Ga naar inhoud

Aloe vera


buunyhorse

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Punky🐰:

Wat is aloe Vera?!

Een plant.

 

Volgens de giftige plantenlijst is het matig giftig, met name het plantsap. Hoeveel heeft je konijn gegeten? Ik ga er vanuit dat een klein beetje dus niet zoveel kwaad kan, wel de komende 24 uur in de gaten houden.

Heeft je konijn er veel van gegeten, valt je iets op aan je konijn of maak je je zorgen, dan gewoon even de dierenarts bellen.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei buunyhorse:

help mijn konijn heeft aloe vera gegeten wat moet ik doen

Het ligt er echt aan hoeveel je konijn heeft gegeten, vooral van het binnenste. Was het een klein hapje of een heel stuk? Als je merkt dat je konijn zich anders gaat gedragen zou ik zeker meteen naar de dierenarts gaan. Goed in de gaten houden. Mijn konijnen hebben wel eens hortensia gehad, ook zeer giftig, maar nooit wat van gemerkt, omdat het maar één blaadje was. Dan ligt het dus echt aan de hoeveelheid.

 

O, en zorg dat je konijn er voortaan niet meer van kan eten. Misschien handig om het op een hoge plek te zetten.

 

13 minuten geleden zei Punky🐰:

Wat is aloe Vera?!

Een plant. Als je 'm op internet op zoekt herken je het vast wel. Daar maken ze ook gel en shampoo van, want het binnenste is goed voor je huid.

aangepast door Bambi&Fendi
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij veel gegeten?

 

Wat je moet doen? Je konijn goed in de gaten houden en bij twijfel over de gezondheid moet je de dierenarts bellen. Volgens mij kan het nierschade veroorzaken, maar dat is pas bij grotere hoeveelheden. Hopelijk valt het dus mee, maar als er iets opvalt, gelijk een dierenarts bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Marjoleink:

Een plant.

 

Volgens de giftige plantenlijst is het matig giftig, met name het plantsap. Hoeveel heeft je konijn gegeten? Ik ga er vanuit dat een klein beetje dus niet zoveel kwaad kan, wel de komende 24 uur in de gaten houden.

Heeft je konijn er veel van gegeten, valt je iets op aan je konijn of maak je je zorgen, dan gewoon even de dierenarts bellen.

Hij at een stukje van het uit gedroogde deel en het verse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .