Eefje Geplaatst: 3 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2021 @JokeCja leuk hè! Zo zie je ook dat hij niet bang is voor haar, hij weet precies wanneer hij de beentjes moet nemen en wanneer hij lekker kan blijven zitten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 3 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2021 Kiki had in een bui van ALLES NAAR DE KL*** alle kleine kleedjes gesloopt in een kwartier tijd. Gelukkig had ik een paar dagen geleden grote matten besteld bij de Praxis, die kwamen vandaag binnen. Anders hadden ze mooi pech gehad, want winkels dicht.. Daardoor meteen de ren een klein stukje groter kunnen maken, het zeil ligt aan de achterkant nu een stuk van de muur af onder de matten. En besloten om het hokje/zandbak eruit te halen, nu hebben ze meer vrije renruimte. Kiki deed het best goed, ik ben natuurlijk zeker een half uur in de ren aan het rommelen geweest en ze heeft zich redelijk gedragen tegenover Gijs. Ik had eigenlijk de ren pas aan willen passen na het consult met Bernice Muntz, maar nood breekt wet 💁. De nieuwe wc komt nog, hopelijk volgende week. Het is nu zo: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 3 februari 2021 Delen Geplaatst: 3 februari 2021 Ziet er wel netjes uit zo! Hoe groot is het verblijf nu en hoe groot was het eerst? Hoop niet dat ze nu geleerd heeft dat elke keer dat ze alles sloopt haar ren wordt vergroot. 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 3 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2021 Het scheelt niet veel hoor, heb er aan de achterkant zo'n 20cm bij weten te trekken. Dus hij is nu zo'n 1.80x2 en een beetje ongeveer. Niet erg groot, maar het idee is natuurlijk ook dat ze veel los lopen, dat gaat nu niet. Baal ik wel van, want ik vind de ren te klein om ze in opgesloten te houden, zeker Kiki met al haar energie, maar veel groter kan ik hem niet maken in die ruimte. Tenzij ik de hele kamer ga verbouwen, maar ik heb nog hoop dat ze over een tijdje gewoon lekker los kunnen. Ze hebben nu in elk geval meer open ruimte en een grotere mat, daar zal vooral Gijs blij mee zijn. De vloer is lava voor hem, hij beweegt zich het liefst van kleedje naar kleedje. En nu met meer open ruimte gooi ik er gewoon elke dag een ander project in. Een doos om te slopen, een eierdoos met hooi, zoiets. Ze vinden een doos of een wc rolletje meestal interessanter dan die dure speeltjes. Nou ja, prima 😊. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 3 februari 2021 Delen Geplaatst: 3 februari 2021 36 minuten geleden zei Eefje: De vloer is lava voor hem, hij beweegt zich het liefst van kleedje naar kleedje. Hahaha herkenbaar bij vroegere konijnen. Echt eilandje hoppen. Best aandoenlijk om te zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Wanneer is het consult @Eefje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 5 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2021 45 minuten geleden zei JacB: Wanneer is het consult @Eefje? Woensdag! Ik heb ze vandaag vanaf werk wel betrapt op schattigheid. Het is wat lastig te zien, maar ze hebben lange tijd zo samen liggen snoozen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 februari 2021 Delen Geplaatst: 6 februari 2021 Fijn te zien dat ze het wel kunnen nog samen ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 8 februari 2021 Delen Geplaatst: 8 februari 2021 Op 3-2-2021 at 00:18 zei Eefje: Ik hoorde een hoop herrie, dus ik ging maar eens op de bunnycam spieken wat er gebeurde. @Evee als antwoord op je vraag wat voor soort ik nou eigenlijk in huis heb: iets bovennatuurlijks sowieso als ik de camera moet geloven 😆 ! Kan t niet zien. Op een of andere manier wil hij niet afsprelen😞 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Mijn lieftallige assistente druk aan het werk 2 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 30 minuten geleden zei Eefje: Mijn lieftallige assistente druk aan het werk Dit konijn lijkt best veel op mijn konijn 😃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Mijn assistente heeft net een afspraak in mijn agenda gepland, ze wordt steeds beter, moet alleen nog aan haar formulering werken. 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Goh, de formulering is nog niet best. Heb je al kritisch gekeken of haar inwerkperiode wel helemaal goed verlopen is? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Op 16-2-2021 at 13:58 zei Jamesthebunnybutler: Goh, de formulering is nog niet best. Heb je al kritisch gekeken of haar inwerkperiode wel helemaal goed verlopen is? Heb Lonneke gevraagd het mee te nemen in de begeleiding 👍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Kan mijn vriend nog zo mopperen over de konijnen, gisteravond heeft hij heel veel foto's van Kiki gemaakt en haar heeeeeel veel geaaid ❤️ 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Aaah schattig he als ze zo languit liggen 😍 met zo’n lekker pluimstaartje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Ahhh jullie zijn allebei gek op haar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Kan je verhalen zo heerlijk vinden dat je vriend zo lief kan zijn met die beestjes 🤭 ze is ook gewoon leuk, als je dat fotomodel ziet liggen MOET je er toch gewoon een foto van maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Ahhh tis ook echt een super droppie! 😍😍😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 25 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Relatietherapie heeft goed geholpen, kijk nou, ze wassen elkaar ook steeds 🥰 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Zo schattig 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 1 hour ago zei Eefje: Relatietherapie heeft goed geholpen, kijk nou, ze wassen elkaar ook steeds 🥰 Kiki is duidelijk in de wolkjes van Gijs. Verliefd 🥰 ik wist wel dat het goed zat tussen die twee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 25 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Ik lig ze vanuit bed even te bespieden. Zo te zien zijn ze ook wel tevreden met de kamer 😆 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Haha wat leuk die twee. In het begin gingen ze nog hun eigen gangetje maar nu zijn ze steeds saampjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 26 februari 2021 Delen Geplaatst: 26 februari 2021 Zo zoet!!!!!😍😍 Mijn vriend is jaloers op je, die wil Kiki hebben 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten