Ga naar inhoud

Gijs en Kiki spam

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Als het goed is komt de ren vandaag! Dat is echt nodig, want ze heeft net ontdekt dat ze hem opzij kan duwen. Ren stond in een rare vorm, onze antitroeprand van hoge hoekprofielen lag door de hele kamer en Gijs zat bang in zijn huisje, terwijl zij met de ren aan het slepen was. Arme lieve Gijs 😆

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lekker actief en ondernemend konijntje, die zijn het leukst. 😊 Toen ik nog geen puppyren had, maar ook zo’n laag en slap rennetje, zaten Luz & Lew met z’n tweeën aan de ren te sjorren. Toen ze doorhadden dat ze de ren ook op konden tillen was het gebeurd. 😂 Hoop dat jij die stap voor kan blijven en dat de nieuwe ren op tijd komt, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net een uurtje los gehad, nu zitten ze weer in de ren want er zijn een paar kleine kruipholletjes waar ze niet door mag maar wel door past, die heeft ze allemaal al gevonden. Even kussens proppen dus en hopen dat het niet meer past als ze groter wordt. Ze waren heel blij! Veel rennen en binkies 🥰. En geen onrust onderling 😊

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw dat is inderdaad een enorme ren! Dan mag ze wel kunnen vliegen, wil ze daarover heen komen 😂

16 minuten geleden zei Eefje:

Ze waren heel blij! Veel rennen en binkies 🥰

Dat is altijd super om te zien hè, dat ze dan zo heerlijk kunnen rennen en springen als ze plotseling een stuk meer ruimte hebben. Echt heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Pablo&Lola:

Laat maar gauw een keer zien dan. 😁

Over een paar dagen pas weer helaas! Toch wat onrust ontstaan, Kiki moet weer even laten weten dat ze de baas is. Ze keutelt de hele ren onder vooral rondom de wc en is een beetje vervelend tegen Gijs, arme lobbes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Eefje:

Kiki demonstreert even haar springtalent 

Punky snapt niet eens dat hij op de zetel kan springen 😂.

14 minuten geleden zei Eefje:

Over een paar dagen pas weer helaas! Toch wat onrust ontstaan, Kiki moet weer even laten weten dat ze de baas is. Ze keutelt de hele ren onder vooral rondom de wc en is een beetje vervelend tegen Gijs, arme lobbes.

Arme Gijs!

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, die Kiki is wel snel opgeknapt van haar castratie! Mag ze zo snel alweer springen joh? Ik probeer ze een week of 1,5-2 na castratie in toom te houden en voorkomen dat ze hoger gaan springen dan in de plasbak of op een poppenbedje om spanning op de hechtingen te voorkomen. Die dame van jou heeft er geen last van zo te zien.

Wat een kanjer zeg en zo relaxed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .