Ga naar inhoud

Gijs en Kiki spam

Aanbevolen berichten

• Reacties 338
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Spamtopic over Gijs en Kiki!  Kiki is nu 1 dag bij ons en nu al het meest brutale konijntje dat we ooit in huis hebben gehad, dat belooft wat! Ze trekt zich nergens wat van aan en is gek op aanda

Ik heb ze uit elkaar moeten halen 😢. Het gejaag was vandaag echt niet meer te doen. En dat terwijl ik het gisteravond best ok vond gaan. Maar Gijs is heel erg bang, er lag een half konijn aan plukken

OBEY YOUR QUEEN  

Bij ons ging Keiko (hond) altijd onder je stoel liggen, en die was nog eens fel ook als je hem dan aanreed / aanraakte. Pas toen hij er niet meer was realiseerde ik mij dat ik de gewoonte had ontwikkeld altijd achter/onder mijn stoel te kijken voor ik bewoog. Ik heb zomaar het idee dat jullie die gewoonte ook wel gaan ontwikkelen de komende tijd!

• Haha 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

En dit is ook tof, wat een mogelijkheden toch! 

IMG_20210303_205027.thumb.jpg.5c05e98112b752c159d2ec9c9d8adf90.jpg

En Gijs sleurt hem naar de wc, zodat hij met zijn bips lekker in de bak kan. Je denkt toch zeker niet dat hij als het niet per se moet met zijn tere voetjes op het vinyl gaat lopen 

IMG_20210303_205148.thumb.jpg.e9530c8cb4df3dfe136b1938bf77e78d.jpg

• Haha 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Pablo&Lola:

Past ie wel in z’n harnas dan? 🤭

Tis zonde voor die Gijs, heel bunnybunch weet dat het een pantoffel is en zelf heeft ie geen flauw idee volgens mij hoe beroemd hij hier is, en er over hem gepraat wordt 🤭

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Maar huh, Kiki was toch de sneaker en Gijs de pantoffel? Ik vind Gijs wel heel goed in zielig kijken trouwens. 😕

Nee Gijs is door @JokeC gepromoveerd van pantoffel tot sneaker omdat hij sneaky is. Kiki niet hoor, die is luid en duidelijk. Maar Gijs gaat haar stiekem zitten klieren op een manier die niet opvalt en als ze hem dan opjaagt, wat wel opvalt, gaat hij zielig zitten doen 🤦.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Eefje:

Nee Gijs is door @JokeC gepromoveerd van pantoffel tot sneaker omdat hij sneaky is. Kiki niet hoor, die is luid en duidelijk. Maar Gijs gaat haar stiekem zitten klieren op een manier die niet opvalt en als ze hem dan opjaagt, wat wel opvalt, gaat hij zielig zitten doen 🤦.

Oh, dat verklaart een hoop. Wat een stiekeme *rioe-kioe konijn*, die Gijs. Toch krijg ik bijna medelijden met hem, haha.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Pablo&Lola:

Oh, dat verklaart een hoop. Wat een stiekeme *rioe-kioe konijn*, die Gijs. Toch krijg ik bijna medelijden met hem, haha.

Haha ja dat doet hij goed, krijgt hij een aai over de bol en Kiki een uitbrander. Maar deze keer niet hoor, stiekeme rotzak 😆.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 3-3-2021 at 20:53 zei Eefje:

En dit is ook tof, wat een mogelijkheden toch! 

IMG_20210303_205027.thumb.jpg.5c05e98112b752c159d2ec9c9d8adf90.jpg

En Gijs sleurt hem naar de wc, zodat hij met zijn bips lekker in de bak kan. Je denkt toch zeker niet dat hij als het niet per se moet met zijn tere voetjes op het vinyl gaat lopen 

IMG_20210303_205148.thumb.jpg.e9530c8cb4df3dfe136b1938bf77e78d.jpg

Knabbelen ze niet aan de randjes van het vinyl? Hier dus wel. Moest laminaat plintjes op de randen plakken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .