Ga naar inhoud

Gijs en Kiki spam

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Kiki had in een bui van ALLES NAAR DE KL*** alle kleine kleedjes gesloopt in een kwartier tijd. Gelukkig had ik een paar dagen geleden grote matten besteld bij de Praxis, die kwamen vandaag binnen. Anders hadden ze mooi pech gehad, want winkels dicht..

Daardoor meteen de ren een klein stukje groter kunnen maken, het zeil ligt aan de achterkant nu een stuk van de muur af onder de matten. En besloten om het hokje/zandbak eruit te halen, nu hebben ze meer vrije renruimte. Kiki deed het best goed, ik ben natuurlijk zeker een half uur in de ren aan het rommelen geweest en ze heeft zich redelijk gedragen tegenover Gijs. Ik had eigenlijk de ren pas aan willen passen na het consult met Bernice Muntz, maar nood breekt wet 💁. De nieuwe wc komt nog, hopelijk volgende week. Het is nu zo: 

IMG_20210203_155322.thumb.jpg.1d70c46b5d6a500e52fa30de344e1a5a.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheelt niet veel hoor, heb er aan de achterkant zo'n 20cm bij weten te trekken. Dus hij is nu zo'n 1.80x2 en een beetje ongeveer. Niet erg groot, maar het idee is natuurlijk ook dat ze veel los lopen, dat gaat nu niet. Baal ik wel van, want ik vind de ren te klein om ze in opgesloten te houden, zeker Kiki met al haar energie, maar veel groter kan ik hem niet maken in die ruimte. Tenzij ik de hele kamer ga verbouwen, maar ik heb nog hoop dat ze over een tijdje gewoon lekker los kunnen. Ze hebben nu in elk geval meer open ruimte en een grotere mat, daar zal vooral Gijs blij mee zijn. De vloer is lava voor hem, hij beweegt zich het liefst van kleedje naar kleedje. En nu met meer open ruimte gooi ik er gewoon elke dag een ander project in. Een doos om te slopen, een eierdoos met hooi, zoiets. Ze vinden een doos of een wc rolletje meestal interessanter dan die dure speeltjes. Nou ja, prima 😊.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2021 at 00:18 zei Eefje:

Ik hoorde een hoop herrie, dus ik ging maar eens op de bunnycam spieken wat er gebeurde.  @Evee als antwoord op je vraag wat voor soort ik nou eigenlijk in huis heb: iets bovennatuurlijks sowieso als ik de camera moet geloven 😆

Kan t niet zien. Op een of andere manier wil hij niet afsprelen😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .