Ga naar inhoud

Gijs en Kiki spam

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Goh, ze kan relaxed liggen, who knew! Oog nog steeds in mega alert stand, maar ze sliep wel degelijk, aangezien haar neusje nu een keer niet in turbostand op en neer ging. En je ziet het niet, maar Gijs ligt achter haar in het huisje, lekker knus 🥰

IMG_20201231_161330.thumb.jpg.3ce83b339e54f2598536350e2cac8dd5.jpg

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leukerd! Was al een tijdje een update aan het zoeken, maar niet aan gedacht in het fotohoekje te kijken. En verbaast me niks dat ze er over heen springt. Hier springen ze beide ook rustig over 80 cm heen. Ik heb hem nu maar bovenop dicht gemaakt, ook met het ook op de kitties. En wat hen jij een leuke lach! Zo vrolijk en liefdevol

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Punky punk:

Heeft Gijs alweer een beetje vertrouwen in jullie? Ik las in het andere topic, overwegingen stoppen of doorgaan met konijnen, dat je opnieuw het vertrouwen moest opbouwen. 

Ja hoor, dat gaat prima! Gijs zal altijd wel een beetje schrikachtig blijven, maar we mogen hem vaak aaien en hij komt ook vaak op de bank!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nooit eerder konijnen gehad die zo oprecht blij zijn als ik het hooi aanvul! Ze draaien er rondjes om mijn benen voor en vallen meteen aan. Terwijl ze heus nog wel hadden natuurlijk, maar 'vers' uit de bewaarbox is blijkbaar toch veel lekkerder. Denk dat ik heel wat sneller naar de boer moet voor een nieuwe baal dan ik gewend ben 😊.

IMG_20210115_215553.thumb.jpg.b3bd3c852fff0eccf3070b05d478bc71.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eefje:

Ik heb nooit eerder konijnen gehad die zo oprecht blij zijn als ik het hooi aanvul! Ze draaien er rondjes om mijn benen voor en vallen meteen aan. Terwijl ze heus nog wel hadden natuurlijk, maar 'vers' uit de bewaarbox is blijkbaar toch veel lekkerder. Denk dat ik heel wat sneller naar de boer moet voor een nieuwe baal dan ik gewend ben 😊.

IMG_20210115_215553.thumb.jpg.b3bd3c852fff0eccf3070b05d478bc71.jpg

Wauw 🤩 ik ben jaloers! Dat heb ik ze bij mij voor hooi nog nooit zien doen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Prachtig al die filmpjes, wat kan Kiki enorm snel rennen en springen! Ongelofelijk dat ze ook zo de bank opspringt met het grootste gemak. Dat is wel het voordeel van konijntjes in huis, die gezelligheid en commotie. Ik kom net van een uurtje buiten verkleumen bij ze weer. Ze zijn juist zo heerlijk actief in de avond. Maarja, ze zal ook best je nachtrust verstoren 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Dat filmpje is toch iets versneld afgespeeld, of is dat serieus het normale tempo?😂

@Pablo&Lola 

Ze bewoog te snel voor de camera in de nachtmodus, dus het beeld op de grond klopt inderdaad niet, de camera heeft er iets heel raars van gemaakt 😆

Maar het eerste deel klopt zeker! Ze is verschrikkelijk snel 🏎️🏎️

aangepast door Eefje
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .