Ga naar inhoud

Gijs en Kiki spam

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Eefje:

Kiki zit in een groepje, dat ging meteen geweldig. Was binnen een half uur dikke vrienden met de moeilijk te koppelen leider van de groep. Ze wurmde zich er gewoon tussen en is heel gelukkig. Mijn lieve kleine schatje, zo leuk voor haar! Maar ik mis haar wel erg. 

IMG_20210404_110919.thumb.jpg.931e127c411e14cde637f186c2d621a3.jpg

Ja voor jou zijn het eigenlijk gewoon 2 spannende koppelingen waar je updates over wilt en wilt dat het goed gaat. Fijn dat ze je een foto van Kiki heeft gestuurd en het goed gaat in een groepje. Misschien steelt ze Lonnekes hart ook wel en houdt ze haar zelf in een groep 😉

Maar niet leuk voor jou om haar te missen 😢

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei JokeC:

Gijs hoeft "alleen maar" een vrouwelijke Freek te treffen en misschien is dat nu gelukt. 🤞 Sien knalde ook bovenop de rammen en moest er niets van hebben, maar Freek trok zich er niets van aan en kijk nu hoe goed het eruit ziet voor dat koppeltje. 

Haha ja daar moest ik ook al aan denken!

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@JokeCja klopt, betsy trok zich nergens iets van aan, tot ze het zat was. Ze liet zich niet zo opnaaien. Ik hoop dat deze meid ook een beetje zo is. Ze heet Nienke en is net vier geworden. Ze ziet er uit of ze ook Trudy kan heten 😉. Maar Nienke past ook. Duimen maar! Gekke Gijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Gijs. Hij heeft nu de kans om bij Lonneke de etter uit te hangen. Als hij maar thuis komt met een dame die hij respecteert en die hem van sneaker terugverandert in pantoffel. Leuk dametje waar hij nu mee zit. Wat is het toch altijd fijn om een konijn er bij te hebben die rustig/stabiel van karakter is en andere konijnen alleen eventjes op hun plek zet als dat nodig is en dan weer rustig over gaat tot de orde van de dag. 

Super dat Kiki zich meteen in het groepje voegde! Dat vergroot haar kansen op een fijn thuis aanzienlijk. Ze zit wel bij 2 dikbillen zeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lienappelsienja Lonneke zei al dat ze zoveel konijnen met overgewicht steeds binnen krijgt. Vorige keer had ze ook de halve opvang vol zitten met dikzakken, nu een nieuwe lichting en weeeerrr zo veel te dik. Mensen weten echt niet fatsoenlijk te voeren 😫. En dan mega atletische Kiki er tussen. Die is in topshape. Echt een blinkende Ferrari dat knappe ding 😍

• Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het hoofdstuk Gijs en Kiki is officieel afgesloten. Een eind goed al goed voor Kiki, ze verhuist vandaag al uit de opvang met haar hele groepje! Ik denk oprecht dat dat voor haar leuker en beter is dan hier in huis in een koppel, zelfs al was dat goed gegaan. Zoveel vriendjes en bedrijvigheid is fantastisch voor haar ❤️❤️

Gijs halen we donderdag op met zijn nieuwe vriendin, op hoop van zegen. Haar nieuwe naam heb ik wel in mijn hoofd, maar nog even afwachten of die ook bij haar past als we haar zien. Nog even ter afsluiting een foto van Gijs en Kiki in gelukkige tijden samen ❤️

IMG_20210310_190020.thumb.jpg.3bb39980b64297ad4cbadf9a1126f09b.jpg

• Vind ik leuk 7
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Eefje:

Nou, het hoofdstuk Gijs en Kiki is officieel afgesloten. Een eind goed al goed voor Kiki, ze verhuist vandaag al uit de opvang met haar hele groepje! Ik denk oprecht dat dat voor haar leuker en beter is dan hier in huis in een koppel, zelfs al was dat goed gegaan. Zoveel vriendjes en bedrijvigheid is fantastisch voor haar ❤️❤️

Gijs halen we donderdag op met zijn nieuwe vriendin, op hoop van zegen. Haar nieuwe naam heb ik wel in mijn hoofd, maar nog even afwachten of die ook bij haar past als we haar zien. Nog even ter afsluiting een foto van Gijs en Kiki in gelukkige tijden samen ❤️

IMG_20210310_190020.thumb.jpg.3bb39980b64297ad4cbadf9a1126f09b.jpg

Wat fijn dat Kiki zo'n mooi groepje heeft waar ze het naar haar zin heeft. Gaat ze echt bij nieuwe eigenaren wonen? Buiten? En hoeveel konijntjes zitten er in de groep? Ik hoop dat alles goed gaat met Gijs en zijn nieuwe vriendin. Zucht allemaal goed nieuws.. toch verdrietig.. heb een hekel aan afscheid nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk heel goed nieuw. Gijs blij gekoppeld, Kiki in een groep overgenomen door een nieuw baasje. Maar ook wel heel definitief 😢 je zult haar enorm moeten missen. Kan Lonneke niet aan het nieuwe baasje om af en toe een update sturen? Of dat jullie elkaars gegevens mogen, zodat je nog eens naar Kiki kan vragen? 

Wel fijn zeg dat er iemand het hele konijnengroepje wilt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaat inderdaad bij nieuwe eigenaren wonen in het groepje waar ze nu in gekoppeld is. Als Lonneke een update krijgt stuurt ze die door. Ik ga geen contactgegevens doorgeven, wordt voor die mensen ook niet te doen als ze vijf mensen plus de opvang updates moeten gaan sturen joh. Het is goed zo, ik laat haar los ❤️

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een konijnengroepje van 5? Zo dat is flink wat. Zal een mooi ruim verblijf zijn dan! Heeft Lonneke daar al een foto van? Knap van je, dat je het los kan laten (ik ben daar zoooo slecht in 🙈). 

Wel superfijn dat ze al zo snel een nieuw huisje krijgt en dan ook nog in een groepje. Waarschijnlijk wel het beste voor haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het groepje is op verzoek gekoppeld, Lonneke was er al mee bezig. Kiki had gewoon mazzel dat ze er goed in paste! 

Ik ben ook slecht in loslaten, maar het moet. Ook voor mezelf wil ik het hier afsluiten. Ze heeft het getroffen, is gelukkig en komt in een goed huis. Meer kan ik niet wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Eefje:

Het groepje is op verzoek gekoppeld, Lonneke was er al mee bezig. Kiki had gewoon mazzel dat ze er goed in paste! 

Ik ben ook slecht in loslaten, maar het moet. Ook voor mezelf wil ik het hier afsluiten. Ze heeft het getroffen, is gelukkig en komt in een goed huis. Meer kan ik niet wensen!

Zo gezien een perfecte timing dat het bij jou misging, nu kon ze nog in het groepje mee! Jaa heel fijn dat ze goed terecht komt, ook voor jouw gemoedsrust 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .