Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 (aangepast) Spamtopic over Gijs en Kiki! Kiki is nu 1 dag bij ons en nu al het meest brutale konijntje dat we ooit in huis hebben gehad, dat belooft wat! Ze trekt zich nergens wat van aan en is gek op aandacht. Ze was nog geen twee uur hier of ze klom al zowat op mijn rug toen ik het hooi bijvulde. De foto's zijn niet scherp want ze beweegt zoveel.. 18 december 2020 aangepast door Eefje 10 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Wat een mooi lief en schattig konijntje!Wat leuk dat ze zo gek is op aandacht! Ik wend jullie hele fijne momenten jaren toe! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Ze heeft de tekening op haar koppie en haar mooie oren ook wel mee, hoor! 🥰 Maar uh ....Gijs en Kiki??? Waar is je bolle toet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 Present! 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Ze zijn allebei prachtig! Is Gijs echt helemaal zwart? Grappig dat Kiki zo'n brutaaltje is, daar krijg je vast nog een hoop mee te stellen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 3 minuten geleden zei Okki: Ze zijn allebei prachtig! Is Gijs echt helemaal zwart? Grappig dat Kiki zo'n brutaaltje is, daar krijg je vast nog een hoop mee te stellen! Ja hij is helemaal zwart, alleen zijn teentjes zijn een soort van bruin. En hij heeft wat witte haren er doorheen gesneeuwd, net als ik zonder haarverf 😆. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 Dat gigantische verschil in bouw 🥰 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Merkten jullie aan Gijs dat hij weer in zijn eigen vertrouwde omgeving is? Ik vind dat hij het toch super gedaan heeft als stresskip, eerst in de auto naar Lonneke, toen twee enge witte tantes ontmoet en daarna ....😍 Kiki, patiëntje Kiki bijgestaan na de operatie, in de auto naar huis.......tis nogal wat toch. 👍 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 Ja hij heeft het hartstikke goed gedaan vind ik! Hij voelt zich wel weer thuis, maar hij is erg rustig. Heeft natuurlijk een pittige tante om zich heen, ze is soms best even fel tegen hem en hij mag de ren niet uit, terwijl hij dat zo leuk vindt. Maar hij doet zijn ding gewoon, hij eet goed en ze liggen ook heel veel rustig samen bij elkaar, nu ook al een half uur ofzo. Ze doen allebei ook braaf alles op het toilet. We mogen hem ook aaien, hij is wel nog een beetje voorzichtig en terughoudend, maar ja, dat is hij ook gewoon. Ik vind het jammer voor hem om opgesloten te zitten in de ren, advies is twee weken, maar ik kijk het even aan, zoals het er nu uitziet zou het eerder ook wel moeten kunnen, ze zijn echt al behoorlijk klef en Gijs vertoont helemaal geen vervelend gedrag over zijn territorium. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Leuke foto’s. 😍 Is Kiki qua lengte ook groter dan de bolle pantoffel of lijkt dat zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Kiki is dus niet bepaald verlegen 😉 Leuke foto’s! Volgens mij past ze ook goed bij jullie qua karakter, precies wat jullie graag wilden 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 Nee ze is veel kleiner, maar zal nog groeien. Nu lijkt ze echt de helft van Gijs als ze naast elkaar zitten, maar Gijs heeft veel fluf. Gijs kwam met zes maanden bij ons en is sindsdien van 1300 gram naar 1750 gegaan. Kiki is nu vijf maanden en weegt 1425, dus ze zal wel groter worden dan Gijs als ze in dezelfde curve als hij groeit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Oh, dan heb ik het duidelijk niet goed gezien. 😅 Ben benieuwd of ze uiteindelijk de 2kg gaat aantikken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 Kijk, ze isv wat kleiner en de helft smaller, maar wat zie je dat toch slecht op foto's zeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 (aangepast) Wacht zo zie je het. Mijn hand op Gijs en mijn hand op Kiki Het grootste verschil is denk ik vooral een gebrek aan fluf bij haar. En 300 gram 😉 18 december 2020 aangepast door Eefje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 (aangepast) De bouw is ook totaal niet te vergelijken van die twee. Ze lijkt heel erg op Lux en Nox (ander kleurtje wel, en die zijn volwassen maar hebben ongeveer het gewicht wat ze nu heeft dus wat kleiner) maar gelukkig alleen maar in uiterlijk, dat is wel duidelijk 😄 18 december 2020 aangepast door Dollie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 @Dollie lux en nox vind ik ook echt zo ontzettend mooi 😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Wat een geweldig stel ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Op die laatste foto’s met je hand is het inderdaad wel goed te zien, thanks! Dan is Gijs toch iets groter/bolliger dan ik dacht.😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 3 minuten geleden zei Eefje: @Dollie lux en nox vind ik ook echt zo ontzettend mooi 😍 Ik ook! Het is echt zo gaaf om die atletische, slanke lijfjes in beweging te zien, nooit stil kunnen zitten. Ik vind het bij de echte Polish (voorheen Haasdwerg) weer te ver doorgevoerd maar die toevallige kruisingen die er zo uit komen zoals Kiki en Lux en Nox zijn echt prachtig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2020 @Dollie ik ben altijd verliefd op alle half wildjes in de opvang met die spitse alerte koppies, maar ik kan ze niet houden. Ik was echt zo blij toen mijn vriend met haar thuis kwam! Beste van twee werelden. Half wild qua bouw, tam huiskonijn qua karakter 🥰 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Klinkt een beetje als mijn konijntje, die is ook zo nieuwsgierig/ brutaal. Springt zo op schoot zelfs als ik nog half sta of amper op mijn hurken zit, ook op m’n schouder en op mijn stijle rug en vanochtend ging hij van mijn schouder naar mijn hoofd, maf beest. Ik moet hem wel vaak “redden” als hij weer in een benarde positie zit, zoals hangend aan het deurtje van het hok als die open is of als hij zijn evenwicht op mijn schouder verliest. Ik lach me ook rot om zijn capriolen, allemaal heel ongecontroleerd en impulsief. Superactief en speels ook. En heel enthousiast, als hij me ziet gaat hij al met zijn kop schudden en binkies maken. Al eerder konijnen gehad, maar nog nooit zo gek geweest op een konijntje als deze. Dat is toch de allerleukste combi, een ondernemend actief en ondeugend konijntje dat wel tam is? Als ik aankom springt hij direct op me, nog voor ik goed en wel zit, zo leuk! Ik moet wel enorm oppassen dat hij niet ontsnapt, want hij gebruikt mij als opstapje om weg te komen en kan ook vanaf de grond de 80 cm hoge ren uitspringen. En dat voor zo’n kleintje (hij is 1100 gram). Je gaat nog zoveel plezier beleven aan zo’n nieuwsgierig actief beestje! Maar wel flink oppassen, zijn ook ontsnappingsgevaarlijk 😉 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 4 uur geleden zei Eefje: Ik kan niet anders dan uit mijn loer-modus komen om te vertellen dat Kiki echt zo vreselijk schattig is 🐰♥️ Wát een druifje. 2 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 18 december 2020 Delen Geplaatst: 18 december 2020 Leuk hoor dat om aandacht bedelen, probeer daar maar geen gehoor aan te geven 😉 Lukt mij ook nooit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten