Ga naar inhoud

Gijs en Kiki spam

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zit beneden te werken, mijn vriend boven bij de konijnen series te kijken. Elke twee minuten hoor ik BAMBAMBAMMERDEBAMBAMBAM 

KIKIIIII! NEEEHEEE! OOOOOHH en dan wat gemopper en gegrmbl en toch wel lachen. 

Ze heeft ontdekt dat ze heel lekker aan de hoekprofielen kan trekken die we rond het zeil hebben liggen, nu liggen ze binnen de ren, omdat deze ren net iets ruimer is dan het zeil en we hopen dat ze daardoor niet aan het zeil gaan knagen. Dat doet ze dus ook niet, maar wel aan de profielen. En dat maakt me een herrie als dat terugklapt op het laminaat.. nu hopen dat ze dat snel beu is. Ze begon eerst ook aan die groene dakjes van de hokken te knagen, daar is ze ook mee gestopt, dus er is hoop. 

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Marjoleink:

Dat vraagt weer om een filmpje...

Ik zal er aan denken als ze het weer gaat doen, vandaag stopte ze nadat ik het hier postte, dus dat hielp 😊.

Ze lijkt ook ineens opgehouden te zijn met dat gezuip. Gisteravond heb ik voordat ik ging slapen de drinkbak tot de nok vol gedaan, dat is hij nu nog. Terwijl ze de afgelopen week zo'n bak van ruim 300ml wegslobberde in 24u. Of ze moet hem vanavond nog helemaal leegdrinken, maar dat verwacht ik niet. ik hoop dat dat nu klaar is en dat het dus idd van de operatie kwam net als Wilma had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Pablo&Lola:

Haha! Gijs zit ook helemaal niet in de weg daar voor de ingang, ze springt er zo over heen. 😆 Dit keer minder onrust na afloop?

Mwah ik heb ze vlak hierna in de ren gedaan omdat Kiki een flinke pluk haar uit Gijs trok. Maar gisteren was er helemaal niks aan de hand. Zal wel even blijven rommelen nog maar niks ernstigs ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Gijs is niet langer de drukste van het koppel zo te zien, haha. Of merk je dat hij nu ook nog iets drukker is geworden nu hij een onwijs actieve vriendin heeft? 

Nee juist rustiger en minder schrikachtig nu hij constant gedoe om zich heen heeft! In de ren is hij sowieso rustig, hij eet wat, knaagt eens aan een tunneltje en gaat weer lekker liggen. Buiten de ren vindt hij het wel leuk om wat te rennen en binkies te doen. Maar hij is het afgelopen half jaar enorm gekalmeerd. Hij was ook zo'n draak als Kiki, nou ja iets mindere mate, maar toch echt een druktemaker die zichzelf ook steeds in de problemen hielp. Dat was in een maand tijd over toen hij rond 1 jaar oud was. Nu is hij gewoon een ontzettende lieve lobbes, wel actief, maar je hoeft hem niet meer in de gaten te houden. Ik hoop dat dat bij Kiki over een tijdje ook zo wordt 😅

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldig topic dit! 🤣🤣

Die sprong van Kiki 😱😎

Ik dacht dat Kliko hoog kon springen, maar zij wint het met gemak van hem! Wat een leuk, energiek en blij konijn zeg ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .