Ga naar inhoud

Gijs en Kiki spam

Aanbevolen berichten

Spamtopic over Gijs en Kiki! 

Kiki is nu 1 dag bij ons en nu al het meest brutale konijntje dat we ooit in huis hebben gehad, dat belooft wat! Ze trekt zich nergens wat van aan en is gek op aandacht. Ze was nog geen twee uur hier of ze klom al zowat op mijn rug toen ik het hooi bijvulde.

De foto's zijn niet scherp want ze beweegt zoveel.. 

IMG_20201218_161300.jpg

aangepast door Eefje
  • Vind ik leuk 10
  • Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Spamtopic over Gijs en Kiki!  Kiki is nu 1 dag bij ons en nu al het meest brutale konijntje dat we ooit in huis hebben gehad, dat belooft wat! Ze trekt zich nergens wat van aan en is gek op aanda

Nog eentje van gisteravond        

Ze is dan wel een terreurkonijn, maar als ik haar op de grond zet omdat ze vervelend is en haar dan ga aaien, doet ze een flopje en blijft ze er lang lekker voor liggen 🥰

3 minuten geleden zei Okki:

Ze zijn allebei prachtig! Is Gijs echt helemaal zwart? Grappig dat Kiki zo'n brutaaltje is, daar krijg je vast nog een hoop mee te stellen!

Ja hij is helemaal zwart, alleen zijn teentjes zijn een soort van bruin. En hij heeft wat witte haren er doorheen gesneeuwd, net als ik zonder haarverf 😆.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Merkten jullie aan Gijs dat hij weer in zijn eigen vertrouwde omgeving is? Ik vind dat hij het toch super gedaan heeft als stresskip, eerst in de auto naar Lonneke, toen twee enge witte tantes ontmoet en daarna ....😍 Kiki, patiëntje Kiki bijgestaan na de operatie, in de auto naar huis.......tis nogal wat toch. 👍

• Mee eens! 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja hij heeft het hartstikke goed gedaan vind ik! Hij voelt zich wel weer thuis, maar hij is erg rustig. Heeft natuurlijk een pittige tante om zich heen, ze is soms best even fel tegen hem en hij mag de ren niet uit, terwijl hij dat zo leuk vindt. Maar hij doet zijn ding gewoon, hij eet goed en ze liggen ook heel veel rustig samen bij elkaar, nu ook al een half uur ofzo. Ze doen allebei ook braaf alles op het toilet. We mogen hem ook aaien, hij is wel nog een beetje voorzichtig en terughoudend, maar ja, dat is hij ook gewoon. Ik vind het jammer voor hem om opgesloten te zitten in de ren, advies is twee weken, maar ik kijk het even aan, zoals het er nu uitziet zou het eerder ook wel moeten kunnen, ze zijn echt al behoorlijk klef en Gijs vertoont helemaal geen vervelend gedrag over zijn territorium.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee ze is veel kleiner, maar zal nog groeien. Nu lijkt ze echt de helft van Gijs als ze naast elkaar zitten, maar Gijs heeft veel fluf.

Gijs kwam met zes maanden bij ons en is sindsdien van 1300 gram naar 1750 gegaan. Kiki is nu vijf maanden en weegt 1425, dus ze zal wel groter worden dan Gijs als ze in dezelfde curve als hij groeit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De bouw is ook totaal niet te vergelijken van die twee. Ze lijkt heel erg op Lux en Nox (ander kleurtje wel, en die zijn volwassen maar hebben ongeveer het gewicht wat ze nu heeft dus wat kleiner) maar gelukkig alleen maar in uiterlijk, dat is wel duidelijk 😄 

aangepast door Dollie
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Eefje:

@Dollie lux en nox vind ik ook echt zo ontzettend mooi 😍

Ik ook! Het is echt zo gaaf om die atletische, slanke lijfjes in beweging te zien, nooit stil kunnen zitten. Ik vind het bij de echte Polish (voorheen Haasdwerg) weer te ver doorgevoerd maar die toevallige kruisingen die er zo uit komen zoals Kiki en Lux en Nox zijn echt prachtig!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klinkt een beetje als mijn konijntje, die is ook zo nieuwsgierig/ brutaal. Springt zo op schoot zelfs als ik nog half sta of amper op mijn hurken zit, ook op m’n schouder en op mijn stijle rug en vanochtend ging hij van mijn schouder naar mijn hoofd, maf beest. Ik moet hem wel vaak “redden” als hij weer in een benarde positie zit, zoals hangend aan het deurtje van het hok als die open is of als hij zijn evenwicht op mijn schouder verliest. Ik lach me ook rot om zijn capriolen, allemaal heel ongecontroleerd en impulsief. Superactief en speels ook. En heel enthousiast, als hij me ziet gaat hij al met zijn kop schudden en binkies maken. Al eerder konijnen gehad, maar nog nooit zo gek geweest op een konijntje als deze.

Dat is toch de allerleukste combi, een ondernemend actief en ondeugend konijntje dat wel tam is? Als ik aankom springt hij direct op me, nog voor ik goed en wel zit, zo leuk! Ik moet wel enorm oppassen dat hij niet ontsnapt, want hij gebruikt mij als opstapje om weg te komen en kan ook vanaf de grond de 80 cm hoge ren uitspringen. En dat voor zo’n kleintje (hij is 1100 gram).

Je gaat nog zoveel plezier beleven aan zo’n nieuwsgierig actief beestje! Maar wel flink oppassen, zijn ook ontsnappingsgevaarlijk 😉

97B6A372-221D-4FEF-994E-2DA9866DBBB2.jpeg

• Vind ik leuk 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .