zijn) dan gromt Sergio soms wel naar ze, maar vooral als ze rennen. Als Lotfi er gewoon langs loopt of overheen springt geven de konijnen er niks om. Op dit moment zij de kitties eerder bang/terughoudend naar de konijnen dan andersom. 

Als de konijnen de voerbal krijgen is Lotfi er als de kippen bij. Dat vind hij geweldig! (Op een speelse manier, niet jagers, staart ontspannen onder hem gevouwen) Net als konijnenvoer. Dat probeerd hij tussen de tralies door te hengelen en eet hij ook wel op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .